Pagina 2 van 72 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 1425

Onderwerp: Favoriete tv-series

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Jeetje ... dat had ik niet achter jullie gezocht ...
    Tsja, ik kan er weinig aan veranderen. :-) Misschien heeft het er ook mee te maken dat de serie hier een dorpje verder wordt opgenomen en sommige dingen heel erg bekend in de oren klinken - van horen zeggen welteverstaan. ;-)

    Voor de rest vind ik Two and a Half Men wel aardig. En natuurlijk de klassiekers als McGuyver etc.

    Speaking of which; laatst even een stuk Spijkerhoek zitten te kijken. Ik weet nog dat ik dat vroeger altijd een erg spannende serie vond. Echter als je het nu kijkt is het zo ontzettend slecht en goedkoop in elkaar gezet. hahaha.

  2. #22
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Series volgens op TV is lastig... ik krijg het nooit voor elkaar om dat op bepaalde tijdstippen te doen. Tijd terug wel Jericho gevolgt op tv, briljante serie, laatste aflevering was ronduit slecht, erg afgeraffeld, helaas nooit een 3'de serie van gekomen.

    We zijn nu met Desperate Housewives (neej das geen pron :P) serie 2 bezig, maar dan via UPC on demand! dat is pas ideaal! handiger dan downloaden... zal tijd worden dat alle TV on-demand gaat worden :P

    Voor de rest kijk ik veel sitcoms, Friends, king of queens, Two and a half men, Accoridng to Jim... maaar die volg ik niet echt... zijn ook gewoon series waarvan je een aflevering kunt missen.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  3. #23

    Standaard

    als het bij je in de buurt opgenomen is is dat helemaal leuk natuurlijk
    my first quattro was a wilkinson

  4. #24
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    A-team blij ik idd ook kijken. (al kan ik ze spellen)

    Verder:

    Law en Order, Csi (alle vormen), Las Vegas, Cold case. (en volgens de vrouw veel te veel sport haha)
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  5. #25
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Kijk eigelijk alleen nog maar NG en discovery.
    Ultimate Survival en Survivorman zijn favoriet op het moment en future weapons volg ik ook nog wel als ik niet te veel slaap heb (das een werk gerelateerd ) maar is altijd laaaat en moet toch weer om 6 uur op.
    Enige wat ik verder nog volg is exp. Robinson, leuk vermaak, en Ik Vertrek en het nieuws om een beetje op de hoogte te blijven wat er in NL gebeurt.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/


  6. #26
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik kijk graag naar NCIS en House... verder wat programma's op Discovery en BBC..

    M'n meissie kijk Heroes en veel van die "bouw je droomhuis" programma's..
    One liter, driver's licence eater...


  7. #27

    Standaard

    Oja, dat is soms ook wel grappig, meestal laat ik die klusprogramma's wel even staan als ik er langs zap, maar ik ga er niet speciaal voor zitten over het algemeen (er lijkt er toch altijd wel eentje op TV te zijn ...)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    laatst een reportage gekeken (holland Doc.), over media en reclame.
    Interessant om te zien hier, dat sommige mensen nog alles kijken, en anderen bijna niets (meer.)
    de media voorspelt al tijden dat 'de mens' alle extra reclames niet meer gaan accepteren en gaat afhaken. Vele mensen zijn al afgehaakt omdat zij, het programma niet leuk vinden, of de bestokingen van reclame niet meer trekken.
    Bij dat laatste is dit een gevolg van de reclames die ongewenst in beeld, in pauzes etc worden voorgeschoteld.
    Media tot heden dagen staat keer op keer versteld hoeveel een kijker nog accepteerd totdat ie afhaakt.
    Een voorbeeld, als het gestandardiseerd wordt, ik heel mijn zooi ga inleveren is de reclame op tv over de postcode loterij, waarbij als ik meer wil weten ik op t rooie knoppie moet duwen. Zappen is er niet meer bij, dat wordt dan geblokkeerd.
    Number one in the hood G!

  10. #29
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Pfffoei... Ik vreesde al dat ik alleen was met m'n series afwijking.

    24 (alle seizoenen op DVD)
    NCIS
    CSI in alle steden
    Numbers
    Criminal minds
    West Wing (op DVD: ben alle seizoenen opnieuw aan het kijken)
    Sopranos (alle seizoenen op DVD)
    The Shield (alle seizoenen op DVD)

    ...en ik vergeet er vast nog een paar.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  11. #30

    Standaard

    De huidige series gaan me teveel op speelfilms lijken...Allemaal zo damn vet en super goed geacteerd (en daarom dus not!)... Nee kan me totaal niet boeien die 'veelal' uit de usa afkomstige serie's... Moet eerlijk bekennen dat ik een aantal 'Monk' afleveringen heb gezien en afgezien van het (theewijvengenre) Jessica Fletcher gevoel vond ik die wel aardig.

    Ik ben ook meer van The A team, Hulk, Knigt ridder en natuurlijk de onvolprezen 'Maja de Bij' qua kijkplezier.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
    laatst een reportage gekeken (holland Doc.), over media en reclame.
    Interessant om te zien hier, dat sommige mensen nog alles kijken, en anderen bijna niets (meer.)
    de media voorspelt al tijden dat 'de mens' alle extra reclames niet meer gaan accepteren en gaat afhaken. Vele mensen zijn al afgehaakt omdat zij, het programma niet leuk vinden, of de bestokingen van reclame niet meer trekken.
    Bij dat laatste is dit een gevolg van de reclames die ongewenst in beeld, in pauzes etc worden voorgeschoteld.
    Media tot heden dagen staat keer op keer versteld hoeveel een kijker nog accepteerd totdat ie afhaakt.
    Een voorbeeld, als het gestandardiseerd wordt, ik heel mijn zooi ga inleveren is de reclame op tv over de postcode loterij, waarbij als ik meer wil weten ik op t rooie knoppie moet duwen. Zappen is er niet meer bij, dat wordt dan geblokkeerd.
    Yep ... dat is van ons op toepassing; ik neem niet meer de moeite CSI op TV te kijken; daar duurt het een uur. Op DVD duurt het 40 minuten. Dan zit je dus de helft van de tijd reclame te kijken! En idd is die beeldvervuiling tijdens het programma ook verschrikkelijk!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #32

    Standaard

    Ja, ik zit echt niet op dat harses van Joling in een drop down balk te wachten bij een of ander programma...
    Ik kijk ook ampers films op tv vanwege reclames of nog erger een kompleet programma (Hart van nederland of whatever).

    opzouten met die rommel...
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Ja, ik zit echt niet op dat harses van Joling in een drop down balk te wachten bij een of ander programma...
    Ik kijk ook ampers films op tv vanwege reclames of nog erger een kompleet programma (Hart van nederland of whatever).

    opzouten met die rommel...
    En dan hebben we het nog niet gehad over de embarmelijk beeld en geluidskwaliteit van het normale kabelsignaal.
    Just because you're paranoid doesn't mean I'm not after you..

  15. #34

    Standaard

    Ja .... idd ... Veronica klinkt bij mij standaard "distorted" qua geluid ... echt waardeloos...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #35
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Heb nu een schotel voor nl tv, echt super strak beeld...........
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  17. #36

    Standaard

    Zit ook wel eens met een schotel voor de TV.. Helpt niks!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  18. #37
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Nee he? Alleen meer vlekken op de bank.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #38

    Standaard

    Ach.. jij probeert het nog steeds met mes en vork?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #39
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Ik kijk niets rechtstreeks. Alles wordt opgenomen; dan zijn die reclames in stilte snel voorbij...
    Schotel heb ik ook nog bij... 13.000 channels of shit to choose from!
    RS6 C5
    A3 TDIe

  21. #40

    Standaard

    CSI las vegas (seizoen 9 afl 2 gezien. warrick is inderdaad dood)
    CSI miami....
    House M.D (heb nu tot seizoen 5 afl 3.)
    Life jammer dat deze na 1 seizoen is gestopt.
    nieuwe knight rider.....wel effe wennen en ik mis turbo boost
    pascal: audi a4 1.8 turbo 1997

Pagina 2 van 72 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •