Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 259

Onderwerp: Aaaaaaaaaaaaaaargh, Kerstliedjes!

  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Eigenlijk is het maar raar...Volwassenen zeggen dat liegen niet mag en wat doen ze tegen hun kinderen.......? Juist!
    Dat is ook zo, ik was woest toen ik hoorde dat Sinterklaas niet echt bestond
    Maar ja, welke ouder wil zijn kind de magie van Sinterklaas ontnemen. Ik niet in ieder geval, 'leugentje om bestwil'.
    geloof niet dat ik veel moeite mee heb om mijn kinderen de waarheid te vertellen vanaf het begin niet liegen dan is er niets aan de hand
    Ik heb ook geen enkele moeite om in 'normale situaties' mijn kinderen de waarheid te vertellen, maar daar gaat het hier niet om. Zou jij je (toekomstige) kinderen de magie van Sinterklaas willen ontnemen, omdat jij als volwassene het een commercieel gedoe vindt? Dat zou pas echt bout zijn....

  2. #82
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Hahaha, geeft dat geen rotzooi?

    Dennennaalden in je kont enzo...
    Valt mee, er zijn dankzij de verpakking niet veel naalden afgevallen. En de auto moest toch weer eens gestofzuigd worden, is al weer een goed anderhalf jaar geleden...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #83

    Standaard

    Volgens mij ben je dan eerst een halve dag aan het puinraggen voordat je ook maar met de stofzuiger in de buurt van de bekleding kunt komen, als je auto er tenminste net zo uitziet als de laatste keer dat ik hem zag...


    Ik moet denk ik ook maar weer aan zo'n flut-boom... Ik baal al op voorhand van de rotzooi, vooral als onze jongste er doorheen gaat rausen...


    Nou ja... :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  4. #84
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Volgens mij ben je dan eerst een halve dag aan het puinraggen voordat je ook maar met de stofzuiger in de buurt van de bekleding kunt komen, als je auto er tenminste net zo uitziet als de laatste keer dat ik hem zag...
    Ach, er liggen wat papieren op de achterbank en nog wat nieuwe onderdelen achter de voorstoel. Niks schokkends, tien minuten werk. Niet zo erg als mijn vorige 80 waarbij ik ruim vijf uur aan het weggooien en schoonmaken ben geweest, met dank aan de vorige eigenaar.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #85

    Standaard

    hmmm net lopen zoeken naar een radio zender met leuke muziek.
    hoor ik op 4 radio zenders haast tegelijk hetzelfde nummer die van mariah cary.
    even later nummer van paul mcartney 3 keer in 2 min gehoord.
    kerst moet leuk en vrolijk zijn, niet als je de radio aan hebt sjees wat werd ik gek van dezelfde nummers en de dag is pas begonnen. :?


  6. #86

    Standaard

    Ohhh, zijn jullie niet naar de top 1000 aan het luisteren? Ik wel, van Cityfm (volgens mij alleen in Noord-Holland) of van Veronica...

    Wel een aantal zeurrocknummers ertussen trouwens, das minder :?

  7. #87
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb helemaal niks met kerstmuziek... maar moet toegeven dat er uitzonderingen zijn..

    Wat imho een van de beste cd's is om tijdens de kerst vol uit je speaker te laten knallen is het Concert de Noel van Bruno Pelletier

    Echt zeer indrukwekkend 8)

    En als er genoeg glu-wijn inzit... dan wil ik me nog wel eens verlagen tot Jim Reeves :oops: (maar da's onder dwang :wink: )
    One liter, driver's licence eater...


  8. Ad
  9. #88
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    vandaag nog geen kerstleidje gehoort op de radio... of misschien werk ik wel te hard om het te horen
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  10. #89
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik werd maandag wakker met Last Christmas. Dan weet je al dat het met die dag niks meer wordt...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #90
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Wilde toch even een voorbeeld laten horen..

    prima kerstnummer :oops:
    One liter, driver's licence eater...


  12. #91

    Standaard

    Slade dan maar weer.... :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  13. #92
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vandaag tijdens het klussen (van het type hamer, zaag, snelbouwschroeven ) lekker geluisterd naar de Veronica top 1000 aller tijden. Aanmerkelijk beter dan de kerst-junk waar veel zenders ons op trakteren.

    Offtopic:
    Ook even andere speakertjes voorin mijn bordeaux 80 laten zakken. Er zitten nu zowel voorin als achterin Calibers, klinkt stukken beter in balans dan de no-name dingen die ik er eerst voorin had zitten. Die waren een stuk gevoeliger dan de achterspeakers maar dat vlakte bij hogere volumes weer uit, zodat je bleef klooien met de fader om alles lekker te laten klinken. Ik was ook wel verbaasd dat ik mijn oude speakers (75 W continu, 180 W piek) had opgeblazen met mijn simpele 4x45 W-radiootje... zo hard gaat het nou ook weer niet- in ieder geval niet hard genoeg om het te laten vervormen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #93

    Standaard

    .......En we zijn weer een jaar verder! FF een oude koei uut de sloot!

    Brrrrrrr. ze zijn er weer de irri-kerstsongs :-D .... 'Thank God it's christmas' van Queen is nog het best (damn, wat mis die stem van Freddy M.)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #94
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Aaaargggg, ja, hou op, schei uit......... dat vreselijke gekweel.
    Als ik thuis kom houd ik het een paar minuten vol, duik dan de kast in om voorkeuze 1 in te drukken....... (arrow clasic rock)

    Vrouw lief vraagt dan: "trek je het niet meer?" Nee, gek he?
    Blij dat ik een MP3 in de auto heb

    het zou verboden moeten worden dit geestelijke terrorisme.
    Overal waar je nu komt, winkelcentra's, bouwmarkten........ geen ontsnappen aan
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  16. #95

    Standaard

    Heb 1 van ultieme kerstliedjes ondertussen al weeral een paar maal op de radio horen passeren: Last Christmas van Wham!
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  17. #96

    Standaard

    ik probeer het nog te ontkennen ... :?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #97

    Standaard

    Tot op heden ben ik er onderuit gekomen, en dat wil ik graag zo houden... :?

    Ik weet niet welke debiel dat kerst-gezever heeft uitgevonden, maar december is wel een zwarte maand... Eerst Klaas die het wel cool vindt dat die koters tenenkrommend vals liedjes bléren, dan dat kerstgejank waar je nergens veilig voor bent, een hoop rotzooi om een boom binnen te krijgen, nog meer rotzooi om 'm weer buiten te krijgen, lampjes die pa uit de knoop mag halen, kerstballen die sneuvelen... Vrede op aarde is dan wel het laatste wat er in mij opkomt.

    Food-technisch gezien is het dan weer wel okay, dat maakt weer veel goed! :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  19. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Food-technisch gezien is het dan weer wel okay, dat maakt weer veel goed! :-D
    Vind je? Er worden anders weer een stuk meer kippen en kalkoen volgepropt met vanalles wat er nooit vanzelf in groeide. Je zult maar 'konijn' zijn... Da's angstig met die dagen...

    Ook allerlei boompjes mogen weer omgehakt worden, hoeven niet meer verder te leven en mogen hun laatste dagen volkomen belachelijk gemaakt met allerlei 'bling bling' in de hoek staan.

    Allemaal iedereen nog effe geluk gewenst! En om onze belachelijke consumptie maatschappij goed te praten zetten we voor onze genoegdoening 'een help Afrika door de winter door' Aktie op...

    (sorry voor mij sceptisch antwoord! )
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #99

    Standaard

    Zit wel een aard van waarheid in Frank!
    Was gisteren de kerstboom aan het zetten met de mrs. en we zeiden tegen elkaar: eigenlijk raar, zet je een omgehakte boom in je kamer met allemaal lichtjes erin, raar hoor! :-D
    En ook een bericht over konijnen gehoord: je moet oppassen met je konijn, die kan zo gejat worden deze dagen. Het asiel geeft deze maand ook niets meer uit qua konijnen, het is toch wat?

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #100

    Standaard

    Ik heb géén compassie met konijnen, de rest van het jaar ook niet trouwens, en ookal niet met kippen, kalkoenen, koeien, vissen, en ga nog maar ff door. Ik waardeer die beestjes enorm, maar dan wel met betrekking tot hun rol in de voedselketen... :-D

    En die boom? Die heb ik met een kluit, er staat er nog 1 in de tuin trouwens, dus dat kan ook nog. Maar bedenk je wel dat die dingen er gewoon voor geplant worden, dus ondanks jouw aanschaf zal er geen boom minder om staan, want daar staat allang weer een nieuwe voor!

    Dat bedenk je toch ook niet als je nutteloos een blaadje volkliedert of geen nee-nee sticker op de bus hebt en zo allemaal folders krijgt? :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •