Ik heb het idee van andere forums gejat, en daar levert het leuke plaatjes op!
De insteek is als volgt: iemand post een post een foto en iemand anders plaatje die daarop een andere manier een relatie mee heeft.
De bedoeling is natuurlijk een grappige opeenvolging van foto's..
Ik heb zelf even de eerste twee plaatjes gepost: wie volgt?
Extra spelregels:
-geposte foto's niet editen! Anders klopt de verhaallijn voor geen meter meer en snapt niemand er meer iets van
-reageren op de laatst geposte foto! Controleer voor je je bericht verzend, of er tussendoor niet als een foto is gepost.
@ August Horch: pas jij je eerste post weer even terug aan?
Nee ....
Ik begrijp je punt volkomen maar in deze
Laatst gewijzigd door August Horch; 29 mei 2009 om 14:18.
Geplaatst door Oje; 29 mei 2009, 14:25
Zitten er 7 minuten tussen.
Voordat ik die foto veranderde heb ik wel degelijk gecontroleerd of er al iets anders was geplaast en ook nadien heb ik dat gecontoleerd.
Zowel voor het veranderen van mijn pic en nadien waren er nog geen andere pics geplaatst.
Beter had je m.i. zelf nog even gecontroleerd.
In deze verander ik mijn foto dus niet. Daarbij zou dan op dit moment heel het topic niet meer kloppen.
Dus lijkt het me beter om nu gewoon door te gaan ...
Maar ... moet je nageven ... je hebt wel een punt!
iig om verder te gaan.... (zal deze niet aanpassen)
Santa Pod, 26 mei 2009 – Met een harde klap is er voor Pro Dutch Racing een voortijdig einde gekomen aan het Main Event-optreden op Santa Pod. In de eerste eliminatieronde raakte de Pro Dutch Corvette door tireshake uit het rechte spoor en hoewel Robert Joosten een frontale aanrijding met de muur wist te voorkomen belandde de auto tegen de baanafzetting en gleed op zijn dak door tot de finish. Robert Joosten kon ongedeerd uitstappen maar de eens zo fraaie Pro Dutch Corvette liep ernstige schade op.
http://www.youtube.com/watch?v=joMuIJznWNQ