Goedemorgen. Een Reistijd van 6 minuten van mijn huis,heerlijk. @robasto sterkte.
Vorige week nam ik afscheid van een oom. Gisteren hoorde ik van een kwaadaardige 'ping pong bal' in de keel van een directe collega; maximaal nog 4-6 maanden. Vanavond ga ik mijn buurvrouw sterkte wensen met haar verlies. Het is duidelijk herfst geworden.
Koesteren doe ik vanmiddag dan maar de jaarlijkse borrel met een aantal oud collega's bij onze voormalige baas. Hij loopt immers ook al richting de 80.
Goedemorgen.
@robasto dat is geen leuk nieuws, sterkte.
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Net niet meer goedemorgen. Na vroege vergadering in Arnhem nu aan de slag op ons kantoor Den Haag. Namiddag een 'begrotingsborrel' in ons politieke hart.
Onverwacht is plots de Europese Commissie samen met de Autoriteit Consument en Markt 'binnen gevallen' gistermiddag voor een nader onderzoek bij onze koepel organisatie. De club waar ik bijna dagelijks over de vloer kom e/o overleg mee heb. Benieuwd waar men naar op zoek is. Vanmorgen mede daarom overleg met ingeschakeld extern advocaten kantoor. Met recht goedemorgen!
Spannend @robasto
Goedemorgen.
Aangezien de boog niet de hele week gespannen kan zijn, vandaag maar een vrije dag ingepland.
A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM
Goedemorgen! Ochtend op ons kantoor Amsterdam. Lunch straks met opdrachtgever waar we prachtige klus voor komende jaren hebben gewonnen.
Namiddag op kantoor 's-Hertogenbosch; discussieavond met al onze senioren. Zelf pitch geven als aantredend algemeen directeur #zinin
Goedemorgen! Dagje thuiswerken en maar afwachten wanneer die kleine nou eindelijk eens eruit komt...
Goedemorgen.
Rustig aan doen laatste dag van vakantie.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Môgge. Dagje rustig an die Arbeit vandaag (poging tot rustig aan in elk geval).
@TyCorZ op een gegeven moment is de tijd van afwachten voorbij, daarvan zijn jullie op de hoogte?
Goedemorgen, eveneens naar een 'beurs'; het zogeheten Fraude Film Festival in Amsterdam. Twee dagen met allerlei vormen van cybercriminaliteit.
Vorig jaar mega interessant met o.a. de reportage over de cyber attack op de Iraanse kerncentrale via het Stuxnet virus cq computerworm. Die ruim een uur durende Zero Days reportage staat inmiddels ook op YouTube; absoluut interessant om even te kijken.
Goedemorgen.