Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: Teken vallen tumor aan

  1. #1

    Standaard Teken vallen tumor aan

    Teken vallen tumor aan

    Als het waar is, dan is dit een absolute doorbraak. Eindelijk een geneesmiddel tegen kanker!
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  2. #2

    Standaard

    Een Teken van leven! zou mooi zijn. Hopelijk halen ze hier weer nut uit.... heb vorige maand een collega van 50 verloren aan die klote ziekte.. Gaat diep hoor! Bah.

  3. #3

    Unhappy

    Ben benieuwd, ik heb er 15 jaar geleden m'n vader aan verloren op z'n 44ste, ik heb er zoveel ellende van gezien dat ik er altijd een hard hoofd in heb.
    Kan ik niks aan doen..........
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  4. #4
    KIK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    3.263
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard

    dit zou echt geweldig zijn !
    Audi A3 1.8 20v Turbo
    S3 Recaro Interieur zwart zilver

  5. #5
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bleuq20v Bekijk Berichten
    Ben benieuwd, ik heb er 15 jaar geleden m'n vader aan verloren op z'n 44ste, ik heb er zoveel ellende van gezien dat ik er altijd een hard hoofd in heb.
    Kan ik niks aan doen..........

    Same here. Vorig jaar mijn vader verloren aan die kl*te ziekte.Ik hoop echt dat dit een doorbraak is.


  6. #6
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Klinkt een beetje als de film "Medicine Man" ....


    Zou wel heftig wezen als het daadwerkelijk zou uitdraaien op een geneesmiddel
    One liter, driver's licence eater...


  7. #7
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Dit klinkt goed, mits de bijwerkingen weer meevallen, en het een blijvend effect heeft.. Kanker is inderdaad een rotziekte; de teller staat hier op 5 man (2x opa, 1x oma, 1x tante en m'n vader op z'n 44e, ik was toen 6) overleden en nog een paar die het meermalen hebben overleefd (allemaal andere vormen, geen enkele erfelijk!)..

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar ik hoop dat het echt waar is.
    Nu maar hopen dat de farmaceutische partij die dit gaat patenteren (10 jaar lang alleenrecht meen ik) hier geen woekerprijzen voor gaat rekenen.
    "Objects in my rear view mirror may disappear faster than they appear."

  10. #9

    Standaard Teken vallen tumor aan .

    Hallo Audi vrienden,

    Dit zou erg goed nieuws zijn.
    Het enige wat ik wel weet, dat wanneer je gebeten word door een teek, dat er een kans is op de ziekte van Lime.

    Bij ons zijn er ook al een aantal familieleden door gesneuveld, mijn oudste zus ( 45 jaar ) mijn moeder, tantes, neven.
    En ik was haast ook aan de beurt, ben er aan geopereerd, maar dat is nog geen zekerheid, dat het niet nog eens terug zal komen.
    Ik was er haast aan onder door gegaan, op een haar na.
    Dat is een enorme rot ervaring, die je nooit meer zal vergeten.

    Ik hoop dat men zeer snel een zeer goede remedie zal vinden tegen deze ziekte.

    Ik wens u allen, die al familieleden aan deze ziekte hebben verloren, zeer veel sterkte toe.


    Met vriendelijke groet,

    Ad

  11. #10
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    869
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard

    Wowww!!

    same here: vader, stiefvader, broer(tje) van 26 en op het moment ondergaat mijn zus van 44 de laatste van 45 bestraalkuren na een zeer heftige operatie in de Daniël de Hoed kliniek in Rotterdam. Op zich ook al een baanbrekende manier van behandelen want ze was de eerste patiënt waarbij lokaal chemo is toegedient samen met hyperthermie.
    Hopelijk gaat de "teken therapie" de grote doorbraak vormen.

  12. #11
    Mohendiz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.043
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Mijn vader ook vorig jaar overleden aan kanker amper 10 maanden na vaststelling. Wel rot.
    Als je weet dat de ziekte uit je lichaam zal verdwijnen mag het al wat meer kosten. Heb er miljoenen voor over om papa terug te krijgen hoor. Hoop dat dit een lichtje is aan het einde van de zieke tunnel.
    Gimme Some Mo

  13. #12

    Standaard

    Patrick Swayze heeft er iig niks meer aan. Ik kwam net recente foto's tegen van 'm niet lang voor zijn overlijdensbericht van vandaag. Jeetje, niet eens meer een schaduw van zichzelf.
    Erg....

  14. #13
    Mohendiz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.043
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Jaja kanker is echt erg. Net alsof je vanbinnen aan het wegrotten bent,...
    Gimme Some Mo

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •