Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen.
Weer thuis van het werk.
Verzonden met Tapatalk Pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, vanmorgen eerst de Florijnloop in Woudenberg bezoeken. Bij terugkomst wat klusjes in en om het huis en vanavond me weer even buigen over mijn desktop. Heb een nieuwe SSD (harde schijf) gekocht, maar deze wordt niet herkend. DOA lijkt me echter onwaarschijnlijk.
Goedemorgen! Boodschappen gedaan en nu naar moeders die heeft nog een afvinken lijstje. 🤔
Die onzin moeten ze echt afschaffen. Ik zat een tijdje geleden bij een cursus VCA, wat echt niets met vrachtwagenrijden te maken heeft, maar er zat een hele groep chauffeurs bij voor hun code 95. Zonde van de tijd en geld en bovendien verstorend voor de cursus, want ze hadden echt geen enkele interesse in de lesstof. Ze hoefde het examen ook niet te doen. Alleen aanwezig zijn bij de cursus was voldoende.
Laatst gewijzigd door sterko; 05-01-19 om 21:00.
Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic
Goedemorgen.
Eindelijk weer thuis, nu weekend.
Verzonden met Tapatalk pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, Florijnloop viel tegen. Duidelijk werd, dat als je er te weinig in stopt, je niet van mooie eind resultaten uit mag gaan. De eindejaarsdrukte van afgelopen 1,5 mnd op t werk, waardoor de reguliere trainingsarbeid er meer dan eens bij inschoot, heeft zondermeer zijn negatieve invloed op snelheid en tempo hardheid gehad. Nou ja, een doelstelling voor 2019 heb ik daarmee dus al te pakken.
Maar vóórdat ik daar nadere invulling aangeef gaan mijn vrouw en ik eerst dit weekend nog verder afronden met oma en opa spelen terwijl junior op de latten staat.
En dan is er vast wel ergens een gaatje te vinden om de SSD aan de praat te gaan krijgen. Dank voor de ontvangen tips; als de HD werkt zal ik het melden.