Pagina 13 van 72 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 1425

Onderwerp: Favoriete tv-series

  1. #241
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Gisteren seizoen 7 van Spooks ontvangen. Zinin!
    Na een half jaar dan eindelijk aan begonnen
    Blijft toch een geweldige serie. Seizoen 8 en 9 zijn nu ook te koop dus ik kan na de 2 afleveringen van gisteren weer 28 afleveringen vooruit
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #242
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    De rest pas weer medio september/oktober, dus weer eventjes geduld hebben.
    Als onder je 'rest' ook Breaking Bad valt, die begint 11 augustus al weer gelukkig
    Audi A1 1.6tdi (105pk) - Proline S - Dark line - 18" Rotor - Carbon wrapped dak

  3. #243
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Oeh, ik ben gek op series!
    Op dit moment totally verslaafd (samen met het meisje) aan Suits.
    Daarnaast volg ik: Game of Thrones, Vikings, Person of Interest, Arrow, Breaking Bad, Homeland, Revolution, Strike Back, Under the Dome.. Volgens mij heb ik ze dan wel..
    Oh ja, White Collar moet er nog bij.

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Pollie81; 20-08-13 om 14:35.

  4. #244
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Goed bezig
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #245

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Mijn favo's zijn Eureka, en Warehouse 13


  6. #246
    Matjeu90's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    486
    Kudos
    27
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pollie81 Bekijk Berichten
    Oeh, ik ben gek op series!
    Op dit moment totally verslaafd (samen met het meisje) aan Suits.
    Daarnaast volg ik: Game of Thrones, Vikings, Person of Interest, Arrow, Breaking Bad, Homeland, Revolution, Strike Back, Under the Dome.. Volgens mij heb ik ze dan wel..
    Oh ja, White Collar moet er nog bij.

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Ik ook Game of Thrones!!, Vikings, Spartacus (is jammergenoeg afgelopen), Breaking Bad, Continuum, the Walking Dead, dat is het ook zowat

  7. #247
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    GOT is echt meesterlijk, ik krijg al kippevel bij de intro (muziek)..

  8. Ad
  9. #248
    Matjeu90's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    486
    Kudos
    27
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pollie81 Bekijk Berichten
    GOT is echt meesterlijk, ik krijg al kippevel bij de intro (muziek)..
    Het is de enige serie waarvan ik de volledige intro uitkijk


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
    A4 Avant 2.0 TDI 2007 | chiptuning 180PK |19" gunmetal new RS4 |

  10. #249

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matjeu90 Bekijk Berichten
    Het is de enige serie waarvan ik de volledige intro uitkijk now Free
    Ik vind het ook echt meesterlijke serie. Alleen beetje jammer dat we nog tot 2014 moeten wachten voor season 4.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  11. #250
    Matjeu90's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    486
    Kudos
    27
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Ik vind het ook echt meesterlijke serie. Alleen beetje jammer dat we nog tot 2014 moeten wachten voor season 4.
    Ja dat wel, maar je kan je troosten als je weet dat ze nog doorgaan tot minstens seizoen 8/9 :P En dan heb ik het nog niet over de spin-off/prequel die er mss komt

  12. #251

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matjeu90 Bekijk Berichten
    Ja dat wel, maar je kan je troosten als je weet dat ze nog doorgaan tot minstens seizoen 8/9 :P En dan heb ik het nog niet over de spin-off/prequel die er mss komt
    Das waar. Maar heb seizoen 1 en 2 direct achter elkaar gekeken en daarna direct door met seizoen 3 (aflevering per week), dus dan duurt het wachten op seizoen 4 wel lang
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  13. #252

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matjeu90 Bekijk Berichten
    Het is de enige serie waarvan ik de volledige intro uitkijk
    ... ben ik dus niet de enige

    Het is ook altijd een beetje een intro over waar deze aflevering zich allemaal afspeelt, intro is al vaak aangepast.

    Hier nóg steeds Castle elke avond inmiddels seizoen 4.
    Elk seizoenseinde is de cliffhanger weer zo spannend, dat we meteen doorgaan met de volgende

    Eerdaags komt de nieuwe HTPC met XBMC ... dan wordt series kijken nog makkelijker/leuker
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #253
    Matjeu90's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    486
    Kudos
    27
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    ... ben ik dus niet de enige

    Het is ook altijd een beetje een intro over waar deze aflevering zich allemaal afspeelt, intro is al vaak aangepast.
    Klopt, alle locaties die in de aflevering voorkomen worden ook in de intro getoond

    Wat vonden jullie (die het bekeken hebben tenminste) van Vikings?

  15. #254

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pollie81 Bekijk Berichten
    GOT is echt meesterlijk, ik krijg al kippevel bij de intro (muziek)..
    Volgens mij ben ik een van de weinige die GOT totaal niet kan waarderen. Net zoiets als Prison Break, 24 en al dat CSI gebeuren: ik heb er echt een afkeer tegen.

    Wat wél leuk is om te volgen: DACVN, mini detective "films" met Barnaby (Midsomer Murders), onlangs de 1e 6 seizoenen van Star Trek TNG weer gekeken (S07 bewaard voor na Star Trek Voyager). Tevens de andere klassieker: Married with children. Het. Blijft. Geweldig. En, hoe kan 't ook anders: Kelly Bundy altijd +1 .

    Breaking Bad, en die zombie serie... nah, 't is gewoon niet 'my cup of tea'. Vind 't allemaal te veel hollywood-shine-nepperij.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #255
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matjeu90 Bekijk Berichten
    Klopt, alle locaties die in de aflevering voorkomen worden ook in de intro getoond

    Wat vonden jullie (die het bekeken hebben tenminste) van Vikings?
    Heb seizoen 1 een paar weken geleden gezien, ik moet toch zeggen dat ik positief verrast was. Kijkt lekker weg, die ene kerel is echt gaaf! Floki heet hij volgens mij..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Volgens mij ben ik een van de weinige die GOT totaal niet kan waarderen. Net zoiets als Prison Break, 24 en al dat CSI gebeuren: ik heb er echt een afkeer tegen.

    Wat wél leuk is om te volgen: DACVN, mini detective "films" met Barnaby (Midsomer Murders), onlangs de 1e 6 seizoenen van Star Trek TNG weer gekeken (S07 bewaard voor na Star Trek Voyager). Tevens de andere klassieker: Married with children. Het. Blijft. Geweldig. En, hoe kan 't ook anders: Kelly Bundy altijd +1 .

    Breaking Bad, en die zombie serie... nah, 't is gewoon niet 'my cup of tea'. Vind 't allemaal te veel hollywood-shine-nepperij.
    Prison break, CSI.. Yeah cool! Haha, volgens mij zijn wij elkaars tegen polen.
    Ik geef dus echt helemaal niks om star trek..
    CSI is inmiddels aardig uitgedund dus daar zul je niet veel last meer van hebben.

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk

  17. #256
    Matjeu90's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    486
    Kudos
    27
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    @Bastet: Oh dus meer een SF fan als je Star Trek kijkt Ik vond Stargate (SG1, Atlantis (vond ik de minste) en Universe (viel mee) vroeger zalig om naar te kijken...

    @Pollie81: Ja das zowat de dorpsgek van de serie :P Ben benieuwd naar het volgende seizoen, ben wel bang dat het saai wordt, we shall see

  18. #257

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Volgens mij ben ik een van de weinige die GOT totaal niet kan waarderen. Net zoiets als Prison Break, 24 en al dat CSI gebeuren: ik heb er echt een afkeer tegen.
    Ik niet, maar toch kan ik het me voorstellen. 24 is daar helemaal een goed voorbeeld van, dat moet je écht wel kunnen pruimen, anders hou je dat geen aflevering uit.
    Prison break vond ik ook wat langdradig worden. Mij pakken ze meestal door spannende momenten/cliffhangers, dan wil je toch weer doorkijken.
    Zelfde met breaking-bad, ben ik ook mee gestopt, vond het te langdradig. Maar als ik dan de verhalen lees, schijnt het toch wel weer spannend te worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Wat wél leuk is om te volgen: DACVN, mini detective "films" met Barnaby (Midsomer Murders)
    Kijk je ook sherlock? Vind ik best wel een goede (jaarlijkse) miniserie, UK-makelij, dus geen hollywood-shine.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #258
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ik niet, maar toch kan ik het me voorstellen. 24 is daar helemaal een goed voorbeeld van, dat moet je écht wel kunnen pruimen, anders hou je dat geen aflevering uit.
    Prison break vond ik ook wat langdradig worden. Mij pakken ze meestal door spannende momenten/cliffhangers, dan wil je toch weer doorkijken.
    Zelfde met breaking-bad, ben ik ook mee gestopt, vond het te langdradig. Maar als ik dan de verhalen lees, schijnt het toch wel weer spannend te worden.


    Kijk je ook sherlock? Vind ik best wel een goede (jaarlijkse) miniserie, UK-makelij, dus geen hollywood-shine.
    Klopt helemaal, Prison Break, Breaking Bad en ook Lost zijn daar goede voorbeelden van.. Het word op een gegeven moment wat saai en langdradig maar meestal komt het helemaal terug een seizoen later..

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk

  20. #259
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Favoriete tv-series

    Jack "with all due respect Mister President" Bauer, is mijn held

    Oké, erg Hollywood/popcorn achtig maar wel spannend en altijd verrassend (behalve dan dat je wist dat Jack het wel zou redden).

    Prison Break idd langdradig en niet heel boeiend.

    CSI's ook niet mijn ding muv NCIS.

    Dexter; nog geen aflevering van gezien dus daar heb ik nog wat in te halen geloof ik

    Spooks staat bij mij nog steeds op 1!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  21. #260
    Matjeu90's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    486
    Kudos
    27
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Favoriete tv-series

    Sorry maar ik vind Breaking Bad een van de geniaalste series die ik bekeken heb. Het moet je natuurlijk wat aanspreken en ok er zitten mindere afleveringen in, maar in welke serie niet ^^. Ben trouwens blij dat ze het bij 5 seizoenen gaan houden. Hoe leuk een serie ook is, je mag hem niet uitmelken zoals bvb. Lost

    Spooks zal ik blijkbaar eens moeten checken met al die lovende reacties hier
    Laatst gewijzigd door Matjeu90; 22-08-13 om 14:42.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •