Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Wedstrijdje tussen 80 q en S6

  1. #1
    guido
    Guest

    Standaard Wedstrijdje tussen 80 q en S6

    Sowee, na een hele zware dag op de zaak had ik vanmiddag een wedstrijdje met een S6. Ik bleef de hele tijd op 3 meter van die S6 ! En het ging zo door tot bovenop het viaduct over de A29 de sleepkabel brak ....... De 80 wilde namelijk met geen mogelijkheid meer starten, dus toen maar mijn vrouw gebeld. Die de S6 voor de 80 gezet en dat ding naar huis gesleept (12 km) Man wat trekt dat ding. Die S6 trekt zich geen lor aan van een auto extra achter zich aan. Maar ja, nou de storing nog opzoeken. Maandag heb ik hem weer nodig om naar mijn werk te gaan en de S6 is dan niet beschikbaar omdat mijn vrouw een afspraak heeft in Huizen. Ik vermoed dat het relais van de brandstofpomp het heeft begeven. Morgen maar eens even spitten in de relaiskast.

  2. #2

    Standaard

    De situatie is niet grappig, maar zoals je het brengt? ;-)

    Good luck!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  3. #3
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Wedstrijdje tussen 80 q en S6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Sowee, na een hele zware dag op de zaak had ik vanmiddag een wedstrijdje met een S6. Ik bleef de hele tijd op 3 meter van die S6 ! En het ging zo door tot bovenop het viaduct over de A29 de sleepkabel brak .......
    ROFL
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  4. #4
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Leuk verhaal, jammer dat het echt is. ;-)
    Succes!

  5. #5
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Ik heb zoiets ooit gezien op de snelweg,, ik zie in mijn ahcteruitkijk spiegel met dik 200 een jaguar aankomen,, en ik zie links en rechts een 2CV erachter zitten druk knipperend,, ik dacht nog die is snel, maar er zat een sleepkabel tussen..
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal


  6. #6
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Da's een raar zicht!

  7. #7

    Standaard

    Ghehehe, heb m'n ex een paar keer opgesleept.

    1x een Senator 3.0E er voor, over de karresporen ook nog, en 1x de B4.

    Beide keren kreeg ik een enorme emmer stront over me heen, de tweede keer zelfs voor we op bestemming waren.


    :mrgreen:
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  8. Ad
  9. #8
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard

    Ik ben een keer gesleept achter mijn huidige C4, 2.8 (deze was toen nog van paps :-D ) van Wageningen naar eindhoven.
    Zelf had ik een Polo (rollin' in my one point 'O- five 8) ) uit 1983.

    Het was net voor de wintersport en we hadden dus haast (en 1 van ons had het werken wel gehad zegmaar). De top van dat ding is dus ca. 145 km/h (en harder durf je echt niet tenzij je verliefd bent op het geluid van losliggende lagers, 4 bakje....).

    Ik heb toen de 155 zien langskomen . Met knikkende knien en zweet in de handjes bij het eerste stoplicht vriendelijk gevraagd of het toch IETS langzamer mocht.

    Maar 200 in een eend, DAS goed voor je adrenaline spiegel, sjeezzz, slepen gaat wel, maar remmen (op een meter of 2 a 3 erachter) echt ziek !

    Wel een mooi verhaal 8)
    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)

  10. #9
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    33
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard Re: Wedstrijdje tussen 80 q en S6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Sowee, na een hele zware dag op de zaak had ik vanmiddag een wedstrijdje met een S6. Ik bleef de hele tijd op 3 meter van die S6 ! En het ging zo door tot bovenop het viaduct over de A29 de sleepkabel brak .......
    ROFL
    Whahaha!
    Balen..dat wel!

  11. #10

    Standaard

    het is wat met dat ouwe ding
    my first quattro was a wilkinson

  12. #11
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Ghehehe, heb m'n ex een paar keer opgesleept.

    1x een Senator 3.0E er voor, over de karresporen ook nog, en 1x de B4.

    Beide keren kreeg ik een enorme emmer stront over me heen, de tweede keer zelfs voor we op bestemming waren.


    :mrgreen:
    Wel vet man een senator 3.0 , daar kun je met goed fatsoen tegenwoordig niet meer in rond rijden. Dus jij hebt een heel opel verleden!

    Gegroet Gelato
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  13. #12
    guido
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    het is wat met dat ouwe ding
    Jazeker, maar ik ben zelf ook niet zo nieuw meer en mij gooien ze ook niet weg Maar niet getreurd, vanmiddag ga ik zoeken wat er aan de hand is . Hopelijk is de pomp niet kapot. Ik heb nog wel een gebruikte liggen dus vervangen is nog snel geregeld. Als er grotere dingen kapot zijn dan blijft de auto nog enkele weken staan. Week 44 (laatste week van oktober) heb ik vrij en die wil ik gebruiken om de Ontronic injectie in te bouwen. Gisteren heb ik op de zaak in een verloren uurtje al een aluminium accubak gemaakt zodat de accu naar de achterbank kan verhuizen.

    Update : omdat ik de accu op de plaats van de achterbank wilde zetten had ik de achterbankzitting weg gehaald. Daarna alles opgemeten, geknipt, gezet en gepast. Toen alles naar wens was heb ik de zitting er weer in geschoven. En daar is het fout gegaan. Onder de zitting komt namelijk de kabel van de brandstofpomp naar boven, die daar gelijk wordt gesplitst in twee delen. In de massa verbinding zit op dat punt een steker en die was bij het plaatsen van de achterbank los geraakt. Steker erin, sleutel omdraaien en lopen ! :-D

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •