Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 60 van de 60

Onderwerp: "Parkeerplaats" fobie

  1. #41

    Standaard

    Offtopic in offtopic ... :wink:

    @Gelato; met jouw auto mag dat :wink:


    Het schiet me zojuist te binnen dat ik hier ook altijd netjes parkeer op het werk. Ook behoorlijk achteraf en daar staat die smorgens altijd alleen.

    Als ik 's middags terugkom staat er altijd steevast een donkerblauwe Audi 80 type89 naast me geparkeerd, uit ongeveer 1987 en het ding is in superstaat!
    Best grappig, als je 20 jaar lang je auto zò netjes kan houden, mag je met alle liefde naast me parkeren ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #42
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    o wat heerlijk dit topic... met de coupe had ik dit enorm,nu prop ik mijn auto overal tussen en boeit het me niets waar de auto staat....ik rij dan ook een sierra

  3. #43

    Standaard

    Sinds mijn schadegeval van eind '06 heb ik ook een parkeerfobie opgelopen... ik zoek ook altijd een plek ver VER van de rest vandaan. Krappe plekjes mijd ik als de pest...
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  4. #44
    Peter A3 TDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    42
    Posts
    85
    Kudos
    0

    Standaard

    Ja een parkeer fobie, ik ken het....
    Altijd een plekje zoek ik zo ruim mogelijk met het liefst aan beide kanten een stoeprand en er tussen nog een boom. En idd mijn vriendin vraagt me ook altijd waarom ik 3x moet steken ... antwoord is dan dat ik exact tussen de 2 auto's in wel staan i.v.m. portieren e.d.
    Tegenwoordig vraagt ze het al niet eens meer, want inmiddels snapt ze het verhaal.
    En inderdaad controleer ik ook 3x of de auto wel op slot is. (dit nadat mijn vorige auto verschijdene malen is losgebroken)

    Anekdote:
    Een collega van mij zat een tijdje terug idd netjes te wachten in de auto, omdat zijn vriendin even boodschappen was gaan doen. Parkeert er een dikke Range Rover naast hem met 2 blonde tantes erin en ja hoor, portier los en BOEM. Dikke deuk in zijn portier. Dus hij stapt uit (woedend) en ziet die dames lachen en ziet ze weglopen. Dus hij er achteraan, spreekt ze aan op hun gedrag en wordt gewoon uitgescholden. Dus hij denkt wacht maar, kenteken genoteerd en met de moersleutel en vergelijkbare deuk gecreerd minus 1 raam....
    Is ook niet echt de methode, maar dit gaat toch nergens over!
    AUDI A3, 1.9 TDI, AMBITION pro-line, Tuned by Hartog Tuning; 143pK

  5. #45

    Standaard

    Ik heb geen last van een parkeerplaats fobie.

    Mijn auto ziet er dusdanig uit dat niemand 'm naast de mijne wil zetten ... :-D :-D :-D
    A4 B5 2.6 V6, FL2 TD4 , P5B 3.5 V8


  6. #46

    Standaard

    Ik snap nooit waarom men altijd het 1e vrije vak moet hebben terwijl achteraan of boven altijd nog plek zat is (zelfs als de boom vol aangeeft). Dus ja, ik ben er ook zo een die altijd verderop staat. kun je tenminste relaxed inparkeren zonder dat je de boel ophoudt.[/youtube]

  7. #47
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Hier nog zo'n traumapatient.

    Het is de enige reden waarom m'n Cabrio en A8 nog niks hebben (knocks on wood).
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  8. Ad
  9. #48
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik lees dit topic en kom er achter dat ik gelukkig niet de enige ben! :-D

  10. #49
    Nick A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    58
    Posts
    343
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb hetzelfde als Lee, kende dit topic niet maar de herkenning is groot. Bij de supermarkt in de auto blijven wachten, teruglopen om te voelen of deuren echt wel dicht zitten, zo ver mogelijk weg parkeren en thuis uit het raam kijken als iemand voor of achter mijn auto parkeert.

    Wat mij dan overigens frappeert is dat wanneer ik als enige parkeer op een leeg parkeerterrein, bij terugkomst het hele terrein nog steeds leeg is behalve naast mijn auto. Audi's hebben magnetisch metaal?

    Goed om te weten dat sommige neuroses ook bij anderen voorkomen.
    Praatgroepje ?
    Audi A2 'nut'

  11. #50
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Praatgroepen zijn Appie z'n terrein

    Met de Cabriolet zijn we dubbel voorzichtig, heeft zelf al van die grote deuren, dus altijd maar een ruim plekkie zoeken. (alhoewel die al niet helemaal strak is helaas...)
    De Pick Up was dat nog wel, wordt ook altijd 'ruim' geparkeerd. Helaas bleek dat niet afdoende... één of andere $%&#/&% vond het nodig om een kras over twee portieren en een scherm te trekken.
    Gaat binnenkort toch maar de spuiterij in, vind het echt een rotgezicht.
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  12. #51
    Nick A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    58
    Posts
    343
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    Wat is 'hufter' in het portugees?
    Audi A2 'nut'

  13. #52
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick A6
    Wat is 'hufter' in het portugees?
    :-D

    não sei (= ik weet het niet...)
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  14. #53
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    "velhaco" of "parvo" geloof ik.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  15. #54

    Standaard

    als ik echt zie aan de auto dat het een "koefelaar" is, durf ik wel de nummerplaten en de kleur van de wagen opschrijven. en meestal als er teweinig plaats is, maak ik me zelf plaats, ergens waar niet veel auto's opstaan goed in het zicht

    mvg

  16. #55

    Standaard

    Ik heb hetzelfde als Nick A6, kende dit topic niet maar de herkenning is groot.

  17. #56
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick A6
    Wat mij dan overigens frappeert is dat wanneer ik als enige parkeer op een leeg parkeerterrein, bij terugkomst het hele terrein nog steeds leeg is behalve naast mijn auto. Audi's hebben magnetisch metaal?

    Goed om te weten dat sommige neuroses ook bij anderen voorkomen.
    Praatgroepje ?

    Ik kom dit ook iedere keer weer tegen !
    Parkeerplaats leeg alleen jouw auto is omsingeld.

    Toch hebben mensen schijnbaar een bepaalde drang om de auto naast een andere auto te zetten. :roll:

    Offtopic:

    En marters zijn hier op dit moment een groot probleem, die vreten alle kabels onder de kap op. Hier ben ik ook ontzettend bang voor.
    Ik heb alles nu ingespoten met "anti-marter" waar jezelf van over je nek gaat als je er mee spuit. (Je proeft het spul gewoon in je mond.) En er hangt een WC-blokje in en wat hondenharen.

    Of het allemaal helpt is natuurlijk de vraag. :roll:
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  18. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob F
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick A6
    Wat is 'hufter' in het portugees?
    :-D

    não sei (= ik weet het niet...)
    Met "bastardo" kom je 'n end, en "maricon" begrijpen ze ook....
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  19. #58

    Standaard

    Erg herkenbaar allemaal... Ik heb dat ook, zodra ik in mijn straat wil parkeren kijk ik zelf eerst welke auto's er al staan, en als er alleen plaats is voor of achter een auto die ik er wat beschadigd uit vind zien, zet ik hem er niet neer...

    Ook mijn trekhaak wilde ik eraf halen, en dat doe ik dus mede hierom niet....

    Maar ja, sta je helemaal aleen op een grote parkeerplaats, krijg je een vuurpijl tegen je deur...ahhhhhhhhh

    Praatgroepje? I'm in....


    Vanmorgen kwam ik ook weer bij mijn auto op de grote parkeerplaats, staan er 4 auto's de mijne ingesloten, en eentje verdwaalt in de hoek...
    Dennis
    ------------------------------
    http://Yulenka.nl

  20. #59

    Standaard

    onderschrijf dit helemaal!

    Samen met mn vrouwtje en de kids gaan zwemmen, met haar auto onderweg, stromachtige wind, auto parkeren.

    Samen met de kids loop ik een stukje, en zie dat een Kangoo type naast ons parkeren, met de stormachtige wind voel ik m al aankomen en ja hoor, die gast smijt zn deur open en baf, zo langs de auto!

    Ik zag, toch redelijk van ver, al dat t raak was en met gezwinde spoed met koters naar de wagen.

    Die gast volede al nattigheid en laat ie nou net met flinke pas in het zwembad duiken, dus wij erachteraan.

    Ok, gast mee naar buiten, had niks gemerkt natuurlijk, nee bij hem thuis waait t niet zeker?

    Is alles netjes opgelsot, schade is niet meer te zien, goed schadebedrijf.

    Maar toch he, het bevestigd toch maar weer de vooroordelen.

  21. #60
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Ga ik naar de winkel paarkeer de zes zo ver mogelijk weg.
    Kom ik terug tref ik dit aan. (zie bijlage)
    Terwijl die hele rij leeg is zoals meerdere plekken op die parkeerplaats.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •