Pagina 1673 van 2317 EersteEerste ... 67311731573162316631669167016711672167316741675167616771683172317732173 ... LaatsteLaatste
Resultaten 33.441 tot 33.460 van de 46322

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #33441
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.636
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all
    is t al vrijdag ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #33442
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning.
    Ondanks de vrije donderdag toch maar wat uurtjes aan het werk vandaag.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  3. #33443
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, eerst een gedeelte van de hoorzitting/ronde tafel discussie over de PSD2 gevolgd en daarna interessant Jaarcongres van onze branche vereniging over identiteit bijgewoond gisteren. Het lijkt erop dat de politiek beduidend te laat wakker wordt en pas nu luistert naar waar al die tijd tegen geageerd is. Of er echter nu nog wat aan te doen valt ...?
    Spreker David Birch had een prima verhaal onder " before Babylon, beyond bitcoin". Benieuwd hoe het vandaag in Den Haag zal zijn.
    Laatst gewijzigd door robasto; 16-11-17 om 05:38.
    The desire to know is natural to all good people.

  4. #33444
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.364
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Weer lekker btyhuis,? Nog 1 te gaan en dan weekend.

    Goedemorgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #33445
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Morning all
    is t al vrijdag ?
    Sorry,Goedemorgen.


  6. #33446
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen! Dagje kantoor en dan vanavond twee vergaderingen! Morgen ook nog even knallen en rustig weekend
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  7. #33447
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.636
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Verdorie zeg....
    Is t toch een soort vrijdag voor mij
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  8. Ad
  9. #33448
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.364
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Nog een half uurtje en dan weekend

    Goedemorgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  10. #33449
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.636
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all
    en ja hoor, t is vrijdag
    ik ben vrij. Gisterenavond geweldig nieuws gekregen;Naaste collega die waarschijnlijk ALS zou hebben, heeft een andere diagnose gekregen. Blijkt CMT te hebben. Ook geen "griepje" maar vele malen minder ernstig dan ALS.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  11. #33450
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, na 2 dagen grotendeels 'buiten de deur' te zijn geweest zal ik mij vandaag grotendeels bezig moeten houden met de 'productie reserve' aan ontvangen e-mails.
    The desire to know is natural to all good people.

  12. #33451
    nsu's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2006
    Leeftijd
    76
    Posts
    132
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vandaag paar oude buizenradio.s ophalen voor de hobby

    Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
    A3 Sportback Ambiente 1,4 TFSI S tronic 7 Phantomzwart tot 7-4-2015
    A3 Limousine Ambition Misano rood Stronic 1,4 COD
    A3 Sportback 40 TfsiE Mythoszwart

  13. #33452
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    TGIF! Morgen! Lekker hoor: vandaag halve dag werken, morgen naar die ouwe gek gaan kijken en dan zondag met voetbal keepen (OMG )
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  14. #33453
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Eerst even boodschappen doen en dan naar moeders die heb nog wat klusjes te doen omdat op 4 December haar nieuwe meubels worden geleverd. Fijne dag allemaal.

  15. #33454
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.636
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all
    goed bezig @PaudiA
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #33455
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, winterwielen wisselen auto van de misses. Mogelijk vanmiddag nog even naar abcoude. Morgen start de marathon daar en ga ik vast mijn startbewijs ophalen.
    The desire to know is natural to all good people.

  17. #33456
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.364
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.


    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #33457
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.184
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goede-netnietmeer-morgen. Hele rustige zaterdag. Prima om bij te komen van pittige week Dit topic heb ik een week lang 'genegeerd'; had weinig leuks te melden.

    Vrijdag 10 november. Einde middag op kantoor fles bubbels open getrokken want (1) twee gave opdrachten gewonnen (2) omzetdoel 2017 in portefeuille gehaald (3) foto's en film van directiewissel in Madurodam van 7 november binnen. Dus halleluja blij moment op de vrijdagmiddag.
    20.30u thuis op de bank. Telefoon. Naam van collega P in beeld die normaal gesproken geen enkele reden kan hebben om op vrijdagavond te bellen. Dus al meteen onrust in het hoofd. En jawel, helaas meer dan terecht. Een collega uit het team van P is overleden... Eén van onze mannen, net 40, sportschool, hartstilstand, weg. Onvoorstelbaar. Aan de grond genageld. Onwerkelijk. Dezelfde avond nog mede-directeur en collega P bij mij thuis. Verdriet en schok delen en samen nadenken hoe hier mee om te gaan.

    Zaterdagochtend opnieuw gedrieën bij mij thuis. Samen stuk voor stuk 60 collega's bellen om persoonlijk het droeve nieuws over te brengen. De opdrachtgever van het team bellen. Zo rationeel mogelijk nadenken over draaiboek wat te doen, wat te regelen, waar aan te denken. Foto's laten afdrukken, zwarte boeken gehaald. Fijn om meteen samen op te trekken.
    Zondag poetsmeeting. Even gedachten verzetten. Goede poetsvrienden wisten er al van dus niets uit te leggen. Verstand op nul. Lekker monotoon gesnor van de DAP, bandentrappen en OH-en. Maar etentje overslaan; thuis voorbereiden op maandag. Collega's opvangen bij opdrachtgever in huis en heel veel meer te doen, wat je liever niet op je bord hebt.
    Maandag 8.00u in Eindhoven. Droefheid alom. Grote klap voor hecht team dat ruim 8 jaar met de overleden collega heeft gewerkt. Intensief, 'roommates' ondanks de flexplekken. Woordje gedaan, minuut stilte, foto en condoleanceboek neergelegd. 's Middags op eigen kantoor moment samenzijn. Contact met vriendin, met familie. Krantenadvertentie, bloemstuk, etc.
    Woensdag condoleance. Onwerkelijk. Confronterend. Fijn om te merken dat zijn vriendin veel steun put uit de reacties uit onze werkkring. Op kantoor komen veel condoleances binnen, van klanten, van oud-collega's en zelfs ook van verschillende concullega's. Mooi.
    Donderdag uitvaart. Hele persoonlijke bijeenkomst.
    Dan is het vrijdag, is het zaterdag...

    De hele grote wereld drukt niet op pauze, dus buiten ons gaat alles gewoon door. Dus ook overleg met Rabo over onze verzekeringsportefeuille, deadlines in opdrachten en offertes, overleggen over plannen 2018, etc. etc. Een bewogen week die ik liever niet had meegemaakt... maar wat voor mij als directeur en ons als collega's altijd in het niet zal vallen bij de klap voor zijn vriendin

    Even de oppervlakkigheid van social media doorbroken. Over tot de orde van de dag. Tot morgen weer.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #33458
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Goede-netnietmeer-morgen. Hele rustige zaterdag. Prima om bij te komen van pittige week Dit topic heb ik een week lang 'genegeerd'; had weinig leuks te melden.

    Vrijdag 10 november. Einde middag op kantoor fles bubbels open getrokken want (1) twee gave opdrachten gewonnen (2) omzetdoel 2017 in portefeuille gehaald (3) foto's en film van directiewissel in Madurodam van 7 november binnen. Dus halleluja blij moment op de vrijdagmiddag.
    20.30u thuis op de bank. Telefoon. Naam van collega P in beeld die normaal gesproken geen enkele reden kan hebben om op vrijdagavond te bellen. Dus al meteen onrust in het hoofd. En jawel, helaas meer dan terecht. Een collega uit het team van P is overleden... Eén van onze mannen, net 40, sportschool, hartstilstand, weg. Onvoorstelbaar. Aan de grond genageld. Onwerkelijk. Dezelfde avond nog mede-directeur en collega P bij mij thuis. Verdriet en schok delen en samen nadenken hoe hier mee om te gaan.

    Zaterdagochtend opnieuw gedrieën bij mij thuis. Samen stuk voor stuk 60 collega's bellen om persoonlijk het droeve nieuws over te brengen. De opdrachtgever van het team bellen. Zo rationeel mogelijk nadenken over draaiboek wat te doen, wat te regelen, waar aan te denken. Foto's laten afdrukken, zwarte boeken gehaald. Fijn om meteen samen op te trekken.
    Zondag poetsmeeting. Even gedachten verzetten. Goede poetsvrienden wisten er al van dus niets uit te leggen. Verstand op nul. Lekker monotoon gesnor van de DAP, bandentrappen en OH-en. Maar etentje overslaan; thuis voorbereiden op maandag. Collega's opvangen bij opdrachtgever in huis en heel veel meer te doen, wat je liever niet op je bord hebt.
    Maandag 8.00u in Eindhoven. Droefheid alom. Grote klap voor hecht team dat ruim 8 jaar met de overleden collega heeft gewerkt. Intensief, 'roommates' ondanks de flexplekken. Woordje gedaan, minuut stilte, foto en condoleanceboek neergelegd. 's Middags op eigen kantoor moment samenzijn. Contact met vriendin, met familie. Krantenadvertentie, bloemstuk, etc.
    Woensdag condoleance. Onwerkelijk. Confronterend. Fijn om te merken dat zijn vriendin veel steun put uit de reacties uit onze werkkring. Op kantoor komen veel condoleances binnen, van klanten, van oud-collega's en zelfs ook van verschillende concullega's. Mooi.
    Donderdag uitvaart. Hele persoonlijke bijeenkomst.
    Dan is het vrijdag, is het zaterdag...

    De hele grote wereld drukt niet op pauze, dus buiten ons gaat alles gewoon door. Dus ook overleg met Rabo over onze verzekeringsportefeuille, deadlines in opdrachten en offertes, overleggen over plannen 2018, etc. etc. Een bewogen week die ik liever niet had meegemaakt... maar wat voor mij als directeur en ons als collega's altijd in het niet zal vallen bij de klap voor zijn vriendin

    Even de oppervlakkigheid van social media doorbroken. Over tot de orde van de dag. Tot morgen weer.
    Phoe! Mooi gesproken.

  20. #33459
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Over tot de orde van de dag. Tot morgen weer.
    Ondanks dat ik reeds veel mee gekregen had, blijft het aangrijpend het zo na te lezen.
    Hopelijk werkt het jouw kant op ook voldoende om het zo van je af te kunnen schrijven.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  21. #33460
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.636
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Potverdorie V....
    idd onwerkelijk zulke zaken... haast niet te bevatten, maar helaas wel waar.
    Zo te lezen heb je t erg goed gedaan. Top dat er veel aandacht is voor vriendin en dat er "samen gespannen" wordt.
    Houd je goed man. take care !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •