Pagina 113 van 114 EersteEerste ... 1363103109110111112113114 LaatsteLaatste
Resultaten 2.241 tot 2.260 van de 2271

Onderwerp: Gaan we nog op vakantie

  1. #2241

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Wauw Arlo, dat zijn schone kiekjes. prachtig!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #2242
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Thanx Frank!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    ... Waren er plekken waar je langer had willen/kunnen zijn?
    Niet echt.. we hebben overal eigenlijk alles uitgehaald
    Twee kleintjes dan;
    Bij Mesa Verda waren de rondleidingen door The Cliff Palace uitverkocht en zouden we 2 dagen moeten wachten (niet gedaan, wel alles van dichtbij bekeken).

    We waren in Death Valley omhoog gereden naar Mesquite campground, de weg naar Scotty's castle is dicht (de weg is weg door flashflood) dus niemand pakte die weg (50+ mijl enkele reis). Die avond op een compleet uitgestorven campground, onder de meest geweldige sterrenhemel, was wel voor herhaling vatbaar.
    Alleen overdag was het te heet om iets te ondernemen dus ondanks het feit dat we nog één extra nacht hadden zijn we toch de volgende dag verder gereden.

    En niet geschikt voor de RV maar het Shafer Trail door Canyonlands zou ik ook wel een keer met een 4x4 willen rijden.
    IMG_3997 by Arlo Tol, on Flickr
    One liter, driver's licence eater...


  3. #2243

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Ah is scotty's castle rd nog steeds dicht.. Ik heb één keer scotty's castle rd gereden. Een paar jaar later ook richting het noorden gereden om naar Racetrack Playa te gaan. Uiteindelijk net voorbij de Ubehebe crater (paar km voorbij mesquite spring campground) gekeerd omdat de weg verder richting Racetrack Playa teveel van het goede was voor de gehuurde Jeep GC 4x4, en we waren echt niet kinderachtig met die auto Mooi plaatje bij grand view point, en dan nog legt het plaatje niet vast hoe het is om daar te staan

  4. #2244

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Wow, impressive @Arlo
    Erg mooie foto's ook.

    Hier ook e.e.a in het verschiet (maar lang niet zo ver weg hoor )

    November weekendje Terschelling (even bij zus op de koffie, die woont daar nu)

    Februari weekendje Niederau , poging tot skieën met de collega's

    En wellicht nog even een AirBNB met de kids in de herfst of kerstvakantie.
    Laatst gewijzigd door Bob; 15-10-19 om 10:09.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #2245
    A4Maverick's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    636
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Net terug van tripje met vrouwlief mee naar Cartagena.
    Prachtige stad met heel mooi oud en kleurrijk centrum.
    Groot is dan ook het contrast met het super moderne deel waar de meeste hotels staan.
    Het wordt ook wel het Miami van Zuid Amerika genoemd.

    De lange reis via Bogota was geen straf.




    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    A4 1.8Tfsi Avant Ibiswit, ProLine S, MMi Plus, B&O audio, 19" Rotors


  6. #2246
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Cool! ... niet echt een doorsnee bestemming.

    Hoe lang waren jullie daar?
    One liter, driver's licence eater...


  7. #2247
    A4Maverick's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    636
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo Bekijk Berichten
    Cool! ... niet echt een doorsnee bestemming.

    Hoe lang waren jullie daar?
    Van zondag tot vrijdag. Zeker de moeite waard.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    A4 1.8Tfsi Avant Ibiswit, ProLine S, MMi Plus, B&O audio, 19" Rotors

  8. Ad
  9. #2248
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Dacht eerst dat je het over Spanje had. Maar snel werd me duidelijk dat het om Columbia ging. Veel koloniale invloeden zijn te zien. Erg fraai allemaal, maar ... voor zo'n mooie trip had ik verwacht dat je er eigenlijk toch wel meer dagen voor uit zou moeten trekken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  10. #2249

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Haha, ik dacht eerst ook dat het over Spanje ging, totdat ik het deel zag over het "super moderne deel".
    Ik kom vrij vaak in Cartagena (Spanje) dus dat deel herkende ik effe niet.

    Overigens ga ik volgende week met m'n nieuwe Q3'tje die kant op... :-)
    Helaas is er voor donderdag 5 december een algehele staking in Frankrijk aangekondigd. We gaan dus proberen om woensdag vanuit midden-Nederland in één keer door te rijden tot in noord-Spanje. Ongeveer 1400 km. Want stel je voor dat ze wegen gaan blokkeren in Frankrijk... Stelletje idioten.
    Donderdag hoeven we dan nog maar 750 km te rijden en dan staat de Q3 in z'n nieuwe woonplaats. :-) Mooi wit onder een bijna altijd blauwe lucht... :-)
    Laatst gewijzigd door Caravaca de la Cruz; 30-11-19 om 07:23.

  11. #2250
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Maverick Bekijk Berichten
    Net terug van tripje met vrouwlief mee naar Cartagena.
    Prachtige stad met heel mooi oud en kleurrijk centrum.
    Groot is dan ook het contrast met het super moderne deel waar de meeste hotels staan.
    Het wordt ook wel het Miami van Zuid Amerika genoemd.

    De lange reis via Bogota was geen straf.




    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    Btw, zit net de bioscoop film Gemini Man met acteur Will Smith te kijken. Speelt in het begin voor een groot gedeelte in Cartagena af. Ook toevallig.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  12. #2251
    A4Maverick's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    636
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Dacht eerst dat je het over Spanje had. Maar snel werd me duidelijk dat het om Columbia ging. Veel koloniale invloeden zijn te zien. Erg fraai allemaal, maar ... voor zo'n mooie trip had ik verwacht dat je er eigenlijk toch wel meer dagen voor uit zou moeten trekken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ja had graag meer van de omgeving en de rest van het land willen zien, maar de omloopschema’s van onze Nationale trots worden er niet beter op. De Misses moest weer terug.
    Was ook gewoon maar even als tussendoortje mee


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    A4 1.8Tfsi Avant Ibiswit, ProLine S, MMi Plus, B&O audio, 19" Rotors

  13. #2252
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Gaan we nog op vakantie

    Gaan we nog op vakantie ?
    Die vraag stel ik me nu al een paar weken, wij hebben een reis naar Griekenland geboekt voor eind Juli, een all inclusive (ivm de kleine) resort in Kos.

    Nu ik de betreffende maatregelen lees hebben we er al geen zin meer in (mocht het überhaupt doorgaan) het zal dus of een voucher worden en verplaatsen naar volgende zomer of de reis annuleren mochten ze besluiten om toch deze maatregelen te hanteren.


    https://www.grieksegids.nl/griekenla...tikel-1272.php

    Hoe staan jullie er tegenover?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  14. #2253
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Als ik dat allemaal lees dan zou ik het risico niet nemen en omvielen of annuleren. Zelfs als je exact vooraf te weten kan komen hoe jouw resort de maatregelen daadwerkelijk toe past is het te veel afhankelijk van gedrag van mensen. He zult maar een leuk groepje Feestvierders hebben die lekker de bloemetjes buitengaan zetten naast jou.....
    Ik heb mijn vakantie aan Comomeer een jaar verplaatst. terwijl het een solitair groot huis betreft op een heuvel boven het meer met alle gemakken en 500m van doorgaande weg. in principe van niemand last maar je wilt wel lekker naar restaurantjes, bootje huren etc. Wordt m gewoon niet. Teveel afhankelijk van discipline van anderen...... suc6 met afweging

  15. #2254
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    En stel dat er in het vakantieland weer een lockdown komt, of luchthavens sluiten. Zit je toch vast ondanks de betere vooruitzichten.

  16. #2255
    WORKEL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    98
    Kudos
    5
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Zeer benieuwd hoe zich e.a ontwikkeld nu Duitsland en Oostenrijk per 15 juni de grenzen op doet.

    Had met junior gepland om naar de F1 in Oostenrijk (met eigen caravan) te gaan en dan door naar Kroatië voor 4 weken vakantie, vrouwlief met vliegtuig naar Kroatië. Aangezien F1 zonder publiek is. De vakantie 14 dagen verzet, plan is om 16 juli af te reizen naar Kroatië.

    Neem wel enkele voorzorgsmaatregelen, Sanitair in eigen caravan, mondkapjes en handschoenen mee, desinfectie handgel mee en 2 douchezakken van elk 20 liter. Restaurants en dorpjes gaan wij vermijden.

    Hoor dat veel mensen in NL op vakantie gaan, campings in NL lijken mij erg druk worden. Of ik nu op de camping in NL of Kroatië gaan staan ik zie geen verschil, denk dat het minder druk is in Kroatië.

    Gelukkig heeft Kroatië tijden de Corona veel maatregelen genomen en heeft het zich daar niet zo thuis gehouden als in NL.

    Maar hebben nog 9 weken kan veel veranderen in zowel positieve als negatieve zin, ik wacht rustig af.
    Audi Q3 2.0 TFSI 170

  17. #2256

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Ook wij zouden naar Griekenland gaan. Normaal naar kos maar nu zouden we naar Kreta gaan. Vertrek datum 25 juni.
    Alle reizen tot en met 25 juni geannuleerd en een voucher gekregen.

    Echter willen we hier helemaal niet mee akkoord gaan.
    Ook gemaild dat we geen voucher accepteren en toch gekregen.
    Nu hoorde ik dat er weer een beroep is geweest en dat ze toch de kosten moeten terug betalen.
    Maar eens kijken hoe we dat kunnen regelen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
    Audi a6 avant tip tronic 3.0 tfsi(2010)

  18. #2257
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Corendon kwam een paar dagen geleden met het plan om mensen vooraf te testen en ze dan met hun eigen vliegtuigen (waarin uitsluitend geteste passagiers zitten) naar de bestemming te vliegen. Daar moeten de gasten vervolgens op het resort blijven, waar ook uitsluitend geteste gasten en personeelsleden zijn. Binnen het resort kan dan zonder maatregelen vakantie gevierd worden. https://nos.nl/artikel/2333456-coron...-corendon.html

    Op zich vind ik dit wel een goed idee, voor wie van dit soort vakanties houdt. Zelf houden wij er niet van om de hele vakantie op een resort te zitten. Wij willen altijd een beetje rondreizen, op verschillende plekken verblijven en wat van het land zien. Zo'n soort vakantie zit er waarschijnlijk niet in.
    We wachten nog even tot juli en kijken wat er dan mogelijk is.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  19. #2258
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Had een reis naar Spanje staan in maart, de vlucht en huurauto zijn 2 weken ervoor verplaatst naar oktober.
    De accommodatie is een Finca waarvan de eigenaresse een goede vriendin is (was voornamelijk ook een sociaal bezoek) dus dat was geen probleem om om te boeken.

    De andere geplande reizen waren nog niet geboekt dus die staan in de wacht op dit moment.
    Ga binnenkort wel even kijken naar wat leuke huisjes voor een lang weekend of weekje weg in Nederland.
    One liter, driver's licence eater...


  20. #2259
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Gaan we nog op vakantie ?
    Die vraag stel ik me nu al een paar weken, wij hebben een reis naar Griekenland geboekt voor eind Juli, een all inclusive (ivm de kleine) resort in Kos.

    Nu ik de betreffende maatregelen lees hebben we er al geen zin meer in (mocht het überhaupt doorgaan) het zal dus of een voucher worden en verplaatsen naar volgende zomer of de reis annuleren mochten ze besluiten om toch deze maatregelen te hanteren.


    https://www.grieksegids.nl/griekenla...tikel-1272.php

    Hoe staan jullie er tegenover?......
    Net even alles doorgelezen en ik zou daar ook voor bedanken... aan de omstandigheden gedurende de reis ontkom je niet.
    Als je dan toch die kant op gaat dan zou ik liever in iets van een huisje (met bbq en zwembad) zitten waar je alles zelf in de hand hebt.
    One liter, driver's licence eater...


  21. #2260
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    https://topgear.nl/autonieuws/gaaf-a...hende-caravan/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •