Morning!
Nog wat laatste boodschappen doen voor mijn dochter. Ze gaat vanaf morgen met een vriendin 2 weken roadtrippen door Scandinavië.
Morning!
Nog wat laatste boodschappen doen voor mijn dochter. Ze gaat vanaf morgen met een vriendin 2 weken roadtrippen door Scandinavië.
A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM
Goedemorgen!
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar vandaag wel: "TGIF" ! Na dinsdag 14 uur op kantoor, woensdag aandeelhoudersavond en om 00.45u thuis, gisteren 6.30u weg naar Hengelo en 22.45u thuis uit Groningen ... Vandaag op kantoor.
Goedemorgen.
Lekker weekend houden.
Sterkte aan de mensen die de laatste uurtjes nog bezig zijn daarvoor.
Verzonden met Tapatalk pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Morning. Grote vakantie uittocht begonnen vandaag. Oftewel: Geen collega's meer aanwezig
Dan maar thuiswerken. Gelukkig nog wel vanalles te doen.
Goedemorgen.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, de eerste voorbereidingen zijn getroffen om t huis te gaan schilderen. De misses schuurt alvast het eea, opdat ik aan de slag kan als over een week mijn vakantie start.
Vanmorgen eerst maar eindje gaan hardlopen nu het nog niet al te warm is. Doe ik bovendien liever dan schilderen.
Zag bij terugkomst hoe nodig de bolide in bad moet. Blijkt junior echt AL mijn was, poets en polijstspullen meegenomen te hebben naar zijn huis. Wordt zodoende waarschijnlijk of een Valma sopje of foamlans gebruik; de hogedruk heeft hij namelijk laten staan.
Goedemorgen
Goedemorgen, ondanks t fraaie weer toch een ietwat sombere dag. Een collega die 1,5jr geleden met pensioen ging wordt vanmiddag begraven. Was net verhuisd naar Limburg om met zijn vrouw daar oud te worden. Wordt tijdens een etentje niet lekker afgelopen week en sterft in t ziekenhuis. De verhuisdozen waren nog geen eens allemaal uitgepakt. Triest. T onderstreept nogmaals: carpe diem.
Bonjour! Nog 3 dagen werken en dan en route au France (of zo ) Lekker 3 weken vrij, dus deze week alles afronden!
Goedemorgen!
Na lekker weekend al vroeg 'op de post'. Laatste twee werkdagen voor vakantie
Weekend gevuld met huishoudelijke dingen, 40-jarig huwelijksfeest van vrienden, bbq met 16 buren (met mezelf aan de beurt voor organisatie dit jaar).
@robasto
Sterkte. Triest inderdaad. Relativerend ook. Pluk de dag, jazeker, en koester al het moois dat je om je heen hebt en mag meemaken.
Goedemorgen.
@robasto dat is niet mooi, sterkte.
Zoals je al zie geniet van je leven.