Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 57 van de 57

Onderwerp: [voetbal] Nederland - Duitsland

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Ja, maar stel je voor dat ze hadden gewonnen van Duitsland, Staan ze zaterdag met dubbel portie kapsones op het veld met het idee: Die tjechen pakken we ff........en dan HAK! verliezehhhhh.......

    Nu weten ze weer dat ze niet veel voorstellen en dat ze ervoor moeten knokken!

    Trouwens wel leuk! (niet verder vertellen )Nederland speelde zo bar slecht, dat ik en een vriend van me tegelijk met 'YES' opsprongen van de bank toen de duitsers met 0-1 voor kwamen te staan. Hahahaha, ja had de gezichten van onze meisjes eens moeten zien! ----- HUhhhh??------
    Erg leuk, naderhand draaide wel weer bij hoor ! (echte hollanders, wij)
    :? 'k snap er helemaal niets van; jij had gedronken en ik had de kater vanmorgen !?!?!?!?! :?

  2. #42

    Standaard

    Daar ben je waarschijnlijk vrouw voor...
    S6

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    Daar ben je waarschijnlijk vrouw voor...
    Nou, ik kan aardig wat hebben hoor. Mij drink je ook niet zomaar onder de tafel. Of je moet me bier geven als ik van te voren wijn op heb, dan is het over.

    Pas was het balen! Wij lekker aan de wijn. Aardig wat achterover geslagen en Frank was lekker dizzy en ik had nergens last van. Nog niet een heeeeeel klein beetje.....
    Denk dat ik er imuum voor ben geworden.... :cry:

  4. #44

    Standaard

    Gewoon overgaan op de whiskey. Twee maal een dubbele en eens kijken of Franx dan nog van je wint :wink:
    Huidig transport= iets anders

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Gewoon overgaan op de whiskey. Twee maal een dubbele en eens kijken of Franx dan nog van je wint :wink:
    Daar moeten we het eens een keer over hebben Chris. Ik kreeg laatst een fles Whiskey: paddy's (iers?). En ik vond het niet om te zuipen..
    Het was een keuze! Of ik mix hem met iets anders (sorry). of ik gebruik hem als velgenreiniger.
    Ik gun mijn auto veel, maar dat laatste ging me te ver!

    Had ik nou gewoon 'bocht' of toch wel goede whiskey........?? :drinking:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #46

    Standaard

    Paddy's (inderdaad iers) is best goed spul. het is alleen heel erg smaak gebonden.
    Je kunt whiskeys is een heel breed scala krijgen. Er zijn whiskeys die ik echt vreselijk ranzig vindt. Maar er zijn er ook waar ik heerlijk van kan genieten.

    Jummy:
    Een lekker single malt vanaf 15 jaar en ouder, beetje bourbon, zacht, niet te scherp, tikje fruitig maar wel dat je het hout van het vat nog kan ruiken en dan één klontje "on the rocks." :wink: Toppertje

    En daarnaast een "Moods" sigaartje. Voor de echte sigaren liefhebber is dit vloeken :mrgreen: . Boeien, ik heb wel betere liggen maar die komen wel een keer.
    Huidig transport= iets anders

  7. #47

    Standaard

    levensgenieter!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Aha, ach ik kan van vreselijk veel dingen genieten.

    En dit is er één van.

    Zaterdag ga ik ook weer genieten van de volgende voetbalwedstrijd.
    Dat we daar met een hoop vrienden gaan staan BBQ-en en een biertje d'r bij is eigenlijk veel leuker dan dat stomzinnige voetbal... :wink:

    Ik denk dat ze gaan winnen... :roll: :mrgreen:
    Huidig transport= iets anders

  10. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Aha, ach ik kan van vreselijk veel dingen genieten.

    En dit is er één van.

    Zaterdag ga ik ook weer genieten van de volgende voetbalwedstrijd.
    Dat we daar met een hoop vrienden gaan staan BBQ-en en een biertje d'r bij is eigenlijk veel leuker dan dat stomzinnige voetbal... :wink:

    Ik denk dat ze gaan winnen... :roll: :mrgreen:
    Voetbal is gewoon een reden, maar de lol komt van het spul eromheen!
    Ik paf trouwens ook wel eens sigaren.

    'Van Ruysdael' is favo (alleen al voor het doossie :wink: )
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  11. #50

    Standaard

    frank heeft van de week een sigaar op en die was 40!!!! jaar oud!!!!

    En lekker!!!!!

  12. #51

    Standaard

    Ha, duidelijk een liefhebber...

    En zijn dat van die dikke jongens :P

    Ik rook vrijwel altijd cigarelos (d'r zit zeker een spelfoutje in), van die maatjes die net wat dikker zijn dan een sigaret. En af en toe voor de lol wel eens een dikke havana. Maar die moet je niet stiekem over je longen doen :shock: KUCH UCH GHu...
    En idem de volgende dag.
    Huidig transport= iets anders

  13. #52

    Standaard

    Die knoepert van 40 jaar oud was een 'AGIO'
    Vormgeving van een V2 bommetje :wink:
    Hij smaakte lekker erg licht.
    Hij zat nog in het cellofaan. Weet ook niet of ie zijn originele smaak had behouden in al die jaren.
    Maar lekker was ie wel. Dunnetjes vind ik trwns ook lekker roken.

    kunnen ook een sigaren topic openen??
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  14. #53

    Standaard

    Als die die leeftijd bereikt heeft zonder dat hij in een klimaatkamer (juiste vochtgehalte) heeft gelegen dan is hij wel droger geworden en de oorspronkelijke smaak is dan flink minder.
    Maar het is wel een leuk om zo'n oude knak te roken.

    Erfenisje gehad? :wink:

    Ik zal even een andere topic openen...
    Huidig transport= iets anders

  15. #54

    Standaard

    Nee, bij ons was het vroeger (heeeeel vroeger) zo dat als de huisarts een bevalling had gehad, dat hij daarna graag een sigaar rookte :-). De aanstaande ouders haalden dus sigaren voor de huisarts in huis.

    Mijn ouders zijn aan het verhuizen en kwamen die sigaren tegen. Dus dat was wel errug leuk!

  16. #55

    Standaard

    Wat leuk, als sigaren liefhebber kreeg ik ook bij beide kids ook enkele losse sigaren van vrienden e.d.

    Echt zo'n oud gebruik. Wel grappig.
    Huidig transport= iets anders

  17. #56

    Standaard

    Voor wie nog eens een belangrijk moment van euro 2004 wil terug zien in VR, klik dan http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/

  18. #57

    Standaard

    ....Munchen 1974 endstand: 2-1
    Incoming........fire in the hole!!!!!!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •