Goedemorgen.
Goedemorgen.
Verzonden met Tapatalk Pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, geen vastomlijnd actieplan voor vandaag. Wel genoeg dingetjes van: o ja, dat moet ook eens gebeuren als er een keertje een gaatje is. Maar 'gelukkig' heeft de wederhelft wél een lijstje met dingen: nu je vrij bent kun je mooi ... De schat.
Vanavond naar de 2e editie van de Top 2000 kerkdienst. De 1e verraste mij zeer positief. Ga er zodoende met heel veel plezier opnieuw heen en ben erg benieuwd hoe ze de (door de inwoners zelf verkozen) nummers verwerkt hebben in bijbelse context.![]()
Zal kijken of t lukt.
De band van vorig jaar speelde redelijk tot goed. Maar het is feitelijk de context waarin het gebracht wordt die tot (na)denken aanzet. Zo werden bijv de Amerikaanse -vaak zeer rijk geworden- televisie dominees tegen het licht gehouden met het nummer: Jezus he knows me van Genesis. Super vet nummer met heerlijk stevige drum van Phill en dan vooral snoeihard draaien en meebrullen. Maar als je tekst écht tot je door laat dringen ...
![]()
Maar dat maakt het niet minder mooi
Er zijn heel veel nrs gemaakt die zijn gebaseerd op geloof
Of als je de woorden leest je gaat denken
Muziek is een smaak
Maar is een mooi iets
Zelfs in mijn jeugd
https://youtu.be/f2CGC1ifB0w
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Goedemorgen.
Verzonden met Tapatalk Pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, een lekkere rustige start van de dag. Straks een klein stukje ontspannen loslopen en dag wel zien wat de dag brengt. In ieder geval de auto nog wel in de sop. Voorts even zien hoe t gisteravond gefilmde gepost kan worden.
nog even naar DE geweest vuurwerk en mummelman en onderdelen gehaald t"was net of half Nederland daar was wat"n drokte
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned