Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 88

Onderwerp: Motoragent gewond A7 (Filmpje)

  1. #41

    Standaard

    Ik heb vanmiddag ook nog even een wandelingetje over de A16 gemaakt (gedeelte waar je vanaf de brienenoord de wisselstrook linksaf/rechtsaf A20 krijgt) dr stond iemand met pech op de middelste van de 5 stroken... effe mee aan de kant geduwd.

    gelukkig was het toch al opstopping dus snelheid zat er nergens in; én mn schipholbusje is een iets betere mallotenvanger dan zo'n motorfiets....

    hoop maar dat die agent er goed doorheen komt!

  2. #42
    Mohendiz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.043
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Weet je wat ik grappig vind?
    De Seat LEON!!!! rijder wijkt uit naar de verkeerde kant alsof hij GTA aan het spelen was haha
    Gimme Some Mo

  3. #43
    Mohendiz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.043
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Correctie, het is toch een Ibiza
    Gimme Some Mo

  4. #44
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.602
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Er is hier NIETS grappigs aan ...!!!!!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #45
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard

    die motoragent, het zal je vader of broer zijn, hoe zou het dan voelen. Nu is het een onbekende voor ons en dat is al erg om naar te kijken.

    dus grappig lijkt me niet gepast.
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm


  6. #46
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Gevalletje 'achter de vrachtwagen rijden tijdens het bellen'

    1 - vrachtwagen wijkt te laat uit (kan eigenlijk ook niet anders omdat die agent z'n motor er zowat voorparkeert)
    2 - Seatrijder let niet op
    3 - Agent is poepdom door midden op de weg te gaan staan
    Ook ik ben het helemaal met Sander eens.
    Los van of die Seatrijderwel of niet aan het bellen is, zit ie wél achter een vrachtwagen en ziet ie dus helemaal niet wat er voor gebeurt. Eens dat de reactie van de Seat wel érg laat is om welke reden dan ook. Maar laten we eerlijk zijn jongens... wie verwacht dit ook midden op de snelweg???
    Feit blijft imho dat het geen handige actie van de motoragent was.

    UIteraard beterschap gewenst voor de motoragent en sterkte bij het verwerken ook voor de Seatbestuurder...
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  7. #47
    Mohendiz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.043
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergmans Bekijk Berichten
    die motoragent, het zal je vader of broer zijn, hoe zou het dan voelen. Nu is het een onbekende voor ons en dat is al erg om naar te kijken.

    dus grappig lijkt me niet gepast.
    Ik vind het hele gebeuren ook niet grappig ook al heb ik een gloeiende pishekel aan k*tpolitie en reed ik die motoragent het liefst zelf morsdood. Maar dit effe opzij gelaten deed het me toch onmiddellijk denken aan GTA vice city, omdat die Ibiza evengoed naar de andere kant kon uitwijken en daarbij niks zou geraakt hebben.
    Dus motoragent mag van mij opnieuw cursus gaan volgen
    En Ibiza rijder ook
    Gimme Some Mo

  8. Ad
  9. #48
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    ... Maar laten we eerlijk zijn jongens... wie verwacht dit ook midden op de snelweg???
    lulkoek imho .... je zit toch niet in je auto te vegeteren ? .... aan het verkeer deelnemen betekend dat je moet opletten ! .. onverwachte zaken .. daar gaat het om.
    Deze Seat rijder is in mijn ogen een pijnlijk voorbeeld van hoe "de meute" tegenwoordig auto rijdt.

    Comateus, ... geen enkel inzicht.

    Als er wat gebeurd is men te laat met reageren (want men was bezig met de telefoon/radio/cd/mp3/ipod/navi/tv-tuner/make-up/kaart lezen/vergadering voorbereiden/sjekkie rollen/koffie zetten/scheren/etc, etc.. maar niet met autorijden)




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Feit blijft imho dat het geen handige actie van de motoragent was.

    UIteraard beterschap gewenst voor de motoragent en sterkte bij het verwerken ook voor de Seatbestuurder...
    Wil me graag bij beide opmerkingen aansluiten
    One liter, driver's licence eater...


  10. #49
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mohendiz Bekijk Berichten
    Ik vind het hele gebeuren ook niet grappig ook al heb ik een gloeiende pishekel aan k*tpolitie en reed ik die motoragent het liefst zelf morsdood. ..
    góh .. wat een fijne reactie..

    Laat me raden ... als ik het woord politie/motoragent vervang door buitenlander/Marokkaan ben ik een vuile racist ?
    One liter, driver's licence eater...


  11. #50

    Standaard

    Ik weet niet of dit al langs is geweest, maar men weet dat er een ongeluk op de andere weghelft was gebeurd (daar kwam de ambulance vandaan). De agent had dus kunnen weten dat weggebruikers daar naar zitten te kijken, des te meer zijn actie dus dom was (aangezien je dan toch wel hoort te weten, zeker als agent).

  12. #51
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Actie van de motoragent was idd echt niet slim ... hij had beter moeten weten..

    Maar dat doet niks af aan het feit dan men moet blijven opletten op de weg..
    Eigenlijk bevestigen zulke berichten dat je er gewoon van uit kan gaan dat de gemiddelde automobilist dus stront in z'n ogen heeft niet oplet op de weg..
    One liter, driver's licence eater...


  13. #52
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Ook ik ben het helemaal met Sander eens.
    Los van of die Seatrijderwel of niet aan het bellen is, zit ie wél achter een vrachtwagen en ziet ie dus helemaal niet wat er voor gebeurt. Eens dat de reactie van de Seat wel érg laat is om welke reden dan ook. Maar laten we eerlijk zijn jongens... wie verwacht dit ook midden op de snelweg???
    Feit blijft imho dat het geen handige actie van de motoragent was.

    UIteraard beterschap gewenst voor de motoragent en sterkte bij het verwerken ook voor de Seatbestuurder...
    Ben ik het mee eens. Maar het is wel erg slordig van die seat. Toch, als je ziet dat hij 150 meter ofzo gehad heeft om te reageren, dan moet je je wel bedenken dat dat met 120 km/h toch maar 5 seconden... Reactietijd is ongeveer 1sec, van het waarnemen tot het daadwerkelijk handelen, blijven er nog 4 over, even naar je radio kijken is al zat.

  14. #53
    kikkertie
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mohendiz Bekijk Berichten
    Ik vind het hele gebeuren ook niet grappig ook al heb ik een gloeiende pishekel aan k*tpolitie en reed ik die motoragent het liefst zelf morsdood. Maar dit effe opzij gelaten deed het me toch onmiddellijk denken aan GTA vice city, omdat die Ibiza evengoed naar de andere kant kon uitwijken en daarbij niks zou geraakt hebben.
    Dus motoragent mag van mij opnieuw cursus gaan volgen
    En Ibiza rijder ook
    Wat ben jij voor druif als ik vragen mag??
    Ben je niet helemaal goed ofzo....

    QUOTE/ ook al heb ik een gloeiende pishekel aan k*tpolitie en reed ik die motoragent het liefst zelf morsdood/QOUTE

    Dat heb ik dus met mensen als jij, maar dan zeg ik, ook al heb ik een pishekel aan die k#tbuitenlanders die hier denken dat ze alles kunnen en mogen, stuur ze AUB terug naar hun eigen land!!
    Zulken als jij moet ik niet tegen komen.

  15. #54
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.602
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Mohendiz
    Ik vind het hele gebeuren ook niet grappig ook al heb ik een gloeiende pishekel aan k*tpolitie en reed ik die motoragent het liefst zelf morsdood. ..

    góh .. wat een fijne reactie..

    Laat me raden ... als ik het woord politie/motoragent vervang door buitenlander/Marokkaan ben ik een vuile racist ?



    En:

    Actie van de motoragent was idd echt niet slim ... hij had beter moeten weten..

    Maar dat doet niks af aan het feit dan men moet blijven opletten op de weg..
    Eigenlijk bevestigen zulke berichten dat je er gewoon van uit kan gaan dat de gemiddelde automobilist dus stront in z'n ogen heeft niet oplet op de weg..


    HELEMAAL mee eens!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #55
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mohendiz Bekijk Berichten
    Ik vind het hele gebeuren ook niet grappig ook al heb ik een gloeiende pishekel aan k*tpolitie en reed ik die motoragent het liefst zelf morsdood.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo Bekijk Berichten
    góh .. wat een fijne reactie..

    Laat me raden ... als ik het woord politie/motoragent vervang door buitenlander/Marokkaan ben ik een vuile racist ?
    ...wat te denken van een Marokkaanse motoragent? Mag je dan terugsteken en er nog een keer overheen?

    Wát een domme praat! @Mohendiz. Schaam je!
    RS6 C5
    A3 TDIe

  17. #56
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mohendiz Bekijk Berichten
    Ik vind het hele gebeuren ook niet grappig ook al heb ik een gloeiende pishekel aan k*tpolitie en reed ik die motoragent het liefst zelf morsdood.
    Ik sluit me helemaal aan bij de 3 voorgangers...

    Jij bevestigt hier wel op een héél duideljk en voor de handliggende wijze waarom mensen "moeite" hebben met marokkanen... En ond dan racistisch durven noemen??? Slaat werkelijk alles...

    Maar goed dat ik geen Administrator ben... ik had je meteen voorgoed van AF afgeflikkerd!!!



    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  18. #57

    Standaard


    Dat heb ik dus met mensen als jij, maar dan zeg ik, ook al heb ik een pishekel aan die k#tbuitenlanders die hier denken dat ze alles kunnen en mogen, stuur ze AUB terug naar hun eigen land!!
    Zulken als jij moet ik niet tegen komen.
    Amen!
    ex - A4 Avant 1.8 Turbo S-Line

  19. #58
    Mohendiz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.043
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Mijn reactie heeft niks te maken met het feit dat ik toevallig Marokkaan ben, oke dat van dat morsdood rijden was natuurlijk helemaal niet zo bedoeld, maar ik heb er wel een pishekel aan (heb ik mn redenen voor).
    Ik wens trouwens niemand zoiets toe (alhoewel ik nu sommige reacties lees, nee grapje)
    Mij direct beginnen verwensen en verwijzen naar het feit dat ik buitenlander ben en net daarom die reactie geef maakt dan van jullie wel een stelletje bekrompen mensen die zich nu bij deze al hebben ontmaskerd als racist pur sang.

    Maar goed ik vergeef het jullie allemaal en ik trek mn woorden hierbij dus terug omdat ik het helemaal niet echt meende zoals jullie het interpreteren.
    Wij zijn geen monsters
    Gimme Some Mo

  20. #59
    kikkertie
    Guest

    Standaard

    Ben dan toch wel benieuwd waarom je zon pishekel hebt aan politie?
    Zijn toch gewoon mensen?
    Heb je van de week een bekeuring gehad omdat je je gordel niet om had?

  21. #60
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mohendiz Bekijk Berichten
    Mij direct beginnen verwensen en verwijzen naar het feit dat ik buitenlander ben en net daarom die reactie geef maakt dan van jullie wel een stelletje bekrompen mensen die zich nu bij deze al hebben ontmaskerd als racist pur sang.
    Wederom zo'n ongepaste opmerking die werkelijk kant nog wal slaat.
    Mijn opvatting is dat we allemaal mensen zijn ongeacht kleur ras of welk ander verschil dan ook...

    Maar beste Mohendiz... probeer eens begrijpend te lezen i.p.v. alleen datgene wat jij lezen wilt.
    Probeer je daarnaast ook eens te verplaatsen in de beleving van anderen. Dan besef je misschien dat je met je opmerking alleen maar vooroordelen bevestigt.
    Dan laat je het ook wel uit je hoofd om iemand bekrompen en racisten pur sang te betitelen.

    Beterschap!!!
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •