heb een poes die niets van auto`s moet hebben en een jong katertje die nog niet eens weet hoe een auto eruitzien..(12 weken).. tegen de tijd dat ik ze kan verstaan en zij mij kunnen verstaan zal ik ze eens vragen hoe ze m`n auto vinden.. zolang ze maar niet achter het stuur willen kruipen.. :wink:
Wij hebben geen huisdieren. De kat die op mijn motor kap zit in de showroom is van de buren. Daarom trek ik altijd volgas op als hij er op zit. :mrgreen:
Hij is in ieder geval dol op warme motorkap.
Als het aan de kids ligt hebben we straks vier konijnen een paar katten en een hond. En het liefst nog een pony in de schuur. :shock:
Huidig transport= iets anders
Heb geen huisdieren.
Misschien komt er ooit nog eens een hond maar die moet niet denken dat ie op een mooie zonnige dag met de UrQ mee mag
Nee, een Coupe is niet ideaal voor een hond (of wat voor huisdier dan ook).
Om onze hond in de auto te krijgen is niet moeilijk, gewoon de deur los laten staan dan gaat ze op de bijrijders stoel zitten of soms de achterbank.
Maar om ze eruit te krijgen dat is moeilijker vooral als ik er niet even mee rondgereden heb
Een kruising Dobermann Mechelse Herder: GEK op autorijden !!! (Loopt bij uitlaten gelijk naar de auto toe zo van:" GAAN we !!?? ") en 4 katten, waarvan er 1 graag meegaat in de auto op de hoedenplank :-)