En televisies versturen is geen belasting voor het mileu? :roll: Verder wel een leuke actie, achterlijken bij UPC. Heb nu al medelijden met het personeel op de helldesk.
FOK! user Conflict vond het niet zo leuk dat internetprovider UPC zomaar ongevraagd een zogenaamde "UPC Mediabox" afleverde. Daarom gaat hij, samen met vele andere FOK!kers, UPC een koekje van eigen deeg geven.
In een topic op het FOK!forum liet Conflict weten iedere dag een grindtegel te gaan sturen naar het gratis antwoordnummer van UPC. Niet veel later meldden andere FOK!kers ook graag mee te willen doen, en dat zijn er nu al meer dan tien. De spullen die opgestuurd gaan worden zijn niet meer alleen grindtegels, maar ook oude tv's en modems. De FOK!kers gaan ook een brief bij hun spullen sturen, welke hieronder te vinden is.
Geachte heer/mevrouw,
Net als velen ben ik niet gecharmeerd van het door jullie toegekomen 'aanbod'. Bij dit 'aanbod' wordt een UPC Mediabox afgeleverd. Ongevraagd.
Naast het feit dat het buitengewoon onbeleefd is om zomaar electronica naar mensen toe te sturen, is dit ook nog eens slecht voor het mileu, en een hoop werk voor de ontvangers van de pakketten.
In tegenstelling tot het pakketje dat door mij wordt toegezonden, wordt namelijk van de ontvangers verwacht dat zij het pakketje dat u hén toezendt weigeren of terugsturen indien zij geen gebruik willen maken van uw 'aanbod'.
Nu weet niet iedereen wat hij/zij moet verwachten bij het ontvangen van een pakketje van UPC, en weten zij al zeker niet dat ze met het in ontvangst nemen van het pakketje aan een abonnement vastzitten.
Om mijn ongenoegen te uiten over uw 'aanbieding', stuur ik u bij deze mijn aanbieding. Wees gerust, met het aannemen van dit pakketje zit u NIET vast aan een abonnement. Sommige mensen hebben namelijk wél enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
bron
En televisies versturen is geen belasting voor het mileu? :roll: Verder wel een leuke actie, achterlijken bij UPC. Heb nu al medelijden met het personeel op de helldesk.
Zal waarschijnlijk een van de weinige zijn maar geen probleem met upc-box. Doet het goed, in het begin 1x storing gehad, keurig geholpen door klantenservice (hoe te up-daten) en ik hou hem voor die extra € 2 dus ook.....
Nog geen problemen gehad met de facturering van UPC? Dat schijnt ook niet altijd even lekker te lopen...
Maar een erg ludieke actie. Ze waren al vaker op TV geweest in consumentenrubrieken, maar daar hebben ze blijkbaar niets van geleerd.