Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: Matrix Revolutions

  1. #1
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Matrix Revolutions

    Heeft iemand m al gezien? Ik ga dr zo naartoe met een paar maten van me, naar de kinepolis in Antwerpen(hier in de buurt alleen bagger bioscopen)


    mzzl

  2. #2

    Standaard

    Ik heb `m nog niet gezien maar ik dacht dat de Heuvelpoort toch ook wel een mooi bioscoop had?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Weer een open einde, hoorde ik... er kwam toch geen Deel 4?

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    Audi 80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    :twisted: :twisted: De film was goed en zeker een aanrader. Wel weer een min of meer open eind dus een deel 4 zou me na gebleken comercieel succes zeker niet verbazen.

    Grtz..

    Audi 80

    :twisted: :twisted:
    It's just me, myselve and my AUDI 80 V6 :-)
    uhm... Me, myselve and my AUDI A4 1.8 5V :-P
    AUDI A6 C6 2.0 TFSI (BPJ)

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat commercieel succes lijkt me een uitgemaakte zaak. Ik hoorde ergens dat nog nooit een premiere zoveel had opgeleverd als die van Matrix Revs.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Wat ik had gehoord voor ik naar de film ging was dat dit het laatste deel was, en er een absoluut einde aan het verhaal was. Nou niet dus he, de matrix bestaat nog, deze leeft alleen in harmonie met Zion, het is niet duidelijk of Neo dood is, en the architect zei aan het einde toen the Oracle vroeg of de mensen die uit de matrix weg wilden of hij dat toe stond en zich aan zijn woord zou houden: Off course they can leave the matrix, but do you think im human?

    al met al, dus genoeg open verhaal om er nog een vervolg op te maken. Het probleem met sequels is alleen dat het op gegeven moment begint te vervelen. 3 delen is een max voor mij, daarna is de fun eraf.

    Terminator- 3 delen (VET)
    Mad Max- 3 delen (VET)
    The godfather - 3 delen (MACHTIG, BESTE FILM OOIT)
    Lord of the rings - 3 delen (ZEER GOED)


    Alle films die meer dan 3 delen hebben zijn na het 2e of 3e deel zwaar slecht:

    Jaws, Nightmare on elm street, enz enz enz.

    Uitzondering op dit verhaal: Dirty Harry, zijn 5 delen van gemaakt, en hou oud en simpel ze ook zijn, ik vind het superrrr films, Clint is ook 1 van de betere acteurs in mijn ogen (Fistful of dollars, The good, the bad and the ugly, for a few dollars more, enz)

    zo, ff beetje offtopic gegaan, maarja daar is dit ook het offtopic forum voor :crazyeyes:


    btw, sorry mensen als je deel 3 nog niet hebt gezien en je dit hebt gelezen hahaha.

  7. #7
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Die Hard, Lethal Weapon... alle afleveringen hebben hun ups en downs maar ik vind ze niet steeds slechter worden.

    Leuk he, off topic? 8)

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #8
    Guest

    Standaard

    Wat dacht je van Aliens? Ressurection was toch weer erg bruut!!!

  10. #9
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Aliens komt idd weer in het hoekje uitzonderingen terecht. Leuke films, maar vooral de eerste delen vond ik bruut. Dat ze in die tijd al zulke special effects konden maken is gewoon goed werk.

  11. #10
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb (o.a.) de Alien DVD-box.
    Heerlijk in Dolby Digital

    Matrix 3 was ook vet!
    Laatst ook X-men2 gehaald. Ok, je moet er van houden maar die special effects.....smul! EN in DTS-geluid.

    Geef mij maar vette special-effects-films met DIK geluid!
    Kan niet wachten tot mijn huis-bios klaar is.

  12. #11
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb Ruwweg 350-400 films op Divx, geripped van het net.

    Laatste tijd ben ik meer met de DvD'tjes bezig, mijn collectie tot nu toe:

    - Lord Of the rings 1 & 2
    - The godfather Trilogy + bonus cd's
    - Quentin Tarantino Pack (3dvd's)
    - Reservoir Dogs
    - Dirty Harry Collection (5 dvd's)
    - The matrix 1

    Deze filmpjes laatst gekocht, staan er nog veeeeeel meer op mn lijstje

  13. #12
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ronin moet je natuurlijk ook hebben... en Taxi 1 (lekker goedkoop, iets van 8 euro bij de Free Record Shop) heeft 2 Coupe GTs en een Audi 80 voor de liefhebbers.

    Kunnen er natuurlijk ook een soort Audi spotting-rubriekje van maken.

    Wat dachten we van ET (Audi 5000 type 43) en Ferris Bueller's Day Off (Audi 5000 type 44)? En Independence Day (worden een paar Audi's in opgeblazen) en Lethal Weapon 1(?) waarin iemand uit zijn Audi 5000 wordt getrapt ("Mind if I test drive your Audi?")
    Dan hebben we nog The Living Daylights met twee Audi's 200 en er zijn in andere James Bonds nog meer Audi's te spotten.

    Meer suggesties?

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #13
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ronin heb ik op video, heb ergens nog een collectie van +/- 50 banden liggen, alleen ben ik verwend geraakt aan de luxe genaamd DVD en kijk die dus niet meer. :roll:

  15. #14
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Hier nog een.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #15
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    De grabbel hoek van de FreeRecordShop is ook 1 van mijn vaste stekjes 1 keer in de maand, wel leuk wat ze daar hebben. Maar elke keer loop ik weer af op de collection packs, en doe daar mijn inkopen. Ik heb de collection van Alien nog niet gevonden, maar als ie er staat is ie zeker verkocht :onfire:

  17. #16

    Standaard

    ben revolution nog aan het downen via emule.. heb nogal een lijst aan films op cd staan.. zet tegenwoordig cd`s op vcd.. heb ik er later ook nog wat aan en kan ik ze nog eens uitlenen.. wel een tijdrovende zaak trouwens.. (+- 3 uur per film)weten jullie meteen waar ik me onder andere mee bezig hou.. :wink:
    oja.. ook spellen en muziek zat!! :P
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  18. #17
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb een collectie van 350-400 DivX films liggen Doe er de laatste tijd niks meer aan, ik schaf de DVD's van goede films aan, heb je toch meer plezier van

  19. #18

    Standaard

    kijk de meeste films ook vanaf m`n hdd.. als ik alles op cd zou moeten zz ben ik een vermogen kwijt.. alleen de spellen vind ik genoeg.. en dan alleen de interessantste(like collin mcrae! ).. qua films alleen wat ik echt leuk zou vinden om later nog eens weer te zien.. en dan meteen op vcd.. maar de verzameling wordt al aardig moet ik zeggen..
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •