Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 259

Onderwerp: Aaaaaaaaaaaaaaargh, Kerstliedjes!

  1. #21
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Een beetje winkelcentrum heeft overal speakers hangen met fijne muziek daaruit schallend, nu dus met dat kerst gekweel.............geen ontsnappen aan dus :mrgreen:
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  2. #22

    Standaard

    Helemaal niet.

    Gezellig jo !!

    Let it snow, let it snow ...

  3. #23

    Standaard

    Muziek brengt vreugde in het leven en brengt vooral in deze periode mensen tot elkaar, ik hoor dan liever deze muziek dan muziek waarmee mensen elkaar te lijf gaan. Nog twee weekjes en de kerstmuziek gaat het magazijn weer in.
    En wat betreft die carnavalsmuziek dat heeft ook wel iets, woon niet in Limburg maar ook dat maakt vreugde in het leven.
    Il Bisontie Della Strada.......

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.849
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Lang leve mijn eigen muziek-collectie en iTunes op mijn computer...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #25

    Standaard

    Saaie mensen hier allemaal joh

    Is er nou niemand meer die gezellig pakjes onder de kerstboom legt?
    Gezellig met de familie naar kerst leidjes luistert?
    Gezellig gourmetten ?

    Nou ik ben blij dat ik dat allemaal wel ga doen....
    Ik vind deze tijden van het jaar wel cool.
    Van mij mag het ook gaan sneeuwen


  6. #26
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Lang leve winamp en een telefoon met mp3 speler...

  7. #27

    Standaard

    Ik ben dan wel een kerstfan, maar aldoooor die liedjes hoeven van mij ook niet. Er zijn maar een paar kerstliedjes die ik wel leuk vind èn als mijn meisjes-nachtegaaltjes natuurlijk "klingklokjeklingelingeling" of "de herdertjes lagen bij na-ha-hachte" gaan zingen :wink:

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M o0 Ne!
    Saaie mensen hier allemaal joh

    Is er nou niemand meer die gezellig pakjes onder de kerstboom legt?
    Gezellig met de familie naar kerst leidjes luistert?
    Gezellig gourmetten ?
    Zker, maar niet de hele maand december......
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #29

    Standaard

    zit wat in...

    Maar velangen naar iets is beter dan het bezitten van iets, das geloof ik een onderschrift van Audiva

    Bedoel er dus mee ernaar toe leven is ook leuk, beetje de sfeer erin brengen, en bij mij lukt dat wel, alle winkels en straten leuk versierd, overal kerst liedjes

  11. #30
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.849
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb geen bezwaar tegen de kerstdagen, verplicht ontstressen en eens bijgelezen raken of wat door de stapel ongekeken DVDs heen graven.
    Ik heb wel een bezwaar tegen George Michael (ook als-ie iets anders zingt dan Last Christmas, trouwens) en tegen de opgeklopte commerciële hype.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #31

    Standaard

    heel de kerst is 1 grote opgeklopte commerciële blaat....

    wist je dat de kerstman in huidige vorm gewoon 'uitgevonden' is door reclamemakers van Coca Cola ? :@ ...
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  13. #32

    Standaard

    Ja zo lust ik er ook nog wel een paar Hoor !!

    Sinterklaas - Kerst - Valentijnsdag - Secretaressedag - Vaderdag - Moederdag - Dierendag enz enz enz dus allemaal commerciële blaat.

    Zullen we alles af gaan schaffen dan geniet van het leven het duurt al zo kort.
    Il Bisontie Della Strada.......

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antiekeradio
    heel de kerst is 1 grote opgeklopte commerciële blaat....

    wist je dat de kerstman in huidige vorm gewoon 'uitgevonden' is door reclamemakers van Coca Cola ? :@ ...
    Yep, 'Santa' is uitgevonden en wel in 1938 (door Coca Cola idd).
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #34

    Standaard



    :wink:
    Il Bisontie Della Strada.......

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M o0 Ne!
    Saaie mensen hier allemaal joh

    Is er nou niemand meer die gezellig pakjes onder de kerstboom legt?
    Gezellig met de familie naar kerst leidjes luistert?
    Gezellig gourmetten ?

    Nou ik ben blij dat ik dat allemaal wel ga doen....
    Ik vind deze tijden van het jaar wel cool.
    Van mij mag het ook gaan sneeuwen

    Kan me er wel in vinden als het allemaal maar niet van dat verplichte gedoe is. Met vrienden heeft mijn voorkeur en wat de muziek betreft ik luister weinig radio heb meestal mijn eigen muziek mee onderweg, op het werk :roll: tja hoor ik het vaak niet eens :wink:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M o0 Ne!
    zit wat in...

    Maar velangen naar iets is beter dan het bezitten van iets, das geloof ik een onderschrift van Audiva
    :roll: zoiets had ik wel staan maar dat is lang geleden :wink:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  17. #36

    Standaard

    Geef er een humoristisch draai aan, zoals klaasklapschaats in 1 van zijn columns ooit deed, en wel deze :

    Daar hoorden zij Chris Rhea zingen.........

    Het is weer zover, het is koud onguur en het asfalt is ’s ochtends glad. De kachels draaien op volle toeren en men sleept prikkende dingen in de woonkamer om ze vol te gooien met verlichting en ballen. Mocht je nu een gigantische cactus voor ogen hebben, het zou origineel zijn maar ik bedoel dat andere geval in boomvorm.

    Dit hele verschijnsel wordt in de volksmond wel kerst danwel kerstmis genoemd. Een leuk gezellig feest wat gevierd wordt door mensen van alle rangen en standen. De 1 heeft er vanuit zijn geloof nog net ff wat meer mee, de ander ziet het eerder als een feest om zichzelf eens goed vol te eten. Ik zelf ga niet abnormaal veel eten, en dan schep ik niet eens op, nee tis net anorexia dit verhaal. Kerst is echt zo’n feest wat enorm veel sfeer met zich mee brengt, alles is prachtig verlicht mensen zijn vrolijk er wordt meer geaccepteerd. Ja zelfs rekeningen mogen in de maand december wat langer blijven liggen zonder dat daarop actie wordt ondernomen omdat… Ja omdat het nu eenmaal december is een afsluitende maand vol feest vreugde en vertier….en er zijn leukere dingen te bedenken dan een extra eter aan tafel in de vorm van een deurwaarder. Om maar een leuk citaat te gebruiken; “dit jaar hebben we de deurwaarder uitgenodigd voor kerst, we dachten het hoeft niet altijd van 1 kant te komen.”

    Ja gezelligheid, sfeer, ik kan het niet vaak genoeg herhalen dat is kerst. Maar vertel me dan 1 ding……………
    WAAROM!!???? WAAARROM!!?? WAAROM!!!? Wordt ik he-le-maal gek gemaakt met al die kerstnummers? Jaar in jaar uit elk jaar weer hetzelfde! Het hersenspoelen begint al rond november wanneer kinderkoren en derderangs artiesten de meest onbenullige sinterklaasliederen door winkels winkelstraten warenhuizen, en god mag weten wat voor’n openbare ruimte niet van die bagger spuwt, laten galmen. Dit is het voorspel van wat later nog gaat komen, dat hele sinterklaas liederen gedoe valt in het niet met kerst. Na 5 december is die hel overleeft eindelijk weer normale muziek. Rust!, zou ik dit jaar dan misschien zonder stress die laatste maand kunnen uitzitten.

    Nee!! Twee weken geleden, ik loop nietsvermoedend door de Albert Heyn. Ik hamster het vaste recept bij elkaar, bier pringles hey bier in de aanbieding nog een krat bier, hey een nieuwe smaak pringles nog een bus pringles. Hhm en als gezonde afsluiter in plastic voorverpakte verse sla-mix. Kortom ik kan er weer een week tegen, maar net als ik van de pringles naar de bierstraat waggel hoor ik belletjes. Belletjes? Ik sla tegen mijn hoofd en hoop dat er zo’n vervelende toon in mijn oren zit. Het geluid houdt aan… Angstig kijk ik om me heen. Nee het zal toch niet! Ik troost me in het feit dat het een alarm kan zijn, misschien valt het mee en is er alleen maar brand. Het geluid wordt erger, het komt uit het plafond. NEEEE!! Luid schreeuwend, en andere klanten omver beukend ren ik naar de uitgang. In iedere hand een krat bier van de enige echte brouwer die bier met gebitsherstellers maakt. De Grolsch beugel.

    Kling kling kling gaat het door de zaak, ik creëer mijn eigen kerstsfeer met de rammelende flesjes bier. De bussen pringles rollen alle kanten op en ik gooi bij de kassa de kratten bier op de band, vis een bus pringles van de grond en haal de inmiddels ietwat minder verse sla-mix, de plastic verpakking had het begeven onder al dit geweld, van de grond en schraap nog wat slablaadjes bij elkaar om het zielige geheel aan het meisjes achter de kassa te tonen. Ze pakt haar scanpistool en richt op de barcode, ik kan alleen maar tegen haar schreeuwen. WEG HIER!! IK MOET HIER WEG!! SCHIET OP IK WIL ERUIT!! NU!!!

    Chris Rhea’s driving home for christmas is inmiddels echt ingestart en het intro van de kerstbelletjes is voorbij. Ik moet nu echt de zaak uit gooi 30 euro neer en verspreek me ook nog bij het wegrennen, “hou de fooien maar pot!”

    Ik krijg chronische jeuk tussen mijn benen bij 80% van de kerstnummers, het leuke is dat je gewoon nergens meer kunt komen zonder die bagger aan te horen. Door het kleine aantal echte nummers en de hoge afspeelfrequentie wordt je letterlijk gehersenspoeld. Ik durf te stellen dat zelfs de meest demente bejaarde te allen tijde ieder willekeurig kerstnummer kan zingen, uit schrijven, achterstevoren kan opnoemen en boeren in vier verschillende talen.

    Ik heb er ff een stukje tekst bij gezocht en als je het vertaald wordt het nog snel minder ook:

    Driving home for Christmas (Chris Rhea)

    I'm driving home for Christmas
    (ik rij naar huis voor kerstmis)
    I can't wait to see those faces
    (ik kan niet wachten om die rotkoppen weer te zien) (ironisch bedoeld)
    I'm driving home for Christmas
    (ik rij nog steeds naar huis voor kerstmis) (trage ouwe benzineslurpende amerikaan)
    Yea I'm moving down that line
    (ja ik snuif nog maar een lijntje) (zo krijg je dus een witte kerst)
    And it's been so long
    (en ik heb het aan mijn longen) (dus zijn longen eruit geblowd, en hij gaat nu voor zijn neus tussenshotje)
    But I will be thereI sing this song
    (maar ik zal er zijn en zing dit stinklied)
    To pass the time away
    (om de tijd wat te doden) (Val ons er dan niet mee lastig!)
    Driving in my car
    (ik drijf bijna in mijn auto) doe het dak dan ook dicht lamzak!
    Christmas gonna take some time
    (kerst duurt altijd een eeuwigheid) Met die vervelende nummers van jouw wel ja!
    Top to toe in tailbacks
    (khep jeuk van mijn tenen tot aan mijn teelballen)
    Got red lights on the run
    (khep hoertjes uit het red-light district achter me aan)
    Just because you're paranoid doesn't mean I'm not after you..

  18. #37
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Hij heet Chris Rea, btw :wink: Sterkte de komende tijd, je zal het zwaar krijgen :mrgreen:
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    :roll: zoiets had ik wel staan maar dat is lang geleden :wink:
    goed geheugen he :P

  20. #39
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  21. #40

    Standaard

    It's beginning to look like Christmas ...

    Lalalala

    Waar sommige zich druk om kunnen maken zeg ..

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •