Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Resultaten 161 tot 165 van de 165

Onderwerp: Hoeveel bekeuringen??

  1. #161

    Standaard

    ik schat een stuk of 6 a 7 ondertussen .. en sinds gisteren er nog eentje bij (bebouwde kom en ik schat een 62 km/h).. was 100 meter voor 't kantoor dus ik was er bijna!

    De grofste was die keer 's nachts op de Antwerpse ring toen ze me al 2 km aan 't volgen waren aan een 150 a 160 km/h en vlak voor de kennedytunnel ging 't blauwe zwaailampje aan... dat doet erg raar als je dat zo ineens ziet en naar de kant wordt geleid.
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  2. #162

    Standaard

    ow en ik ben ook eens om een uur of 4 's nachts geflitst op een zo goed als godverlaten autosnelweg.. net op 't moment dat ik ene aan 't inhalen ben.. duidelijk een flits gezien maar de boete nooit... heb eens gelezen dat als er meerdere auto's op de foto staan het niet geldig is.
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  3. #163

    Standaard

    heb er, ondanks het feit dat ik pas een jaar of 3 in bezit ben van een rijbewijs, toch al zo'n 12 gehad... De meeste voor lichte overtredingen (tussen de 5 en 15 te hard, parkeerboetes etc.) Jammer genoeg een week of 3 geleden nog een voor bellen tijdens het rijden... Ze zaten me al minimaal 10 min achter me aan, maar had niks in de gaten, gelukkig schreven ze me niet op voor de 38 km/h te hard die ik gemiddeld reed (soms is het fijn om een blonde vrouw te zijn haha ;-))
    So you can stick your little pins in that voodoo-doll
    I'm very sorry baby, it doesn't look like me at all

  4. #164
    Roofless wolfie030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    4.443
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ahum, ik heb het CJIB als ''favoriet'' in mijn electronisch bankieren..... Vorig jaar in totaliteit 600 euro aan bekeuringen, maar de meeste ivm parkeren. Voor de deur is nml vergunninghouders, en had een tijd wisselende auto's van de zaak, een paar maanden stonder er zelfs 2 en de Audi...... Kon het niet bijbenen met de vergunningen . Nu is dat gelukkig weer opgelost en moet ik nog wat letten op mijn zware voet.....
    1998 Cabrio 2.6 automaat (Daily leasel: VW Tiguan 1.4 TSI 150 pk)
    (Ex: '91 80 1.6/'92 80 2.6/'92 80 2.8q/'93 80 2.0/'97 A4 1.6/'98 A8 4.2)

  5. #165

    Standaard

    Ik heb in 5 jaar tijd nog steeds maar 2 bekeuringen gehad beiden voor te hard rijden (€260 en €32)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants


Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •