Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 384

Onderwerp: Wat heeft iedereen voor hobby buiten de Audi

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.874
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Schitterend!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    Mijn grote hobby buiten Audi is mijn bioscoop. Toen we naar deze boerderij verhuisden, hebben we een grote verbouwing gedaan en 1 dedicated ruimte beschikbaar gemaakt hiervoor. Aangezien er weinig ruimte financieel was, heb ik veel zelf gedaan. Een uitgebreid verslag kun je lezen en zien (foto's) op mijn site www.kelmond.nl
    Day after tomorrow is goeie film

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf
    Moet je zeker proberen, ze hebben daar namelijk ook een "Carclub"
    Ken je voor €30 per jaar je eigen suf sleutelen in een volledig ingerichte garage! met alles erop en eraan :mrgreen:

    Mischien is het wel eens leuk om een meeting bij de Space-Expo te organiseren, ken iedereen ook nog ff door de Expo heen banjeren, dat is best geinig. www.spaceexpo.nl
    Zit een beetje te twijfelen of ik de "Master of Science of Aerospace Engineering" wil gaan halen of de "Master of Computer Science"

    Denk dat je met een van de twee wel bij de ESTEC terecht kan? Klinkt goed zo een sleutel garage!!!

    Meeting zou ook erg leuk zijn, kunnen we inderdaad even een kijkje daar nemen en het is voor velen lekker dichtbij denk ik.

    Kom je ook uit de buurt?
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  4. #24
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Windsurfen!!!

  5. #25
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
    Zit een beetje te twijfelen of ik de "Master of Science of Aerospace Engineering" wil gaan halen of de "Master of Computer Science"

    Denk dat je met een van de twee wel bij de ESTEC terecht kan? Klinkt goed zo een sleutel garage!!!

    Meeting zou ook erg leuk zijn, kunnen we inderdaad even een kijkje daar nemen en het is voor velen lekker dichtbij denk ik.

    Kom je ook uit de buurt?
    We gaan wel een beetje off topic, please forgive me :wink:
    Woon in Sassenheim, dus eigelijk wel vlakbij
    Om een baan te krijgen aldaar zal niet meevallen, werk daar ook als contractor via een Duits bedrijf. Er lopen wel veel trainees uit heel europa rond die daar hun afstudeeropdracht doen. Mischien een optie?
    Ik denk dat je met beide studies daar wel mee terecht kan, maar ik zou voor de engineering gaan.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Day after tomorrow is goeie film
    Hele goede film.... 8)

  7. #27
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    k had je biosje al een tijd terug gezien toen ik beetje aan het bladeren was door de profielen heen, errug leuk om te hebben...

    Ik heb zo nu en dan thuis ook een beamertje staan, maar nie in zo'n opstelling :shock: :mrgreen:

  8. Ad
  9. #28
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Buiten uitgaan bezoek ik ook wel eens een dance event, ben afgelopen jaar oa naar sensation black en mysteryland geweest (laatst met gratis kaartjes+reiskostenvergoeding omdat ik er 2 uur moest werken). In mijn vrije tijd draai ik ook op feesten als DJ, mijn eigen style is hardstyle maar dat wordt in de regel niet gewaardeerd op de feesten (bruiloften, examenfeesten, carnaval, in zwembaden, etc) waar ik draai. Er staat bij ons in de garage dan ook voor de nodige kilowatts apparatuur, waar mijn moeder niet helemaal blij mee is vanwege de ruimte die het in beslag neemt. Het is een beetje uit de klauwen gelopen, maar gelukkig wel lekker rendabel Verder rij ik in het weekend veel (doordeweeks auto niet ter beschikking), en dat vind ik heerlijk. Ik heb ook nog een lieve vriendin die in utrecht studeert, 50 minuutjes treinen van hieruit en die bezoek ik (of zij mij) ook doordeweeks minstens een keer (blijf dan logeren) en dan zie ik haar meestal in het weekend ook nog. Verder ben ik wel computergek, en organiseer LAN-parties (game zelf niet veel meer, maar heb wel de netwerkapparatuur hier, altijd leuk om te zien hoe mensen zich 3 dagen vermaken tijdens iets dat je opgezet hebt). En dan wil ik ook nog wel eens creatief zijn om andermans pc's naar wens aan te passen. Dat doe ik een keer of 5 per jaar, nu al zo'n 6 jaar lang. En verder kijk ik graag een filmpje als daar tijd voor is. En ja, tegenwoordig doe ik een opleiding waarbij ik ongeveer 30 uur per week les heb en nog huiswerk moet maken. Das wel balen. Mijn leven is wel flink door elkaar gegooid nu ik op kamers ben.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  10. #29

    Standaard

    holy sh*t frans dat plaatje past wel tussen de thuisbioscopen in MTV Cribs.
    sjemig echt te mooi!
    netals je 'boerderijtje'

  11. #30

    Standaard

    hehe LAN-party's, jaarlijks (of per half jaar) word er hier in de buurt ook een georganiseerd, altijd leuk.


    mijn hobby's
    Gamen, Films kijken, interessante dingen lezen, Discovery Channel, Karten, Pilsen met vrienden, tekenen, dingen voor op en in de auto ontwerpen (vaak komt het niet verder dan het schetsje) en natuurlijk m'n vriendin

    Audi staat op 2, na m'n vriendin
    Ghosting people just because an argument got out of hand
    won't solve a g*ddamn thing, quite the contradictory to be honest.
    Why, you ask? Ghosts tend to haunt people for the rest of their lives.

