Goedemorgen
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Goedemorgen, voordat het 12:00u is zal ik al 3 meetings achter de rug hebben. Daarna volgt t nodige lees- en schrijfwerk. Vooral t White Paper 'the future of' van scheidend voorzitter Swift heeft mijn meer dan gemiddelde interesse.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Goedemorgen
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen. Ochtend op kantoor voor overleggen en lunch met zakelijke vriend. Dan vite-vite naar Brussel voor wat werken en netwerken
Echt een prachtige omgeving Okko ! ... op het hoofdeiland na misschien een beetje klein voor een motortocht?
Ben er vroeger een keer doorheen gevaren en het was geweldig om te zien hoe iedereen op elk droog stukje aan het vissen/BBQ'en/relaxen was.
Goedemorgen, hard werken is niet erg maar daarbij de gezondheid in de gaten houden is toch wel heel belangrijk.
Dat is de afdronk van een aantal sociale contacten gisteren. Een collega die een hartstilstand heeft gehad is na maanden weer voorzichtig begonnen. Een soort pacemaker en bèta blokker zorgen voor niet té hoge hartslag. De ander komt over 14 d terug van België na een succesvolle levertransplantatie, noodzakelijk agv kanker. Best per saldo fijn om te horen.
Dat geldt dan weer niet voor één van de DNB directie leden waar we volgende week een overleg mee zouden hebben. Die heeft eergisteren een beroerte gekregen. En wat een rot ziekte is toch ALS. Mijn voormalige collega kan nu eigenlijk alleen nog maar communiceren door met zijn ogen een app aan te sturen. Slikken lukt feitelijk ook niet meer, dus was een maagsonde nodig voor voedsel.
Tja, dit soort zaken zet je toch weer even met twee benen op de grond.
Idd.....
Zo besef je maar weer dat je gezondheid een gift is
En niet iets wat je kunt afdwingen ....
Wat ik heb stelt natuurlijk geen ruk voor als je dit alles van hierboven leest
Maar heb gisteren wel de beslissing genomen (eigenlijks al een paar maanden terug)
Om mijn gezondheid voorop te zetten
Ben nu nog maar 39
Maar hoop toch echt wel dat ik op m'n 1ste pensioen dag zonder rollator te kunnen lopen
Fijne dag mannen
And keep it safe
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Goedemorgen. Kantoordag vandaag met in de avond etentje met collega's die de basis voor alle media-aandacht hebben gelegd. #succesvieren
Vanmiddag werken aan een project van een UMC dat gaat over onderzoek op snijvlak oncologie en neurologie... Hopelijk een kiem voor minder ellende zoals @robasto schrijft
Goedemorgen.
Zo blijkt weer, leef en geniet nu.
Morgen kan het te laat zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, herfstweer in juni na een nacht vol onweer en bliksem. Gelukkig begon het gister avond wat later waardoor de Utrechtse Zomeravondcup met redelijk goed loopweer afgerond kon worden.
Vanmorgen nog een 'kopje koffie' met oud concullega die -samen met een partner na ruim 30jr- een eigen dienstverlening onder PSD2 is opgestart. Stoer. Verder nog een lastige cq complexe call met de centrale bank en verder me storten op het schrijven van weer eens een briefing.
Goedemorgen. Ochtend kantoor met deadline, middag presentatie in Vlissingen en vanavond bijeenkomst met ons team in Eindhoven. Helaas heeft de collega die mee gaat naar Vlissingen, geen rijbewijs
Goedemorgen.
Het is nog grauw buiten.
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk