Pagina 2 van 80 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 1587

Onderwerp: Wie heeft er een A voor z'n B ? [ motortopic ]

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Op papier zou mijn vfr 0-100 in 3.2 seconden kunnen doen... :shock:
    wow...

    Dat ding wat ik hierboven liet zien redde dat net niet :roll:
    Huidig transport= iets anders

  2. #22
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Wel een lekker nostalgisch plaatje

    Die 0-100 in 3.2 sec...ik zal dat nooit redden.
    Er zijn maar weinig motorrijders die de fabrieksopgaaf halen.
    Je moet met "zwevend" voorwiel optrekken en door janken naar ~12000 toeren :?

    Gewoon doen is al snel genoeg :wink:


    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  3. #23

    Standaard

    A rijbewijs.

    Heerlijk om eens op een avond een stukje te gaan toeren. Of op een zondag door het bochtige friesland, groningen en drenthe. dus ja ik heb mijn A. Heb alleen geen eigen motor (kan ik niet kwijt thuis) dus leen ik soms die van Pa ( BMW K100) een heerlijke toermachine met wat vermogen. En heb ook wel een op een Yamaha genesis gereden, maar als je dat niet gewend bent.......

    Groet'n
    Audi A3 TDI '99/ BMW 325 E30 '86 cabrio/ Honda VFR 750 F '93

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Die 0-100 in 3.2 sec...ik zal dat nooit redden.
    Er zijn maar weinig motorrijders die de fabrieksopgaaf halen.
    Je moet met "zwevend" voorwiel optrekken en door janken naar ~12000 toeren :?
    Lijkt me toch een leuke uitdaging. Bekende deed het eens met een CBR900 en ik moet zeggen dat ik het er wel erg gaaf uit vond zien... Maar ook gelijk 1. van de redenen om maar geen A. te halen.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  5. #25
    REVZRACER's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Posts
    221
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Heee Arlo,

    Een heftige motor en mooie auto.......ik ben wel een beetje jaloers. 8)
    Ik heb ook "A" voor "B" maar rijd al 4 jaar geen motor meer, ik heb een CBR 600 gehad als 'woon werk verkeer'.
    Als ik nu een motor zou moeten uitzoeken zou ik het ze snel niet weten wat ik wil rijden......maar wil wel weer heeeeeeeeeeeeeeeel graag rijden.

    Marco
    Als 1 ring het symbool is voor eeuwigheid, hoe zit het dan wel niet als je er vier hebt?


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Wel een lekker nostalgisch plaatje

    Die 0-100 in 3.2 sec...ik zal dat nooit redden.
    Er zijn maar weinig motorrijders die de fabrieksopgaaf halen.
    Je moet met "zwevend" voorwiel optrekken en door janken naar ~12000 toeren :?
    Het was ook een beetje nostalgische motor :wink:

    En wat je zegt, het maximale uit je motor halen vergt ook een hele hoop controle over je fiets. Ik ken sinds kort iemand die ook zo'n snelle rakker heeft. En hij zegt ook: als je dat ding boven de 160 opentrekt kom je nog los van de grond. En dat levert geregeld minder aangename bochtsiuaties op. Op een recht stuk is dat nog redelijk te corrigeren. Maar een bocht :?
    Huidig transport= iets anders

  7. #27
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    @ Revzracer:
    Ik ben ook best wel trots (en erg happy )
    (maar jij hebt ook een indrukwekkend wagenpark zeg :shock: )
    M'n meissie heeft een Bandit....da's ook een prachtige motor..en perfect om weer lekker "op te stappen". :wink:

    @ 340@7000:
    Dat heb je in je eigen hand (of pols ) :wink:


    @ Chris-A4:
    Die VFR is redelijk "vriendelijk" of "lang gas" (zoals het genoemd word).
    Er zitten niet echt verrassingen in de toeren-curve.
    Daarom is het ook zo'n goede (sport)toer-motor.
    Bij echte race-monsters rij je lekker rustig en als je bijv. de 6000rpm raakt dan knal je er als een raket vandoor (wilde ik niet.....het zal je in een bocht gebeuren :? )

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    @ Chris-A4:
    Die VFR is redelijk "vriendelijk" of "lang gas" (zoals het genoemd word).
    Er zitten niet echt verrassingen in de toeren-curve.
    Daarom is het ook zo'n goede (sport)toer-motor.
    Bij echte race-monsters rij je lekker rustig en als je bijv. de 6000rpm raakt dan knal je er als een raket vandoor (wilde ik niet.....het zal je in een bocht gebeuren :? )

    Grtz. Arlo
    Da' wel zo prettig. Die kennis van mij die heeft een wegracer 1000 cc met één of andere extreme pijp eronder. En die is heel erg nerveus in het gas. Die heeft echt angstvallig de neiging om te steigeren.

    Wel een eeeerg mooi ding. Ik weet even niet wat voor merk het was...
    Huidig transport= iets anders

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Bij echte race-monsters rij je lekker rustig en als je bijv. de 6000rpm raakt dan knal je er als een raket vandoor (wilde ik niet.....het zal je in een bocht gebeuren :? )
    Hehe, in Engeland bouwen ze relatief veel SuperSeven-replica's met R1, Fireblade en Hayabusha motoren en daar zijn er de laatste tijd behoorlijk wat van platgereden omdat mensen iets gas gaven in een bocht en vervolgens in een heg geparkeerd stonden...

    Tja, mijn pols... Ik denk dat ik tijdens m'n jeugd te weinig "polsoefening" heb gedaan waardoor ik die fijngevoeligheid moet missen Daarnaast kun je wheelies met die dingen doen en nose-wheelies en dat zijn natuurlijk dingen die je - ik althans - moet proberen... Nee, Choppers interesseren me niet...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  11. #30
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Hehehe...zo'n Hayabuse met 2 turbo's...bijna 500 pk :shocked!:
    Dat zal best wel verradelijk rijden vrees ik :roll:

    Ik heb op een Intruder 1400 rondgereden...da's echt zo'n dikke chopper met knalpijpen.
    Rijdt erg lekker (koppel!!) maar ik moet ook eerlijk bekennen dat een iets sportiever model me meer aanstaat. (hence the "viffer" :P )


    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blue-lagoon
    gsxr 750 srad uit 2001
    over snelheid gesproken... poets zo'n soes ook nie uit. Beestachtige machines ook...

    Had dit hele topic gemist. Heb helaas nog geen moter rijbewijs, ben wel helemaal gek van motoren. Wil me moter rijbewijs ooit wel halen, al zie ik op korte termijn de financien hiervoor nog niet.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  13. #32

    Standaard

    Ook ik heb dit hele topic gemist, en dat als motorliefhebber. Dom dom dom :oops:

    Betreffende het motorrijbewijs: ben al ruim 16 jaar in het bezit van het A stempeltje en heb de afgelopen jaren diverse motoren "versleten", waaronder een paar snelle Japanners (oa ZZR-600, 2x een CBR600).

    Sinds een tweetal jaren heb ik mijn droom op 2 wielen kunnen waarmaken: een Ducati, een 748E Superbike. Compleet met Termignoni carbon dempers -voor een heel vet geluidje-

    Als je het over acceleren hebt: in een seconde of 3 zit je wel aan de 100 :shock:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    everything counts...nothing less!

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harro
    Ook ik heb dit hele topic gemist, en dat als motorliefhebber. Dom dom dom :oops:

    Betreffende het motorrijbewijs: ben al ruim 16 jaar in het bezit van het A stempeltje en heb de afgelopen jaren diverse motoren "versleten", waaronder een paar snelle Japanners (oa ZZR-600, 2x een CBR600).

    Sinds een tweetal jaren heb ik mijn droom op 2 wielen kunnen waarmaken: een Ducati, een 748E Superbike. Compleet met Termignoni carbon dempers -voor een heel vet geluidje-

    Als je het over acceleren hebt: in een seconde of 3 zit je wel aan de 100 :shock:



    Wederom een mooie foto maar da kan ook nie anders Wat ik al zei in dat andere topic. Hier kun je me wel mee bedelven..
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  15. #34
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Zeer mooie bike Harro....echt bekwijlenswaardig :shock:


    (en aan je "schaamranden" te zien....of beter het ontbreken ervan...:wink: pak je ook wel eens een strak bochtje :P )


    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  16. #35
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard

    ik en een motor = bad combi.... ik rij mezelf hartstikke dood denk ik

    ik heb dus geen motor rijbewijs. naja ik heb paar keer zonder rijbewijs op de CBR van een maat van me gereden hier in de straat. (Zie filmpje)

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Zeer mooie bike Harro....echt bekwijlenswaardig :shock:


    (en aan je "schaamranden" te zien....of beter het ontbreken ervan...:wink: pak je ook wel eens een strak bochtje :P )


    Grtz. Arlo
    Ik ben er errug trots op (en zuinig!) Een strak bochtje pakken lukt me wel, de Duc stuurt als een scheermes.
    Eigenlijk wil ik qua motorrijden de schade van vorig jaar inhalen: ik heb een jaar niet kunnen rijden door een operatie aan de knie. Dit jaar staat de teller al op 4500 km, dat waren er vorig jaar slechts 300 :cry:

    Maar dan moet het weer wel meewerken!!
    everything counts...nothing less!

  18. #37
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Dito met een * ....hier
    Ik ben erg zuinig op m'n VFR...!

    Gister op de motor weg geweest en idd een regenbui op m'n test (niet al te hevig....en alleen met mooi weer rijden is ook niet goed)

    Vandaag met de Audi op stap geweest en prachtig weer gehad :? ....(beetje verkeerde plannning)
    Het blijft elke ochtend weer een crime om te kiezen...:oops:

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  19. #38

    Standaard

    Ik heb toevallig vorige week een nieuwe aangeschaft. In een van mijn eerdere berichten in deze thread vertelde ik al dat ik een Suzuki GS500E met 25 Kw bereed.
    Nu vond ik dat ik te ver achterbleef bij al jullie supermachines en daarom heb ik mij een nieuwe tweedehands aangeschaft. Wederom een vuurrode suzuki. Ditmaal een RF600R. Mooi apparaat.

    Mijn GS500 staat momenteel te koop, dus als jullie nog iemand weten.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi Coupe 2.3E 1989

  20. #39
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Oef....een RF600R (de R van Rapido )

    Mooie fiets!!!!....hehehe ben je van de 25kw af?

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  21. #40

    Standaard

    Ja, gelukkig ben ik van die 25 Kw af. Kon niet wachten tot ik 21 was met dat rijbewijs en dus ik heb ik dat 2 jaar vol moeten houden.

    Die R staat inderdaad voor Rapido, want snel is die wel. Nou ja, in vergelijking met mijn GS500 is alles wel snel. :?
    Audi Coupe 2.3E 1989

Pagina 2 van 80 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •