Pagina 12 van 114 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 2271

Onderwerp: Gaan we nog op vakantie

  1. #221
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    een witte ??
    Sterker nog: Elfenbeinweiss, ofwel ivoor. Inderdaad standaard taxikleur daar.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    een witte ??
    Sterker nog: Elfenbeinweiss, ofwel ivoor. Inderdaad standaard taxikleur daar.
    Hier rijdt een ivoorwitte A4 B5 rond. Die kleur geeft hem een erg fris uiterlijk.
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  3. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    Helaas, onze vakantie zit er weer op...
    18:20 uur staat de bus klaar voor ons hotel om ons terug te brengen naar het vliegveld....

    Morgen gaan we jullie weer vervelen... 8)
    Vervelend he? weer naar huus toe! :cry:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #224

    Standaard

    nou idd
    nu kunnen we alleen maar genieten van de 200 foto's die we gemaakt hebben


    En wat zag ons oog op Tenerife een prachtige Audi 80 GLS uit 1979 (denken we). het is 1 van de eerste Type81's kijk maar naar de stalen velgen de gaten zijn iets anders
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  5. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    nou idd
    nu kunnen we alleen maar genieten van de 200 foto's die we gemaakt hebben
    gelukkig is het hier in Nederland ook alweer 10 graden boven nul.......
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    gelukkig is het hier in Nederland ook alweer 10 graden boven nul.......
    jeeeeh.............
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  7. #227

    Standaard

    Wij gaan van de 19de t/m de 22ste een lang weekend naar La Roche in Belgie. Ik hoop dat we voor de verandering het weer es een keertje mee hebben.

    [img][http://www.carlsbourg.be/img/db/co/car_le_genet_fleuri_la_roche_en_ardenne.jpg]http://www.carlsbourg.be/img/db/co/car_le_genet_fleuri_la_roche_en_ardenne.jpg[/img]
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  8. Ad
  9. #228

    Standaard

    La Roche is prachtig, heb genoten van de natuur (+/- 10 jaar geleden :? )
    maar het weer zat toen iig wel mee en het was er elke avond feest met vuurwerk alles erop en eraan, veel plezier
    my first quattro was a wilkinson

  10. #229

    Standaard

    Op weg er naar toe lijkt me ook wel een happening, jammer dat ik maar een 1600'tje heb (if you get my drift)..... ff de autobahn opzoeken dus

    heeft er iemand nog een S/RS voor me te leen, model boeit me niet als het maar snel is :twisted:

    mvg,

    Marcel
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  11. #230
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Sure, heb een S4 voor je te leen, in NJ welteverstaan...voor een klein bedrag, ter goedmaking v/d wear 'n tear kun je 'm zo meenemen...

    Oh, postende van ons vakantie adres, cottage aan de Connecticut shore, Madison om precies te zijn.....

    Wordt hier levend opgegeten door de muggen, maar verders alles okay, precies vakantie die wij nodig hadden, geen TV, geen radio, maar well gratis wireless....

    A.s. zondag weer terug zum hause....

  12. #231

    Standaard

    Bob en zijn dame gaan ook lekker op stap, want we zijn het helemaal zat met het nederlandse "zomer"-weer ... wat een trieste bedoening in dit land zeg !! :? :?

    Zaterdagnacht vertrekken we lekker naar Kos (kos-stad), voor 12 daagjes. Beetje relaxen, fietstochtjes maken, lekker eten en stappen en natuurlijk errrrug bruin worden ... 8)

    De Audi gaat overigens uit logeren bij Pa en Ma in de garage!

    Ben er dus nog t/m zaterdagmiddag ongeveer ... dus wie ik niet meer spreek voor die tijd; tot de 26e maar weer !!

    Bob[/img]
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #232
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Op weg er naar toe lijkt me ook wel een happening, jammer dat ik maar een 1600'tje heb (if you get my drift)..... ff de autobahn opzoeken dus
    Moet je wel flink omrijden wil je de autobahn op toch? :roll:
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  14. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Bob en zijn dame gaan ook lekker op stap, want we zijn het helemaal zat met het nederlandse "zomer"-weer ... wat een trieste bedoening in dit land zeg !! :? :?

    Zaterdagnacht vertrekken we lekker naar Kos (kos-stad), voor 12 daagjes. Beetje relaxen, fietstochtjes maken, lekker eten en stappen en natuurlijk errrrug bruin worden ... 8)

    De Audi gaat overigens uit logeren bij Pa en Ma in de garage!

    Ben er dus nog t/m zaterdagmiddag ongeveer ... dus wie ik niet meer spreek voor die tijd; tot de 26e maar weer !!

    Bob[/img]
    Fijne vakantie!! uiteraard ook voor de Audi :P
    Als water doorzichtig is, waarom zijn druppels op je voorruit dan zo irritant?

    http://www.traxotic.net * http://www.baaten.com

  15. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Bob en zijn dame gaan ook lekker op stap, want we zijn het helemaal zat met het nederlandse "zomer"-weer ... wat een trieste bedoening in dit land zeg !! :? :?

    Zaterdagnacht vertrekken we lekker naar Kos (kos-stad), voor 12 daagjes. Beetje relaxen, fietstochtjes maken, lekker eten en stappen en natuurlijk errrrug bruin worden ... 8)

    De Audi gaat overigens uit logeren bij Pa en Ma in de garage!

    Ben er dus nog t/m zaterdagmiddag ongeveer ... dus wie ik niet meer spreek voor die tijd; tot de 26e maar weer !!

    Bob[/img]
    Damn wor der sjaloers van, maar ja ze zeggen je krijgt wat je verdient...
    Daarom zitten we al zo lang met dat kl.. weer, damn wor der gek van (net zoals iedereen waarschijnlijk) :cry:

    Btw veel plezier

  16. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Bob en zijn dame gaan ook lekker op stap, want we zijn het helemaal zat met het nederlandse "zomer"-weer ... wat een trieste bedoening in dit land zeg !! :? :?
    Mee eens. Wij zitten next year 100 % zeker in italië...
    Huidig transport= iets anders

  17. #236

    Standaard

    Vertrek morgen naar Tenerife, hoop dat het daar iets beter is...

    Edit: Ik bedoel natuurlijk vandaag...
    S6

  18. #237

    Standaard

    Goede vakantie allemaal! 8)

    Wij gaan pas in September... Naar Turkije! Kogelvrij vest gaat mee... :twisted:
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  19. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    . Ik hoop dat we voor de verandering het weer es een keertje mee hebben.
    Het word volgende week gelukkig beter, wanneer heb ik dat nog meer gehoord. Ow ja, dat zeiden ze verleden week en de week daarvoor en de week daar weer voor....... ook al :roll:

    Nou ja, misschien dat het nu echt beter word :wink:

    mvg,

    Marcel
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  20. #239

    Standaard

    Wij gaan maandag a.s lekker naar Kreta, lamballen.....
    15 hele daagjes zon, zee, lekker eten en luieren... 8)
    Ooit komt er een Audi....

  21. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dino
    Wij gaan maandag a.s lekker naar Kreta, lamballen.....
    15 hele daagjes zon, zee, lekker eten en luieren... 8)
    Lijkt me ook wel gaaf. Ik ben nooit verder gekomen dan net de grens over in Duitsland, Belgie en Engeland (met name London, mooie stad overigens jammer van die aanslagen de laatste tijd ).

    mvg,

    Marcel
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •