Pagina 92 van 92 EersteEerste ... 42828889909192
    Resultaten 1.821 tot 1.835 van de 1835

Standaard Re: het grote Formule 1 topic

Deze inhaalmanoeuvre is de afgelopen jaren al zo vaak voorgekomen. Alleen lag Hamilton dan op kop in het kampioenschap en liet hij Verstappen er dan voorbij om een botsing te voorkomen. Nu hij achterligt kan hij zich dit niet permitteren en moet hij de confrontatie opzoeken. Gewoon dom gedaan van Verstappen.

LED's have fun FASt's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2009
      Leeftijd
      53
      Kudos
      1818
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk Berichten
      Deze inhaalmanoeuvre is de afgelopen jaren al zo vaak voorgekomen. Alleen lag Hamilton dan op kop in het kampioenschap en liet hij Verstappen er dan voorbij om een botsing te voorkomen. Nu hij achterligt kan hij zich dit niet permitteren en moet hij de confrontatie opzoeken. Gewoon dom gedaan van Verstappen.
      Net beelden bij Crashen in de keuken ... de oranje bril ... dat Max zelfs extra ruimte geeft. Of het dom is weet ik niet. Niet tactisch wel. En als je dan voor je gevoel voldoende ruimte laat (wat er ook was) weet ik niet of het dom is. HAM. Je gaat dit jaar geen kampioen worden door de deur elke keer open te zetten. En dat geldt voor beide

en voor de afhakers. Ook daarna kan ik genieten. Maar zie wel iemand winnen die even het geluk aan zijn zijde heeft en door een teammaat wordt voorgelaten. Dus geen walk in the park voor sir prinses HAM

En objectief ... dit kan gebeuren aan 2 kanten. Maar gewoon na de race er bij stil staan en in de spiegel kijken mag. En daar komt dan (een zekere) arrogantie om de hoek.
      ▀▄▀▄▀▄ Audi A4 Limo S line edition 2.0 TDI s-tronic
      ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
      Net beelden bij Crashen in de keuken ... de oranje bril ... dat Max zelfs extra ruimte geeft. Of het dom is weet ik niet. Niet tactisch wel. En als je dan voor je gevoel voldoende ruimte laat (wat er ook was) weet ik niet of het dom is. HAM. Je gaat dit jaar geen kampioen worden door de deur elke keer open te zetten. En dat geldt voor beide

en voor de afhakers. Ook daarna kan ik genieten. Maar zie wel iemand winnen die even het geluk aan zijn zijde heeft en door een teammaat wordt voorgelaten. Dus geen walk in the park voor sir prinses HAM

En objectief ... dit kan gebeuren aan 2 kanten. Maar gewoon na de race er bij stil staan en in de spiegel kijken mag. En daar komt dan (een zekere) arrogantie om de hoek.
      To finish first, first you have to finish. Hamilton is kampioen in het scoren van punten elke wedstrijd, 62% podiumplek, 36% winst over al zijn starts. Als je dat vergelijkt met alle andere kampioenen, Prost, Senna, Schumacher, Vettel, Alonso dan steekt hij er met kop en schouders bovenuit. Daarboven komt nog dat Hamilton bijna nooit uitvalt, 9% tov 22% Verstappen. Komt volgens mij weinig geluk bij kijken is gewoon met verstand racen.

Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2009
      Leeftijd
      53
      Kudos
      1818
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk Berichten
      To finish first, first you have to finish. Hamilton is kampioen in het scoren van punten elke wedstrijd, 62% podiumplek, 36% winst over al zijn starts. Als je dat vergelijkt met alle andere kampioenen, Prost, Senna, Schumacher, Vettel, Alonso dan steekt hij er met kop en schouders bovenuit. Daarboven komt nog dat Hamilton bijna nooit uitvalt, 9% tov 22% Verstappen. Komt volgens mij weinig geluk bij kijken is gewoon met verstand racen.
      Of 7 jaar met een redelijk onverslaanbare auto rijden waarbij je niet tot de max hoeft te gaan.

Dit jaar en ook in vorige jaren al te zien al HAM moet pushen er ook fouten / foutjes zijn of slordigheden in sluipen. Goed om dat in dit seizoen te bekijken

Verstappen has made a series of small mistakes and is yet to have the perfect weekend. However, he has been able to bounce back from these errors brilliantly.
      Meanwhile, Hamilton has had the luck on his side. The Bottas and Russell accident saved his Imola race and Verstappen's tyre blowout meant Verstappen missed out on the chance to extend his lead in the championship by a further 10 points.
      Hamilton's errors have had bigger consequences and it's been surprising to see F1's most successful driver make so many mistakes.
      With such a close championship, these small miscalculations or blunders could prove very costly and it's vital that Hamilton and Verstappen execute every weekend to maximise their results.
      The pressure will only increase so expect more frailties to appear in the coming races.

bron:
      How many mistakes have Hamilton and Verstappen made this season? | RacingNews365

In dit overzicht zit Oostenrijk nog niet in
      Laatst gewijzigd door FASt; 20-07-21 om 13:21.

yzy's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2012
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
      Of 7 jaar met een redelijk onverslaanbare auto rijden waarbij je niet tot de max hoeft te gaan.

Dit jaar en ook in vorige jaren al te zien al HAM moet pushen er ook fouten / foutjes zijn of slordigheden in sluipen. Goed om dat in dit seizoen te bekijken

Verstappen has made a series of small mistakes and is yet to have the perfect weekend. However, he has been able to bounce back from these errors brilliantly.
      Meanwhile, Hamilton has had the luck on his side. The Bottas and Russell accident saved his Imola race and Verstappen's tyre blowout meant Verstappen missed out on the chance to extend his lead in the championship by a further 10 points.
      Hamilton's errors have had bigger consequences and it's been surprising to see F1's most successful driver make so many mistakes.
      With such a close championship, these small miscalculations or blunders could prove very costly and it's vital that Hamilton and Verstappen execute every weekend to maximise their results.
      The pressure will only increase so expect more frailties to appear in the coming races.

bron:
      How many mistakes have Hamilton and Verstappen made this season? | RacingNews365

In dit overzicht zit Oostenrijk nog niet in
      I rest my case!

Edit: ik ben, behalve dat Verstappen ook op zijn paspoort als Nederlander te boek staat, geen Verstappen fanboy. Als het woord arrogant niet bestond, dan was het voor Max speciaal uitgevonden. Dat hij een uitzonderlijk goede racer is, staat echter wel vast.
      Laatst gewijzigd door yzy; 20-07-21 om 13:38.

https://racingnews365.com/brundle-re...ton-data#close

Als dit waar is, krijgt het nog een staartje

Peeet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      A5 Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6/2013 - Daytona Grey - Black Optiek - 19'' Titanium Rotors -> Retrofits Topic A5
      ex A4-B8 2009 A4-B7 2005 A4-B6 2001 A4-B5 1996 80-B3 1988 VCDS regio zld Retrofits ex A4-B8-Topic

Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2009
      Leeftijd
      53
      Kudos
      1818
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
      https://racingnews365.com/brundle-re...ton-data#close

Als dit waar is, krijgt het nog een staartje

Peeet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      F1 penalty's worden nooit gecorrigeerd achteraf. Hooguit in het strafpunten systeem. Maar dit zet wel de mindset in toekomstige races.

Ik merk dat mijn reacties mensen wel wat triggeren. Voor mij kan dit soort dingen gebeuren in een race op het scherps van de snede. Maar ondertussen zijn de analisten het wel eens dat binnendoor je teveel risico neemt door vuil en risico op onderstuur als je niet duidelijk voor ligt. Dus dit is jezelf en de tegenstander op de penalty stip leggen. Daarnaast laten beelden onboard duidelijk zien dat MAx HAM ziet en corrigeert naar rechts om ruimte te maken.

Samen met de schijnbare over speed volle tanks en vuil is het gewoon een overmoedige HAM geweest met deze gevolgen. En ja het was tactisch geweest om te laten gaan. Maar daarvoor werd ook al ruimte gegeven aan de binnenkant.

Het enige wat je dan minimaal kunt doen is duidelijk maken dat je het verkeerd had ingeschat en de zorgen uitspreken over je tegenstander. Daarna kan altijd nog een feestje gegeven worden. Want de ontlading om er weer bij te zijn is groot.

Daarnaast was dit enige kans voor HAM dus hij moest wel kijken wat het maximale was. In de sprint race was al duidelijk dat na een halve ronde de MB het niet meer kon volgen

8. Ad
      sterko's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2009
      Kudos
      434
      Auto
      Audi RS5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yzy Bekijk Berichten
      Als het woord arrogant niet bestond, dan was het voor Max speciaal uitgevonden.
      Ik noem dat zelfverzekerd.
      Dat hebben alle coureurs trouwens. Ze zijn er allemaal van overtuigd dat ze wereldkampioen kunnen worden als ze de juiste auto krijgen.
      En in principe had iedere coureur de afgelopen 7 jaar wereldkampioen kunnen worden als ze bij Mercedes zouden hebben gereden. Je hoefde daarvoor alleen maar je teammaat te verslaan.
      Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

fred44nl's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2009
      Leeftijd
      77
      Kudos
      50
      Auto
      Audi A5 SB
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
      En in principe had iedere coureur de afgelopen 7 jaar wereldkampioen kunnen worden als ze bij Mercedes zouden hebben gereden.
      dat geloof ik niet, anders had Bottas wel dichterbij geweest.
      en die komt vaak niet eens in de buurt.

Rol-Co's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2007
      Kudos
      1
      Auto
      Audi S4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred44nl Bekijk Berichten
      En nu perez ook niet, dus niet iedere coureur maar max had ook een eind gekomen als ie een merc onder zijn billen had.
      Audi A4 avant quattro V8 S4 (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

sterko's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2009
      Kudos
      434
      Auto
      Audi RS5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred44nl Bekijk Berichten
      Als Bottas een andere teammaat had gehad, had hij kampioen kunnen worden. Hij heeft de pech dat hij jaren in de beste auto reed, maar al die jaren een veel betere teammaat had.
      We zullen nooit weten hoe het gelopen zou zijn als er andere coureurs bij Mercedes hadden gereden. Misschien had iemand anders Hamilton wel kunnen verslaan en misschien als Hamilton niet naar Mercedes was gegaan, zou iemand anders nu meervoudig wereldkampioen zijn.
      Wat wel zeker is, is dat Mercedes de afgelopen 7 jaar alle of bijna alle kampioenschappen zou hebben gewonnen. De auto is 7 jaar lang superieur geweest. Er waren twee seizoenen dat Ferrari enigszins in de buurt kwam, maar net niet dichtbij genoeg.
      Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

fred44nl's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2009
      Leeftijd
      77
      Kudos
      50
      Auto
      Audi A5 SB
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
      De auto is 7 jaar lang superieur geweest.
      het gaat om de combinatie auto en coureur.
      Bottas heeft dezelfde auto, maar bij lange na niet dezelfde prestaties.
      dat geldt ook voor Red Bull. de combinatie RB en Max is fenomenaal, en er is nog steeds niemand gevonden die dezelfde prestaties als Max kan neer zetten in dezelfde auto.
      kijk maar es naar Gasly. kwam er niet aan te pas bij RB en nu gaat ie best goed.
      het is helamaal niet zeker, dat Max in de huidige Mercedes hetzelfde kan laten zien als Hamilton.
      en omgekeerd is dat ook niet zeker.

Hamilton had in zijn rookie jaar Alonso, 2 voudig wereldkampioen, als teamgenoot en eindigde ex aequo met hem en op 1 punt van kampioen Raikonnen. In zijn tweede jaar werd hij kampioen. Mercedes bakte er de eerste 4 jaar na hun terugkeer weinig van maar Rosberg eindigde in al die 4 jaar boven Schumacher. In zijn eerste jaar bij Mercedes als vervanger van Schumacher eindigde Hamilton boven Rosberg. In zijn tweede jaar werd Hamilton kampioen. En daarna nog 5 keer. Rosberg heeft Hamilton 1 keer verslagen doordat Hamilton 2 keer uitviel dat jaar en Rosberg 1 keer. Dus Hamilton heeft niet alleen koekenbakkers als teamgenoot gehad.

Quest's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      03 2007
      Kudos
      2120
      Auto
      Audi A5 SB
      Land
      Land

A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

fred44nl's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2009
      Leeftijd
      77
      Kudos
      50
      Auto
      Audi A5 SB
      Land
      Land