Morning all vanuit Gdansk
Goedemorgen.
Verzonden met Tapatalk Pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen.
Al weer een uur op het werk.
Verzonden met Tapatalk Pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, gisteren het traject naar Italië grotendeels afgelegd in de regen. Ook al ging t voorspoedig rijdt dat niet erg fijn. Rond de Gotthardtunnel medelijden met de automobilisten aan de overkant. Vele blokken van kilometers stilstaande auto's in noordelijke richting, terwijl het verkeer naar t zuiden gewoon door kon rijden.
Hoewel bestemming Piëmont best in 1 dag te bereizen valt, toch een tussenstop gepland in Lombardije; Como leek leuk. Heb immers vakantie. De regen maakte van het Comomeer een troosteloze aanblik. Maar de talloze barretjes, eettentjes langs het meer compenseerde de sfeer enigszins. Hét grootste probleem vormt echter (nabij) parkeren. Als je al wat vindt is het geschikt voor een Fiat 500, een Smart etc.; niet voor een gemiddelde Audi. Één troost, dat gold zelfs voor de eveneens zoekendende Lamborghini Huracán die voor me reeds. Voor ons beiden gold dat de P garage geen optie was. Daarop maar niet aan het water gaan happen.
Vandaag ziet het weer er iets beter uit en zetten we onze reis voort. Tenminste .... zolang we geen belletje van robasto jr krijgen dat we opa en oma zijn geworden. Dan wil de misses het liefst rechtsomkeer maken.
Morning!
Halve dagen werken op maandagen maakt de maandagen gelukkig wat dragelijker.
Straks vergaderen, lunchen en klaar :thumb;
A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM
Goede morgen, ik kom maar weer eens gezellig meedoen, blijft wel leuk.
Klein vast clubje zie nog.
Vandaag ochtendje klantenbezoek ivm vakantie van collega. (vrije dag normaal) vanmiddag met bbq vriend naar het wahala
op bbqgebied, vuur en rook in Lunteren.
Afgelopen weken alweer druk aan het voorbereiden op de wedstrijden. Ik heb me toch weer laten verleiden mee te doen aan de amerikaanse
wedstrijden low en slow bbq-en.
Eerste wedstrijd gelijk met neus in de boter en 4e prijs. Nog geen ere schavot, maar we komen er vast wel
Stiekem erg jaloers op @HD1, over 2 jaar koop ik ook een Harley en ga ik mee. (ben ik 50)