Pagina 11 van 114 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 2271

Onderwerp: Gaan we nog op vakantie

  1. #201

    Standaard

    dEx ik ga de zelfde reis maken alleen komen wij aan in Denver en vliegen terug van SF. We gaan ook nog naar het Yellowstone park wat een kilometer of 1000 uit de richting ligt . Ik ga gewoon proberen daar ook een A6 te huren, kijken wat de verschillen zijn.

  2. #202
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    Dat komt zeker aan bod Desmett. Ik ga echt een parkenvakantie houden. 28 dagen reizen en beleven. Wordt echt gaaf. Grand Canyon ga ik overvliegen met heli. Bryce doe ik, Hoover Dam, Yosemite, Monument Valley, Capitol Reef, en nog veel meer. Wordt echt een leuke trip dus...!
    Dat heb ik 6 jaar geleden gedaan en dat zijn mijn ouders nu aan het doen (4 weken, met een camper). Ik ben niet jaloers. :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #203
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Heb die reis ook gedaan, alle steden afgeweest, death valley, salt lake city etc.

    Was wel leuk, misschien als ik een rs6 kan huren daar wil ik die trip nog wel een keer doen

    "Audiforum.nl Testcase: RS6 onder zware omstandigheden getest"

    Yeah!!

  4. #204

    Standaard

    Zo wij zijn ook net terug van een weekje Duitsland samen met Marco erg gezellig, auto's gekeken en helaas niets gevonden wel leuke spots en veel rondgereden in de prachtige omgeving.

    Hiebij wat foto's.....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  5. #205

    Standaard

    Het is dus een leuk weekje geweest daar in het Oosten! Leuke foto's... Het lijkt wel erg nat te zijn geweest!
    S6


  6. #206
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Porsche's wezen kieken? :P
    One liter, driver's licence eater...


  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Zo wij zijn ook net terug van een weekje Duitsland samen met Marco erg gezellig, auto's gekeken en helaas niets gevonden wel leuke spots en veel rondgereden in de prachtige omgeving.

    Hiebij wat foto's.....
    Was zeker heel erg gezellig....... :wink:
    Je hoeft niet ver van huis te reizen om mooie dingen te zien, wat een schitterende omgeving daar zeg..... :shock:

    Marco.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  8. Ad
  9. #208

    Standaard

    Heeey Marco, wat is dat een gave foto zeg! (die van Audiva's audi)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  10. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Heeey Marco, wat is dat een gave foto zeg! (die van Audiva's audi)
    Is zeker een hele mooi foto...is gemaakt toen we ongeveer 140 km/uur reden denk ik......wel raampje open gehad voor de foto anders kwam de focus misschien op het raam in plaats van buiten..... :wink:

    Deze heeft Manuela gemaakt vanuit haar auto naar mijn auto is ook heel mooi en appart.....

    Marco.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  11. #210

    Standaard

    Echt superfoto's, die foto van jouw was supergaaf, maar vind die van Manuela zelfs nog mooier dan die van jou. Jammer trouwens dat die fotowedstrijd alweer een tijdje afgelopen is, denk dat die foto's wel kanshebbers waren geweest :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  12. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco
    Je hoeft niet ver van huis te reizen om mooie dingen te zien, wat een schitterende omgeving daar zeg..... :shock:
    Waar zijn jullie geweest als ik vragen mag (Duitsland is een vrij ruim (~groot) begrip).
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  13. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Waar zijn jullie geweest als ik vragen mag (Duitsland is een vrij ruim (~groot) begrip).
    We zijn naar Medebach geweest, dit is vlakbij Winterberg (Hoogsauerland).....prachtig natuur gebied daar en schitterende slinger weggetjes dwars door dat mooie landschap.......

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  14. #213

    Standaard

    En, had je je portofoon bij je?
    S6

  15. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    En, had je je portofoon bij je?
    ja onderweg gekocht de Midland, echt super bevallen.
    We hadden al enige ervaring in Zweden opgedaan, met dit soort tripjes is het echt handig. We hadden een goed bereik van ongeveer een kilometer ook in het heuvelige landschap.


    Groeten Manuela
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  16. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Porsche's wezen kieken? :P
    Nee hoor dit kwamen we plotseling tegen die ene was een Porsche Targa Turbo 3 liter uit 1977 vraagprijs € 8.000,- en volgens die man kom je die niet vaak tegen. Motor was technisch helemaal goed alleen de carrosserie was wat minder.
    Maar goed verder hebben we ook natuurlijk vooral gekeken en gezocht naar oude Audi's en helaas alleen een mooi exemplaar op de sloop gezien en wel een Coupé GT geen foto's sorry.

    Soms ook wat mindere exemplaren zoals deze (woorden schieten te kort :roll: zie foto)...... :wink:

    Groeten Manuela
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  17. #216
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    een witte ??
    One liter, driver's licence eater...


  18. #217
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Rijden daar vaak rond als taxi! Afblijven en met een grote boog omheen gaan...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  19. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Rijden daar vaak rond als taxi! Afblijven en met een grote boog omheen gaan...
    idd. skylederen bekleding die al was versleten aan de bestuurders kant en inmiddels bijna 3 ton aan kilometers bij elkaar gespaard in ongeveer 3 jaartjes..... en toch nog bijna 18000 euro voor deze wagen vragen .... :?

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  20. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Echt superfoto's, die foto van jouw was supergaaf, maar vind die van Manuela zelfs nog mooier dan die van jou. Jammer trouwens dat die fotowedstrijd alweer een tijdje afgelopen is, denk dat die foto's wel kanshebbers waren geweest :wink:
    dank je Windhoos vond hem eigenlijk zelf mislukt :oops: :oops: :oops: en die van mijn auto is ook heeeel mooi wist eigenlijk niet dat mijn auto zo'n mooi kontje had Bedankt Marco voor de mooie foto..


    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  21. #220

    Standaard

    Helaas, onze vakantie zit er weer op...
    18:20 uur staat de bus klaar voor ons hotel om ons terug te brengen naar het vliegveld....

    Morgen gaan we jullie weer vervelen... 8)
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •