Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 182

Onderwerp: welke radiozender?

  1. #21
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ps amazon
    dag en nacht op "SLAM FM"
    Ik ook heb zelfs een Slam FM sticker op mijn auto :-D zo'n mooie zwarte met rose/paars. :oops:
    Verder switch ik naar Fresh FM als de ontvangs van Slam FM het af laat weten.

    Hans.

  2. #22
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.482
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Ben niet echt zender gebonden. Ik zet em aan -> Geen leuk nummer -> next !
    Zo zap ik door de zenders heen totdat ik iets leuks hoor. Als er reclames door komen zap ik ook weg en als er een jodokus door heen komt die denkt dat ie leuk is (de meesten zijn dat niet) dan zap ik ook door.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  3. #23

    Standaard

    Radio 1...

    En als ik dat zat word (reageer tamelijk allergisch op personen van het type "Duijvendak") dan meestal 3FM.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    Ben niet echt zender gebonden. Ik zet em aan -> Geen leuk nummer -> next !
    Zo zap ik door de zenders heen totdat ik iets leuks hoor. Als er reclames door komen zap ik ook weg en als er een jodokus door heen komt die denkt dat ie leuk is (de meesten zijn dan niet) dan zap ik ook door.
    Steven slaat de spijker op z'n kop ... zo kun je het beste radio luisteren!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #25
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.707
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Radio 1...

    En als ik dat zat word (reageer tamelijk allergisch op personen van het type "Duijvendak") dan meestal 3FM.
    ohja, dat is waar ook radio 1 aleen word ik na 60 min geconfronteerd met de herhaling (en gaat de zaak vaak weer op mute)


    trouwens ik voel me erg aangesproken met je 2e line van:
    Henry Labouchere
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm


  6. #26

    Standaard

    Bijna altijd RADIO 538, Edwin Evers vindt ik echt toppie!
    En s'avonds meestal Q-music!
    Echt een "rot" zender vindt ik Slam FM en RTL FM!
    En soms een cd'tje
    word lid van het meest uitgebreide auto forum!
    http://autoboulevard.123forum.nl

  7. #27
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Na een hele tijd Slam FM geluisterd te hebben, luister ik nu op mijn werk naar Arrow Jazz FM.

  8. Ad
  9. #28
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Toch veel verschillende zenders zo te zien. :smile:
    Ikzelf vind reclames ook wel vervelend maar als ze kort zijn vind ik het niet erg. 8)
    Op CAZ! is het wel beter geworden dan eerder op Yorin ,toen was het echt erg.

    maarja zo lang er muziek is,is het goed.Werken zonder muziek dat kan niet :-D
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  10. #29
    flashboarder's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    53
    Posts
    950
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    radio 4 als ik in de file sta naar een lange dag op het werk...

  11. #30

    Standaard

    's ochtends altijd naar 3FM, moet altijd wel lachen om Giel Beelen. Pik altijd het laatste stukje mee. Hoef pas om 9:00 te beginnen en zit in de luxe positie dat ik maar 5 min rijden van me werk afwoon.

    Ja, fietsen zou ook optie zijn, neem t me al tijden voor :-)
    Just because you're paranoid doesn't mean I'm not after you..

  12. #31
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    In de auto altijd cd,omdat ik op m'n werk al de hele dag radio hoor.Daar luisteren we naar Veronica,maar die draaien bijna elke dag hetzelfde.Vooral Queen en Meatloaf. :-? Als ze daar voor de zoveelste keer een nummer van gaan draaien gaat ie over naar 3FM.En dat is meestal vrij snel.

  13. #32

    Standaard

    Ik luister meestal naar radio Simone een regionale zender die alleen in de provincie Groningen en Drenthe is te ontvangen. Een zender met een heel brede smaak van rock tot piratenmuziek, maar geen commerciele troep van tegenwoordig ;-)

    Verder luister ik ook welleens naar rebbeca classic FM en Slam FM
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  14. #33

    Standaard

    Ik heb altijd veronica aanstaan blijft voor mij de beste zender. Al heb ik jaren gehad dat 10 gold op 1 stond bij me. Heerlijke die oude hits met soms wat nieuws er tussen.
    Voorsprong door techniek

  15. #34

    Standaard

    Caz, Slam, RTL, 3FM in de auto en op mn werk XFM via internet. T wordt tijd dat XFM ook hier een frequentie krijgt.

    538 mag wat mij betreft verboden worden, das elk uur hetzelfde. Gelukkig is Yorin er ook mee gekapt (irritante Jensen en Westbroek)
    Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen.

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Mijn favo is eigenlijk wel Donna, in Nederland via internet te luisteren.
    Valt in het zuiden van Nederland ook nog te ontvangen. Je woont op de verkeerde plaats, Appie!

    Switch zelf wat tussen Donna, Studio Brussel en Q-music. Als ik in het Brusselse ben , durf ik ook wel eens NRJ opzetten. Maar meestal staat de CD-speler op actief in de wagen.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  17. #36
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Veronica en Arrow CR
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  18. #37

    Standaard

    Ik luisterde altijd 's ochtends naar Stenders, eerst op 3 FM en later op Yorin. Helaas is ie nu verdwenen (komt ie ergens terug?) dus nu wissel ik.

    Christien
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
    - Herm Albright

  19. #38
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    volgens mij zit hij nou bij zijn eigen zender op internet.
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  20. #39

    Standaard

    Even een oud topicje wakkerschudden; wat betreft radio, ik heb gisteren eventjes iTunes op mn laptop gezet, diverse vrienden/kennissen waren daar nogal enthousiast over en aangezien ik nogal een behoorlijke collectie muziek heb, leek het mij ook wel handig. Ben ten eerste wel een beetje teleurgesteld dat alles omgezet moet gaan worden naar M4A formaat, waarom kan het niet gewoon Mp3 blijven vraag ik me dan af ...

    Anyway, daar ging het me hoofdzakelijk niet om; ik kreeg van een collega de tip eens te kijken naar de Podcast van Dance Department (radio538).
    En dat is dus best gaaf! Je kunt gewoon elke week een mix downloaden (gratis) met lekkere houseplaten gedraaid door de zgn "special guest" die die week in de studio is. Errrug gaaf, zitten meestal wel behoorlijk nieuwe platen tussen! Aanradertje dus (voor de houseliefhebbers dan ... 8) )

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #40
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.857
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Huh? Ik heb zowel op de Mac als op de PC in iTunes alleen maar mp3s staan...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •