Pagina 1942 van 2310 EersteEerste ... 9421442184218921932193819391940194119421943194419451946195219922042 ... LaatsteLaatste
Resultaten 38.821 tot 38.840 van de 46200

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #38821
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Môgge. Rare tijden. Take care.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  2. #38822
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.914
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Middag,

    Hier de ene na het andere mailtje wat binnen komt
    En zeggen allemaal dat ik (we) niet welkom zijn tot 6 april
    Meeste van mijn klanten zijn woningstichtingen en of zorginstellingen
    Dat betekent dat 90% van mijn werk weg valt

    Om maar in de gekte mee te doen
    Ik moet hamsteren waar ik aan de slag mag...

    Uiteraard mag ik wel komen opdraven als men een storing heeft
    Want dan gelden de protocollen ineens niet meer

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  3. #38823
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.580
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    @robasto Vreselijk zo'n kantoortuin




    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #38824
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haga Bekijk Berichten
    We gaan je ergens na de zomervakantie wel weer terugzien in Nederland.

    Hoop dat je genoeg tijd hebt.

    #duitslandsluitgrenzenmetoostenrijk
    Ik moest ook aan @ketelapper denken. Denk dat hij na in een lange file te hebben gestaan er wel doorkomt.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  5. #38825
    Haga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    63
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Ik moest ook aan @ketelapper denken. Denk dat hij na in een lange file te hebben gestaan er wel doorkomt.
    Geen medelijden met Ketelapper.

    Hij heeft zelf willens en wetens de keuze gemaakt om toch naar Oostenrijk te gaan. 😏
    Real men ride twins


  6. #38826
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.454
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    @robasto Vreselijk zo'n kantoortuin




    Dan maar regen of sneeuw op het bolletje.😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  7. #38827
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.157
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedenavond... We waren vast van plan om heerlijk rustig bovenop de berg te genieten, uit te rusten en ver weg te blijven van Corona... tot dat de Duitse buurman aanbelde met bericht dat DE de grenzen zou gaan sluiten. Uurtje later bevestiging via diverse internetsites. Toen toch maar ingepakt en naar huis gereden Wel vlotte rit; 7:27 over 909km. Dus vanochtend thuis wakker geworden. Helaas.

    Het leek en lijkt mij onwaarschijnlijk dat NL burgers niet naar huis terug zouden mogen keren. Maar al het andere wat er gebeurt, vond ik tot niet veel dagen geleden ook heel erg onwaarschijnlijk. Dus we hebben het niet op de proef willen stellen.

    Vandaag maar besteed aan wassen en wielenwissel van de C1 (mrs.) en S4. Morgen de A6 vertroetelen want ik heb toch nog vakantie in de agenda.
    Tussendoor ook wat crisisberaad met MT maar de twee men in charge bij mijn afwezigheid doen het fantastisch
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
  9. #38828
    Haga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    63
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Goedenavond... We waren vast van plan om heerlijk rustig bovenop de berg te genieten, uit te rusten en ver weg te blijven van Corona... tot dat de Duitse buurman aanbelde met bericht dat DE de grenzen zou gaan sluiten. Uurtje later bevestiging via diverse internetsites. Toen toch maar ingepakt en naar huis gereden Wel vlotte rit; 7:27 over 909km. Dus vanochtend thuis wakker geworden. Helaas.

    Het leek en lijkt mij onwaarschijnlijk dat NL burgers niet naar huis terug zouden mogen keren. Maar al het andere wat er gebeurt, vond ik tot niet veel dagen geleden ook heel erg onwaarschijnlijk. Dus we hebben het niet op de proef willen stellen.

    Vandaag maar besteed aan wassen en wielenwissel van de C1 (mrs.) en S4. Morgen de A6 vertroetelen want ik heb toch nog vakantie in de agenda.
    Tussendoor ook wat crisisberaad met MT maar de twee men in charge bij mijn afwezigheid doen het fantastisch
    Heb je toch nog een leuk stukje kunnen sturen.

    #eigenwijsisookwijs
    Real men ride twins

  10. #38829
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Was het gisteren al stil op kantoor, vandaag zullen er nog minder mensen op de werkvloer aanwezig zijn. Onwerkelijk.
    Vorige week zijn al onze 53k medewerkers ingedeeld in de groepen A tm E. Werden gisteren de groepen A tm C geacht niet naar het werk te komen, vandaag is dat uitgebreid met D.
    Als categorie E dien ik echter nog wel te verschijnen. Je vraagt je haast af of categorie E soms staat voor "expendable" ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robasto; 17-03-20 om 09:11.
    The desire to know is natural to all good people.

  11. #38830
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.307
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.


    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  12. #38831

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Ook hier thuiswerk, maar dat deed ik al regelmatig eigenlijk, nu alleen wat vaker.

    Interessant om te zien hoe sommige bedrijven hier perfect mee om gaan (mijn eigen werkgever bijv.) en sommige er helemaal niks mee kunnen (1 van onze klanten sprak gisteren het verwijt naar mij uit waarom ik niet op kantoor was. De algemene communicatie van zijn bedrijf was: Blijf thuis. Zelf vond hij dat niet nodig blijkbaar) En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen.

    Maar tot dusver gaat het gewoon goed eigenlijk.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #38832
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.454
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Middag...Al vroeg in Roermond.
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  14. #38833
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Goedenavond... We waren vast van plan om heerlijk rustig bovenop de berg te genieten, uit te rusten en ver weg te blijven van Corona... tot dat de Duitse buurman aanbelde met bericht dat DE de grenzen zou gaan sluiten. Uurtje later bevestiging via diverse internetsites. Toen toch maar ingepakt en naar huis gereden Wel vlotte rit; 7:27 over 909km. Dus vanochtend thuis wakker geworden. Helaas.

    Het leek en lijkt mij onwaarschijnlijk dat NL burgers niet naar huis terug zouden mogen keren. Maar al het andere wat er gebeurt, vond ik tot niet veel dagen geleden ook heel erg onwaarschijnlijk. Dus we hebben het niet op de proef willen stellen.

    Vandaag maar besteed aan wassen en wielenwissel van de C1 (mrs.) en S4. Morgen de A6 vertroetelen want ik heb toch nog vakantie in de agenda.
    Tussendoor ook wat crisisberaad met MT maar de twee men in charge bij mijn afwezigheid doen het fantastisch
    Eh ... zo langzamerhand komen er filmpjes door. Schijnbaar was je niet a la minuut vertrokken, maar nu begrijp ik jouw invulling van "... rustig bovenop de berg genieten." https://youtu.be/FsLJaF7sHlQ

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robasto; 17-03-20 om 19:07.
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #38834
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.307
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Je moet wel weten of het quattro systeem goed werkt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  16. #38835
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, hier snap ik nou niets van. Een schoondochter van me werkt full time als hoofd verpleegkundige in t ziekenhuis. Vanwege corona ligt haar afdeling echter stil en wordt ze elders ingezet. Gisteren heeft ze plots te horen gekregen dat er teveel mensen zijn voor t werk dat er verricht moet worden. Samen met verschillende andere collega's is ze gevraagd vrije dagen, dan wel onbetaald verlof op te nemen. Over t gemis aan inkomsten moeten ze zich niet zo druk maken. Als de piek gezakt/voorbij is, is er heel veel inhaalwerk en dan zijn er weer meer dan genoeg overuren te maken zodat het huidige financiele gemis daar ruimschoots mee gecompenseerd zal worden (..!..)
    Een arbeidsdeskundige ben ik niet. Maar tegen de achtergrond van de steunmaatregelen rond werktijdverkorting (overheid neemt 90% van het salaris over), krijg ik toch een onbestendig gevoel van binnen bij de geschetste actie van haar ziekenhuis.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  17. #38836
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.307
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Dat is zeker raar, Robasto.

    Goedemorgen.

    Zo ff naar de bakker, lekkere Duitse broodjes halen voor ontbijt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #38837
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.454
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. AWL in Harderwijk.
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  19. #38838
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.157
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Met de vakantiedagen nog in de agenda, maar heerlijk uitgeslapen.

    Afgelopen twee dagen op de oprit 'gespeeld'. Citroën C1 van de mrs. gewassen en wielen gewisseld naar zomer. S4 gewassen, uitgezogen en zomerwielen gewaxt en gewisseld naar zomer. A6 gewassen, uitgezogen, leercrème, zomerwielen gewaxt en gewisseld naar zomer. Ergens komende dagen nog even 12 winterwielen wassen en opstapelen in de garage.

    Nu ga ik maar eens op internet snuffelen om de C1 te vervangen door iets met vier ringen En met Autovisie en Carros in de tuin genieten van het weer (maar is toch slecht surrogaat ten opzichte van balkon in Königsleiten...).
    Tussendoor lokale horeca beetje sponsoren. Topklasse restaurant biedt broodjes aan en we helpen de twee ondernemers graag
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #38839
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morgen, mensen mensen...vannacht mee mogen maken wat deze partial lockdown doet met vredelievende mensen zoals mijn vrouw. Ze draaide even door, echt zielig. Laat staan wat het gaat doen straks bij alle andere mensen die thuis moeten zitten. De vrouw is een van de rustigste en vredelievende mensen die ik ken, maar het heeft haar helaas gegrepen.

    Zorg goed voor je naasten de komende tijd.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  21. #38840
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.580
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Goedemorgen, hier snap ik nou niets van. Een schoondochter van me werkt full time als hoofd verpleegkundige in t ziekenhuis. Vanwege corona ligt haar afdeling echter stil en wordt ze elders ingezet. Gisteren heeft ze plots te horen gekregen dat er teveel mensen zijn voor t werk dat er verricht moet worden. Samen met verschillende andere collega's is ze gevraagd vrije dagen, dan wel onbetaald verlof op te nemen. Over t gemis aan inkomsten moeten ze zich niet zo druk maken. Als de piek gezakt/voorbij is, is er heel veel inhaalwerk en dan zijn er weer meer dan genoeg overuren te maken zodat het huidige financiele gemis daar ruimschoots mee gecompenseerd zal worden (..!..)
    Een arbeidsdeskundige ben ik niet. Maar tegen de achtergrond van de steunmaatregelen rond werktijdverkorting (overheid neemt 90% van het salaris over), krijg ik toch een onbestendig gevoel van binnen bij de geschetste actie van haar ziekenhuis.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ik begrijp t wel.
    gedachte zal zijn dat je mensen overhoud op t moment dat je ze nodig hebt (wat nu blijkbaar op die afdeling niet t geval is) Kan me zomaar voorstellen dat ook daar mensen uit zullen vallen en dan heb je anderen nodig.
    ms niet leuk maar wel begrijpelijk.
    Overigens doen ze bij ons op t werk voor de productie mensen (5 ploegen systeem) hetzelfde...
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •