Pagina 2014 van 2304 EersteEerste ... 10141514191419642004201020112012201320142015201620172018202420642114 ... LaatsteLaatste
Resultaten 40.261 tot 40.280 van de 46065

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #40261
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Nu lekker weekend.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  2. #40262
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Wederom thuiswerkplek vandaag. Vanavond verse Autovisie
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #40263
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.081
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, "als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat."

    Een stukje oud Hollandse wijsheid dat gisteren - met de nodige tegenzin - toegepast moest worden. Voor "Nederland" zijn er twee stoelen beschikbaar binnen een Europees gremium. Over de toekenning mogen vier NL banken onderling stemmen. Van meet af aan stond - met algehele goedkeuring - al vast, dat er één voor onze organisatie is. Voor de andere stoel staakten de stemmen voor een te benoemen partij; twee voor en twee tegen. Dus wie doet er water bij de wijn en gaat er door de knieën? Uiteindelijk wij, daar anders onze stoel ook ter discussie gesteld zou gaan worden.
    Bij dit voorval moest ik onbewust even terugdenken aan een advies van één van mijn toenmalige directeuren: zorg altijd dat je een oneven aantal juristen aan tafel hebt.

    Iets heel anders. Onlangs heb ik jullie deelgenoot gemaakt gehad van de tegen het niet doorgaan van de alhier georganiseerde jaarlijkse Koeiemart protesterende koeien. Nu de intocht van de Sint niet doorgaat, had de Goedheiligman een avondje vrij. Bekijk HIER zijn mijmeringen zoals door de lokale TV vastgelegd; wederom met diverse BN'ers.
    Laatst gewijzigd door robasto; 19-11-20 om 08:54.
    The desire to know is natural to all good people.

  4. #40264
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Van meet af aan stond - met algehele goedkeuring - al vast, dat er één voor onze organisatie is. Voor de andere stoel staakten de stemmen voor een te benoemen partij; twee voor en twee tegen. Dus wie doet er water bij de wijn en gaat er door de knieën? Uiteindelijk wij, daar anders onze stoel ook ter discussie gesteld zou gaan worden.
    Voor mij, als buitenstaander, ziet dit er wel eerlijk uit.
    Jullie hebben al een stoel. Ik vind het wel eerlijk dat de andere drie partijen dan beslissen over de tweede stoel. Twee van de drie andere banken hebben nu ook hun gewenste vertegenwoordiger.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  5. #40265
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Grappig @sterko , wist uiteraard niet dat jij dit topic ook leest.

    Ms mogen we ook van jou een regelmatige bijdrage gaan lezen?!

    Jij maakt vast wel eea mee!

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


  6. #40266
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Grappig @sterko , wist uiteraard niet dat jij dit topic ook leest.

    Ms mogen we ook van jou een regelmatige bijdrage gaan lezen?!

    Jij maakt vast wel eea mee!

    Af en toe lees ik hier eens mee, maar niet dagelijks. Meestal ook niet in de ochtend, dus dan ben ik te laat om goedemorgen te zeggen en te vertellen wat ik die dag ga doen
    Vraag me ook af of het voor anderen zo interessant is wat ik meemaak, maar aan de andere kant weerhoudt dat jullie ook niet om het te vertellen
    Laatst gewijzigd door sterko; 19-11-20 om 18:52.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  7. #40267
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Af en toe lees ik hier eens mee, maar niet dagelijks. Meestal ook niet in de ochtend, dus dan ben ik te laat om goedemorgen te zeggen en te vertellen wat ik die dag ga doen
    Vraag me ook af of het voor anderen zo interessant is wat ik meemaak, maar aan de andere kant weerhoudt dat jullie ook niet om het te vertellen
    Just do it
    Zeg ik

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  8. Ad
  9. #40268
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Bereid je maar vast voor op een spannend verhaal morgenochtend
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  10. #40269
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    We wachten met smart..

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  11. #40270
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all

    je raadt t al: vandaag thuis werken.
    Al even gekeken naar een procedure die er voor moet zorgen dat de overheid tevreden is (weg transport)

    2 teams meetings gepland staan en verder de nodige admin doen...
    @robasto; leuk filmpje!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  12. #40271
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Vanmiddag onze jaarlijkse informatiemiddag voor alle collega's. Onder huidige omstandigheden niet met alle 65 collega's in één zaal en geen geanimeerde borrel erna Wel goed voorbereide filmpjes en een talkshow-setting met drie collega's op kantoor en iedereen die videoverbinding legt vanaf de thuiswerkplekken. Onze interne 'Eva Jinek' gaat de twee directeuren aan de tand voelen. Erg benieuwd hoe de intensieve voorbereidingen uitpakken straks!
    We kunnen gelukkig positief blikken op 2020, ondanks Covid19. Grootste deel van investeringsplannen doorgezet, na kort adem inhouden in maart/april. Omzetdoelstelling komt onder handbereik voor december. Vanmiddag delen we informatie, half december delen we dividend Voor 2021 verder met werving en investeringen, o.a. met kantoor in Eindhoven (Brainport). Na 's-Hertogenbosch, Den Haag, Groningen en Brussel dus 5e plek. We gaan van één grote locatie naar verspreide kleinere satellietjes. Bijzonder toeval dat deze eerdere keuze door Covid19 ineens extra goed past. Volgende stappen worden Utrecht en/of Zwolle (2022). Naast de fysieke locaties ook het niet-fysieke functiehuis helemaal herontworpen laatste maanden inclusief modernisering arbeidsvoorwaarden. Samen met de OR, die positief betrokken is en creatief heeft meegedacht. Modernisering betekent namelijk alles behalve 'duurder'

    Anyway, goedemorgen dus zeker ook aan @sterko
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #40272
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    We gaan van één grote locatie naar verspreide kleinere satellietjes. Bijzonder toeval dat deze eerdere keuze door Covid19 ineens extra goed past. Volgende stappen worden Utrecht en/of Zwolle (2022). Naast de fysieke locaties ook het niet-fysieke functiehuis helemaal herontworpen laatste maanden inclusief modernisering arbeidsvoorwaarden. Samen met de OR, die positief betrokken is en creatief heeft meegedacht. Modernisering betekent namelijk alles behalve 'duurder'

    Anyway, goedemorgen dus zeker ook aan @sterko
    Hoe gaan jullie in het kader van de veranderde arbeidsvoorwaarden om met het thuiswerken? vergoedingen? aanreiken van spullen etc.?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #40273
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Vanochtend zou ik onderhoud gaan doen bij een klant in mijn woonplaats en zoals afgesproken (kom er al jaren) netjes gemeld bij de contactpersoon en wij naar het dak, 😳 staat daar een nieuwe koelmachines van een concurrent. Uh ja daar ga ik geen onderhoud aan doen ivm garantie. De planning bellen en die wisten mij met zekerheid te vertellen dat er toch een lennox staat, tuurlijk je heb helemaal gelijk en ik heb om 9:00 al weekend. Zo dus net al de meeste hier vandaag lekker thuis werken.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  15. #40274
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Dagje thuiswerken.

    Net telefoontje van klant gehad. Bij een project dat over drie weken moet starten, stuiten de werkzaamheden op veel weerstand onder de bewoners / appartementseigenaren. Of het ook anders kan. Dat kan waarschijnlijk wel. Het was een aanbesteding en we hebben aangeboden conform het advies van een door de opdrachtgever ingeschakelde adviseur, dus de uitvoeringsmethode was niet onze keuze, maar er zijn makkelijkere oplossingen met veel minder overlast voor de bewoners en ook nog een lagere prijs. Afgesproken om maandag samen ter plaatse te gaan kijken. In verband met de levertijd van het materiaal moeten er dan gelijk knopen doorgehakt worden of anders moet het project uitgesteld worden.
    Een beetje jammer dat dit nu pas naar boven komt. De offerte is een half jaar geleden ingediend. Twee maanden geleden hebben we opdracht gekregen en een planning afgesproken en een deel van het materiaal is al besteld. Omdat wij hier onderaannemer zijn van een installatiebedrijf, ben ik niet betrokken geweest bij de communicatie tussen installateur, adviseur, VvE beheerder en bewoners/appartementseigenaren, maar blijkbaar was die communicatie niet zo goed.

    Dat het ook anders kan, bewijst een mail die ik net binnen krijg van een andere opdrachtgever over een ander project. Of ik een concept bewonersbrief wil doornemen en aanpassen/aanvullen. Dit project staat pas voor maart in de planning, maar de opdrachtgever wil de bewoners alvast informeren over wat ze te wachten staat en wat er van hun wordt verwacht.

    Zo eerst even een andere klant bellen over project dat maandag begint. Even checken of alles geregeld is en laatste details doornemen.
    Daarna een paar offertes maken. Eén lastige die er eigenlijk al te lang ligt. Die moet wel echt vandaag de deur uit.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  16. #40275
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Best aardig stukje, Sterko. Als dit een eerste vingeroefening is, dan belooft dat wat.

    O ja: Goedemorgen allen!

  17. #40276
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Dan hou ik het maar kort.
    Goedemorgen



    Verstuurd vanaf mijn SM-T830
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #40277
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.081
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Tjonge, na al die tijd bijna als enige te hebben gezorgd voor een dagelijkse 'column' ben ik nu toch wel aangenaam verrast. Sta me toe het nu dan even te beperken tot "goedemorgen".

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  19. #40278
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Hoe gaan jullie in het kader van de veranderde arbeidsvoorwaarden om met het thuiswerken? vergoedingen? aanreiken van spullen etc.?
    We introduceren een thuiswerkvergoeding. Precieze vorm en hoogte nog te bepalen, want fiscale ruimte hiervoor moet nog worden besloten.
    Vanaf maart jl. hebben we al beeldschermen, docking stations en bureaustoelen van kantoor thuisbezorgd her en der.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #40279
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Tjonge, na al die tijd bijna als enige te hebben gezorgd voor een dagelijkse 'column' ben ik nu toch wel aangenaam verrast.
    Ik kan niet beloven dat het bij mij dagelijks wordt. Vooral op dagen dat ik buiten de deur ben, zal ik hier geen tijd voor hebben.

    Misschien moet ik het iets korter houden, gezien de reacties
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  21. #40280
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    All; prima toch, je schrijft wat je kwijt wilt / kunt. @sterko: well done!
    jij kent vast de 5 p's ?!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •