Ik denk dat Vincent de pech had dat uitgerekend vandaag Grumpy Cat is overleden en er fraude ontdekt is bij The Voice of Rusland, anders had hij vast meer zendtijd gehad![]()
Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic
Ik denk dat Vincent de pech had dat uitgerekend vandaag Grumpy Cat is overleden en er fraude ontdekt is bij The Voice of Rusland, anders had hij vast meer zendtijd gehad![]()
Morning all
zo naar de kampung. Straks een aantal brommer maten op bezoek; biertje, eten en naar bandje kijken. Tussendoor praten over de route naar en door Finland.
Goedemorgen
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, laatste dagje alweer in fraai Leuven. Misschien nog een stukje meepakken van het triatlon gebeuren. Circa 500 deelnemers (die ieder E 85 a E 100 hebben betaald; best duur) zwemmen 2km rondjes in een plas, fietsen 4 rondes a 17km door de stad en sluiten af met een 3x 7km pittig loopparcours met de nodige hoogtemeters.
Straks ook even kijken hoe het met de navi gaat. Ervaarde op de heenweg dat de pijl steeds naast de route getoond werd en er (foute) instructies kwamen om me er weer op te krijgen. Of de GPS antenne defect is?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
![]()
Morning all
"vergadering" Vsn gisteren was als vanouds; veel geouwehoer en toch zaken besproken. Daarna lekker gegeten en door naar kroegje.
Net pas wakker Pfffff
Koffie!