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    463
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Mijn hobby's zijn momenteel weer schaatsten in thialf.Van t voorjaar weer een nieuw boardje kopen zodat ik weer kan gaan planneren over de wateren van Friesland.Dus ook windsurfen net als Sander.
    Audi A6 allroad diesel

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Leeftijd
    41
    Posts
    278
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Tractorpulling....

    3 jaar geleden een volledig afgeschreven barrel voor 600 euri gekocht, waar ondertussen het 10-voudige aan onderdelen is ingestoken met dit als resultaat.
    Origineel 70 PK, nu ongeveer 220 PK.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Past: Audi 80 B4 2.3E; Audi 100 S4 2.2T H6; Audi A4 B5 1.9 TDI. Current: Audi A4 B8,5 3.0 TDI Quattro S-tronic

  14. #33

    Standaard

    Film hé...

    http://www.filmfreak.be


    Koenraad Adams
    There's so many different worlds
    So many different suns
    And we have just one world
    But we live in different ones...

  15. #34
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik heb naast mijn Audi nog een paar hobby's. Ik zit graag een beetje met PC's te rommelen, ondanks dat ik voor mijn werk ook al vele met PC's werk. Daarnaast is muziek een grote passie van mij. Ik drum (momenteel komt het er niet van, maar ik moet nodig weer eens wat gaan doen), ik doe veel licht en geluid voor veel evenementen (festivals, concerten, musicals, bedrijfspresentaties, TV-opnames, etc.). Ik werk daarvoor bij een licht en geluidsbedrijf in Oldebroek.
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  16. #35

    Standaard

    Leuk om iedereen z'n hobby's eens te lezen! Ik moet zeggen dat ik toch wel redelijk wat vrije tijd in het forum steek, vind het hier best gezellig ! Verder ga ik natuurlijk ook graag naar een meeting, nooit gedacht dat ik daar ooit plezier in zou krijgen, maar het is best gaaf moet ik eerlijk bekennen.

    Naast de audi-passie ben ik een fervent boekenlezer en dan met name het fantasy-genre (Tolkien, Feist, Jordan) en mag ik graag een filmpje of serie (Friends, CSI) in de DVD speler stoppen.

    En dan kom je gelijk bij mn ander passie: een lekker biertje erbij! Ben erg gek op belgische bieren (zit daar ook vaak voor mn werk, dat helpt er ook aan mee).

    En als ik niet thuis achter het gerstenat zit, dan is het wel in het bierencafé in Zaandam, ik geloof dat ze er 100 verschillende hebben ... dus daar vermaak ik me ook prima!

    Verder mag ik graag een stukkie fietsen, ook vaak naar de zaak (in het kader van "ontwijk eens een file"); mijn Audi heeft dan ook een lekker lui leventje .. 3x in de week rijden is veel voor 'm

    Als laatste ben ik ook een groot muziekliefhebber,(en tevens ex-DJ, las al dat ik niet de enige was, ik was alleen plaatjesdraaier in de lokale kroeg in het dorp zeg maar...) getuige mijn nieuwe autoradio natuurlijk ( http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=17360 )

    Nou, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje ... !

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #36

    Standaard

    Samen met Loesje avondjes en weekenden slijten is een hobby, Regelmatig zijn we op een kartbaan te vinden.....Ik teken veel...
    Films kijken, Muziek is erg afgenomen qua interesse...

    Schaalmodellen verzamelen/verbouwen/opknappen. Een paar jaar geleden heb ik een hoop geklust en ouwe dingen opgeknapt. (meubels b.v)

    En af en toe oefen ik voor de kampioenschappen 'bankzitten'....Pfffff
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  18. #37

    Standaard

    Ik vis graag op karper.
    Laatste tijd weinig tijd voor maar blijft echt nog een hobby.

  19. #38
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    -films kijken (regelmatig bioscoop bezoekjes)
    -muziek luisteren (in de auto, achter de pc... eigenlijk overal)
    -internetten/forummen (oftewel de behoefte om informatie te vergaren )
    -auto meetings/events bezoeken.

    en idd alles wat met Audi te maken heeft 8)
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  20. #39

    Standaard

    Movies, Music, Internet afschuimen naar info ivm German Purebloods en autotechnologie, Iadio, in de zomer wat wakeboarden, 's winters wat snowboarden, 3x per week avondschool Automechanica, af en toe op een automeeting aanwezig zijn en volgende zomer terug wat gaan skateboarden

    Pff, why are there only 24 hours in a day!
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Movies, Music, Internet afschuimen naar info ivm German Purebloods en autotechnologie, Iadio, in de zomer wat wakeboarden, 's winters wat snowboarden, 3x per week avondschool Automechanica, af en toe op een automeeting aanwezig zijn en volgende zomer terug wat gaan skateboarden

    Pff, why are there only 24 hours in a day!
    En dan nog tijd voor je audi ? :wink:

Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •