Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: Moppen

  1. #81
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.089
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Moppen

    In de lift van het verzorgingstehuis waar mijn vader woont, ik vond m wel grappig:

  2. #82
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Moppen

    Ben geen Mini-fan, maar toch . . .
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  3. #83
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Moppen

    Voor diegene die mij kennen weten dat mijn vrouw lange tijd ernstig ziek geweest is, na haar tweede niertransplantatie wil het nu eindelijk allemaal gaan kloppen (dit is trouwens geen grap maar echt waar). Maar daar gaat de grap niet over, in de periode dat mijn vrouw voor 3 maanden in het VUmc lag te A'dam te wachten op de transplantatie heeft zich het volgende voorgedaan. Ook ik ben maar een eenvoudige man van vlees en bloed en soms gaan zaken anders als je plant. Daarom met goedkeuring van mijn vrouw naar de dames op de achterdam gegaan..

    Enfin, ik kom bij de dame binnen en ben zeker in het begin erg schuchter, immers was voor mij de eerste keer dat ik betaalde voor seks. En neem van mij aan da's een hele drempel, dus ik sta in haar kamer een beetje schuchter te zijn waarop die meid tegen mij zegt: "joh, ik begrijp het wel. Maar je hoeft niet bang te zijn, ik zie ze in alle soorten en maten en anders gaan we gewoon eerst even een beetje praten. Niks moet hé." Waarop ik antwoordt : "Dat is het niet, mare ik ben gewoon een beetje onzeker of het wel past en niet vervelend is en tja ik twijfel gewoon." Dus zij weer : "Ga er nou maar voor geeft helemaal niets."

    Dus ik kleed mij uit en sta nog een beetje in m'n adamskostum met m'n rug naar haar toe, zei heeft zich inmiddels ook al uitgekleed en is zelfs uitdagend op bed gaan liggen. Dus ik stamel nog een beetje van :"Ik ben toch wel bang hoor, ik ben van onder net een baby.!?) Waarop zei weer zegt :"Niet zeuren draai je nu maar om dan gaan we wel kijken hoever we komen..!!"

    Dus ik draai me om waarop zei ineens uit schreeuwt : "GODSKOLERE, WAT EEN ONGELOFELIJKE KNOEPERD ZEG!!!!"

    Dus ik meteen in de aanval van : "Ja hallo, ik zei toch ik ben van onder net een baby, 9 pond en 49 centimeter !!"
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  4. #84
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.089
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Moppen


Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •