Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: kevz

  1. #1

    Standaard kevz

    hoi nou ik ben kevin 19 jaar kom uit zaandam en rij op het moment nix, heb wel een honda civic maar daar zit wat werk in maar heb er niet egt veel zin meer in... in die ""oude" autos want het blijft een oud hok

    ik denk dat ik nu gewoon maar is een wat degelijke auto ga kopen en hem leuk verlaag velgies en wie weet... en dus kwam ik uit bij een a3, bouwjaar eind 2003 of daarna, het nieuwere model dus.. budget rond de 20.000 dus zal wel een 1.6 worden maar das goed zat

    hier me oude auto en die waar wat werk aan zat/zit :-? :-D





    en mede door deze ben ik verliefd geworden op de A3tjes





    nou dit was het wel een btje!

    grtz Kevz

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.877
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Welkom, zo te zien zit er inderdaad wat werk aan de civic: je portierscharnieren zijn stuk. :mrgreen:

    Succes met je zoektocht naar een A3.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    haha nee das 1 van het weinige dat wel werkt :-D

    ps: die zwarte hek al verkocht die kameleon moet nog gebeuren of zo verkopen...

  4. #4

    Standaard

    Zozo, op je negentiende een budget van 20.000 euro! Niks te klagen zou ik zeggen....
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  5. #5

    Standaard

    Welkom hier.
    Zo te zien zal het zeker geen standaard A3 worden :-D


    Romano


  6. #6

    Standaard

    Hey Kevin,

    Volgens mij was je een paar weken terug nog op zoek naar een BMW (op BMWforum.nl). A3 is natuurlijk ook een mooie vervanger voor de Honda. Niet ieder oudje een oud hok noemen: ze hebben ook wel hun charme hoor. Een 23 jaar oude Urq waar nog wat werk aan is, staat op me te wachtten bij een ander forumlid en volgens mij zou je het wel eens met het hele forum aan de stok kunnen krijgen als je die een oud hok noemt! :wink:
    De eigenaar van die Belgische A3 dwaalt hier ook ergens op het forum rond IIRC.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  7. #7
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    welkom
    Audi A2 1.4 aua

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Welkom leidenaar

    Woon je soms in leiden want ik herken dat gebouw met die mooie raampjes en deuren.
    Veel geluk met zoeken naar een auto,en Ach een rs2 is ook niet behelpen hoor is toch al wel iets sneller als een fiat panda :-D
    GRt bauer
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:

  10. #9
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Welkom hier, succes met het zoeken van een mooie audi


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    zo te zien zit er inderdaad wat werk aan de civic: je portierscharnieren zijn stuk. :mrgreen:
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  11. #10

    Standaard

    klopt, in de planning stond een bmw maja die was zodanig verrot dat ik tog een wat nieuwere auto wil gaan kopen... ken natuurlijk ook een bmw zijn maar ik ben nu weer verliefd op een a3 en me vader wil liever niet dak een bmw koop maja asik een bmw wil koop ik natuurlijk een bmw... maar ben dus OOK bij andere merken gaan kijken..

    en ja srry voor de mensen met een wat oudere auto begrijp me niet verkeerd je ken zown oude auto natuurlijk goed onderhanden nemen maar tog blijft het een oude auto *op papier* sommige oude autos zijn in nieuwstaat dat weet ik maja asik wat af heb dan heb ik het eigenlijk wel weer gezien en dan wil ik tog gouw weer wat anders.. en ja dan kijken de meeste tog snel naar het bouwjaar.... en krijg je der geen drol voor terug..

    en bauwer ik woon niet in leiden, kom uit amsterdam/zaandam en de foto was genomen in wormerveer (bij het gemeentehuis) maar zijn idd meer gebouwen van deze architect ja

    mja ik zeg niet met 100% dat het een audi (a3) word maar zoals ik het nu in me kop heb wel en ik ken me hier altijd alvast aanmelden tog? en alvast wat informatie bemachtigen over de autows, staat zat op het forum namelijk :shock:

  12. #11
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Welkom hier! :-)
    Veel plezier met de zoektocht

  13. #12

    Standaard

    Welkom stadsgenoot ... succes met de zoektocht, goede keuze om voor een audi te gaan!

    (zaandam is beter af met een A3 dan een civic :-D )

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #13
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -= kevin =-
    //en de foto was genomen in wormerveer (bij het gemeentehuis) maar zijn idd meer gebouwen van deze architect ja
    Wormer :wink:
    (het is over de brug... dus minus de -veer )

    Welkom op 't forum.... ben benieuwd wat je met een eventuele A3 gaat doen..
    One liter, driver's licence eater...


  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -= kevin =-
    klopt, in de planning stond een bmw maja die was zodanig verrot dat ik tog een wat nieuwere auto wil gaan kopen
    Was m.i. een beetje te verwachtten (import E36 met ombouw tot E46) zoals door een forumlid op bmwforum al gemeld werd: meestal schade bakken. E36 is normaliter een degelijke wagen als ie goed onderhouden is geweest.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  16. #15

    Standaard

    Welkom!
    Ik hoop dat je een leuke A3 op de kop kunt tikken... ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •