Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: Update, paar maandjes still geweest (geen Audi content)

  1. #21

    Standaard

    Het is weer is wat anders, netjes hoor.

    Grtz William
    The 2nd place is the first loser

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb toevallig een paar maanden geleden een zilveren 92x zien staan hier, dat zal 'm dan zijn...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard

    Welkom terug DD! Toch wel een mooie kar hoor die Saab! Je bent al lekker bezig geweest.
    GrtZ,Rick

  4. #24

    Standaard

    Welcome back.
    Mooie wagen,en pk`s natuurlijk.
    speed is nothing without control

  5. #25

    Standaard

    Welkom terug, lang weggeweest inderdaad... Je werd al gemist!

    Toffe upgrade's op de S(ch)aab... Vind het een mooie bak. Die jongens zijn daar goed bezig lately. En zeker met dat aantal PK's nog een snelle meekomer ook...! 8)
    S6


  6. #26

    Standaard

    Welkom terug.

    Moet heel eerlijk zijn de achterkant is absoluut niet mijn smaak en dan zeg ik het nog netjes. Maar zoals zo vaak mogen we blij zijn dat smaken verschillen. Die motor maakt natuurlijk heel veel goed dat snap ik!

    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  7. #27
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coupeetje
    vind um wat weg hebben van de subaru legacy,of ligt dat aan mij?
    idd ook mijn eerste gedachte.

    en sorry dat ik het zeg maar ik vind het geen mooie wagen (net als de legacy :oops:

    iig veel succes er mee!
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos

    en sorry dat ik het zeg maar ik vind het geen mooie wagen (net als de legacy :oops:
    Impreza (ging ik trouwens ook de fout in hoor, klakkeloos van Coupeetje overgenomen. 340 zal ongetwijfelt gelijk hebben) :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  10. #29

    Standaard

    Ik vind 'm toch wel knap. Knapper dan een Audi, minder knap dan een Alfa

    Zo sprak de alfist die een Audi rijdt....

  11. #30
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Hahaha, jullie hebben allemaal het hart op de juiste plaats. Ben het met velen van jullie eens, de auto is NIET het toppunt van schoonheid, echter, zoals Dex reeds aangeeft, motor maakt veel goed.

    Zal een tipje van de sluier oplichten, om een idee te geven, de Saab kost mij, ex verzekeringen en brandstof, zo'n $280 per maand, terwijl de S4 zo'n $360 per maand kostte.....ik heb wel nog gekeken naar een B7 S4, maar daar wilden ze minimaal $550 per maand voor hebben, en dat kon (en wilde) bruintje niet masturberen......maar goed, ik blijf kijken...want......

    er bestaat een grote kans dat wij wellicht de VW Passat van de Mrs gaan vervangen a.s. december met een Allroad, danwel een Touareg....maar moet haar eerst over zien te halen, want zij is momenteel helemaal "into" de Volvo stations (ook nix mis mee...maar <> audi... )

    Ik zal mij in de komende weken weer eens wat vaker laten zien alhier........

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •