Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 65

Onderwerp: "Audi" met 1 pk

  1. #21

    Standaard

    Audiva met Tdi met trailer

    TTquattroTT met TT

    Jammer dat er geen einstein smilie beschikbaar is.
    Huidig transport= iets anders

  2. #22

    Standaard

    Leuke foto's, mooi paard trouwens.

    mvg Mike

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Jammer dat er geen einstein smilie beschikbaar is.
    Geen Einstein, maar wel bijdehand...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Audiva met Tdi met trailer

    TTquattroTT met TT

    Jammer dat er geen einstein smilie beschikbaar is.
    OHHHHHHHHHHH Nee TT = Audiva
    A4 TDI (130 pk) = Ttquattrott .....en als ik een wedstrijd heb (meestal op een zondag) dan ruilen we een keertje
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  5. #25

    Standaard

    Oh dan issie ineens wel goed genoeg. Ik zou mooi zeggen (als ik TTquattroTT was) monteer maar een trekhaak op de TT straks.

    Zou wel lachen zijn TT met dikke paardentrailer... Wedden dat je op elk autoforum in gespot komt. 8) :wink:
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns


  6. #26

    Standaard

    Nu heb ik een zwak voor getalletjes, dus even in Carbase gekeken. Aanhanger geremd voor een Audi A4 1.9 TDI 130pk Multitronic is 1800 kg en voor een TT - (ongeremd - en kogeldruk -).
    Nu vermoed ik dat er geen trekhaak voor een TT is, hetgeen ik eigenlijk ook hoop...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Oh dan issie ineens wel goed genoeg. Ik zou mooi zeggen (als ik TTquattroTT was) monteer maar een trekhaak op de TT straks.

    Zou wel lachen zijn TT met dikke paardentrailer... Wedden dat je op elk autoforum in gespot komt. 8) :wink:
    gelukkig hebben we er samen voor gekozen!
    En natuurlijk valt er over de rijregeling te praten!
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Nu heb ik een zwak voor getalletjes, dus even in Carbase gekeken. Aanhanger geremd voor een Audi A4 1.9 TDI 130pk Multitronic is 1800 kg en voor een TT - (ongeremd - en kogeldruk -).
    Nu vermoed ik dat er geen trekhaak voor een TT is, hetgeen ik eigenlijk ook hoop...
    8)

    He jammer dan wordt het voor mij nooit een TT dus. Alhoewel ik heb wel eens foto's gezien van een porsche met trekhaak. Alles is mogelijk dus...
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  10. #29

    Standaard

    Staat op een Golf IV platform dus zo moeilijk kan het toch niet zijn .


    Ik heb alleen de hoop dat de meeste mensen die en TT bezitten hetzelfde denken als ik m.b.t. trekhaak + TT :roll:
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  11. #30

    Standaard

    NIET DOEN DUS
    Huidig transport= iets anders

  12. #31

    Standaard

    Ik geloof ook niet dat dat ooit het idee was om achter de TT een trailer te hangen.... maar goed.
    Mondeo 2.0 Tddi, 2002

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loslimbo
    Ik geloof ook niet dat dat ooit het idee was om achter de TT een trailer te hangen.... maar goed.
    340@7000 wilde het technisch ook even beproeven.
    Huidig transport= iets anders

  14. #33

    Standaard

    En dit is 2 maanden geleden in (Frieschevlag kledij) tijdens het ringsteken in Bakkum (nh gemeente Castricum)

    En er komt geeeeeeeeeen trekhaak onder de TT lijkt mij niet gepast en onder de A4 is het geen probleem hoor!!!
    Met B rijbewijs mag de A4 maximaal geremd trekken 1405 kilo, maximaal laatvermogen van de trailer is 1350 kilo dus geen probleem!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  15. #34

    Standaard

    Haha hele discussies over een trekhaak op de TT. Haha

    Hallo mensen Earth calling... 8) (it was a joke, une grapque)

    Ik had er nooit aangedacht maar je kan natuurlijk ook net zo goed een friese vlag aantrekken. Maar das nu niet origineel meer, ik doe wel een pak van friesche vlag dan.
    (een pak koffiemelk van friesche vlag wel te verstaan.. )

    Had dat nog invloed die speciale aankleding op eventuele prijzen o.i.d. baai de weg?
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    En dit is 2 maanden geleden in (Frieschevlag kledij).

    En er komt geeeeeeeeeen trekhaak onder de TT lijkt mij niet gepast en onder de A4 is het geen probleem hoor!!!
    Met B rijbewijs mag de A4 maximaal geremd trekken 1405 kilo, maximaal laatvermogen van de trailer is 1350 kilo dus geen probleem!
    Dat klopt niet wat je zegt, het gaat om het leeggewicht van de auto tov het maximaal gewicht (gewicht+laadvermogen) van de aanhanger.

    is je auto zwaarder dan1350Kg dan is het geen probleem, weegt de auto minder dan 1350 moet je wel BE hebben.

    Dat zelfde probleem had ik met het verhuizen van de 1pk van mijn vriendin, aanhanger mocht max 1200, mijn A3 weegt op papier 1145 (in de handleiding op het type papiertje 1210 :? ) moest dus wel BE...
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  17. #36

    Standaard

    het zit zo: het gewicht van de aanhanger mag het gewicht van de auto niet overschrijden. Het totaal gewicht van de auto met aanhanger mag niet meer bedragen dan 3500kg. uiteraard mag de aanhanger het trekgewcht van de auto ook niet overschrijden maar dat is logisch...
    voor alle andere gevallen heb je een BE nodig...
    Mondeo 2.0 Tddi, 2002

  18. #37

    Standaard

    Maar bovenal een paard heeft geen trekhaak en daar ging het in dit topic om.... 8)
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  19. #38

    Standaard

    Mooi hoor... brings back memories! Heb vroeger heel wat kilometertjes te paard afgelegd door de duinen bij Bakkum e.o.
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Mooi hoor... brings back memories! Heb vroeger heel wat kilometertjes te paard afgelegd door de duinen bij Bakkum e.o.
    Ik krijg meteen zulke beelden. Bij vroeger en brings back memories...



    Vroeger toen de konijnen nog nummerborden hadden en de smurfen nog van plastic waren. Dat waren de tijden!!
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorningLight
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    En dit is 2 maanden geleden in (Frieschevlag kledij).

    En er komt geeeeeeeeeen trekhaak onder de TT lijkt mij niet gepast en onder de A4 is het geen probleem hoor!!!
    Met B rijbewijs mag de A4 maximaal geremd trekken 1405 kilo, maximaal laatvermogen van de trailer is 1350 kilo dus geen probleem!
    Dat klopt niet wat je zegt, het gaat om het leeggewicht van de auto tov het maximaal gewicht (gewicht+laadvermogen) van de aanhanger.

    is je auto zwaarder dan1350Kg dan is het geen probleem, weegt de auto minder dan 1350 moet je wel BE hebben.

    Dat zelfde probleem had ik met het verhuizen van de 1pk van mijn vriendin, aanhanger mocht max 1200, mijn A3 weegt op papier 1145 (in de handleiding op het type papiertje 1210 :? ) moest dus wel BE...
    :roll: :roll: :roll: :roll:
    Nog een keer auto weegt 1405 kilo trailer (1 1/2 paards) weegt 540 kilo deze heeft een maximaal laadvermogen van 1340 kilo. Audi is zwaarder dan trailer dus geen probleem met B rijbewijs.

    Mijn blauwe A4 1.8 T Avant weegt 1245 kilo en mag geremd 1300 trekken dus zowel met B en BE mag deze auto het niet trekken omdat maximaal laadvermogen van de trailer hoger. (stelregel zou kunnen zijn auto moet zwaarder zijn dan het maximaal laadvermogen van de trailer voor B rijbewijs!)
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •