Pagina 2082 van 2313 EersteEerste ... 10821582198220322072207820792080208120822083208420852086209221322182 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41.621 tot 41.640 van de 46247

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #41621
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    De vakantiestilte slaat niet alleen in mijn agenda toe, maar ook in dit topic

    De PSV-avond gisteren was prima. Uiteraard vanwege mooie wedstrijd en goede uitslag, ook al ben ik totaal geen fan. Erg vreemde gewaarwording om zoveel mensen bij elkaar te zien. Voelt ook niet comfortabel na anderhalf jaar 'Lebensraum'. Dus gelukkig was het business club gedeelte prima op afstanden geregeld, anders had ik rechtsomkeert gemaakt.

    Vandaag start ik met het maken van mijn afvinklijst van dingen die vóór mijn vakantie af moeten zijn. Ook maak ik alvast concept aan van mijn interne overdrachtsmail. Nog twee weken bijhouden, dan verzenden en flaptop dan lekker dicht. Lekker om nu alvast op vooruit te kunnen blikken en het neigt er zelfs naar dat de workload van die afvinklijst vrij ontspannen in nog 11 werkdagen past
    (en dan zul je zien dat er komende week nog ergens pleuris uitbreekt en/of er urgent offerteverzoek komt...
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #41622
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.328
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Vanaf het werk.
    Vakantie duurt nog 10 weken.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #41623

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Gisteren heerlijke dag; Aangezien de kids er een paar weekjes niet zijn, lekker met de mrs wezen fietsen en spontaan terrasje gepikt, heerlijk!

    Vandaag weer aan het werk, althans, ik voel me bijna weer een scholier in de examenweken! Vorige week al 20 uur studie aan een zelfstudie examen besteed en daar afgelopen vrijdag met succes examen voor gedaan; 97 van de 100 vragen goed! Afgelopen dinsdag alweer de volgende cursus op de planning; Dit keer een klassikale dag met veel collega's (online). Erg leuk en de 20 oefenvragen aan het einde waren ook prima te doen. Dus vandaag nog wat extra studie, en morgen nog een examen doen.

    Verder druk met de tuin; Plan is gemaakt voor afgraven, drainage en schoon zand. Nu nog de nodige expertise en bijbehorend materieel regelen. Verse bestrating ligt al te wachten.

    En als kers op de taart hopelijk deze week bericht van de gemeente omtrent de vergunning voor 2 dakkapellen; De heren ambtenaren hebben er zo lang over gedaan, dat het goed mogelijk is dat ik deze week de vergunning vanuit rechtswege (gratis!) krijg toegekend, omdat hun beslistermijn voorbij is.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #41624
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Dag 5 uit 5 op kantoor deze week In alle rust, max 10 collega's op de bijna 40 werkplekken.

    Begin van de avond hebben mrs. en ik een date met wattenstaafjes... Morgenochtend weekendje weg. Land van bestemming vraagt nu enkel "dubbel vaccinatiebewijs plus zeven dagen" en daar voldoen we allebei aan, maar onze eigen instelling is better safe than sorry. Dus we doen sowieso wat de regeltjes vragen, met daar bovenop wat voor onszelf het beste lijkt.

    Thuisblijven is natuurlijk ook gewoon een optie, maar ja, als je een autogek uitnodigt voor bijzondere proefrit in Saint Tropez, dan staat die thuisblijf-optie toch wel erg onderaan de 'longlist' van mogelijkheden
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #41625

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Korte werkdag vandaag (als het lukt) want ik maak wat overuren op.
    Nu nog even met de neus in de boeken, daarna meteen examen maken.
    Vanmiddag 3kg pulled-pork op de smoker
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #41626

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    737
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Môgge.
    Na een korte vakantie: werk aan de winkel in de tuin. Hortensia verplaatsen.

  7. #41627
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    @Bob Gefeliciteerd met het behalen van examen. 97 vd 100 vragen goed, respect.
    Verder ben je blijkbaar goed bezig, tuin, dakkapel. Ja, jij geeft de economie weer een mooie boost. Succes (maar of de gemeente iets gratis geeft ... ).

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  8. Ad
  9. #41628
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    ... werk aan de winkel in de tuin. Hortensia verplaatsen.
    Uh... wat moet ik daar nou van denken als ik vanmorgen de krant open sla? Let je wel op de waarschuwing van het Trimbos Instituut?
    Laatst gewijzigd door robasto; 23-07-21 om 09:15.
    The desire to know is natural to all good people.

  10. #41629
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.328
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Ook weer aan het werk.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  11. #41630
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Zoals elders op t forum ook al opgemerkt, de vakantie heeft haar intrede gedaan. Aan de bezetting is dat al te merken; de nodige extra dingen komen voor een groot deel nu mijn kant uit.
    Op zich is dat wel op te vangen mits inderdaad overdracht goed geregeld is. Welnu, het zal geen verrassing zijn, maar daar schort het nog wel eens aan. Zo ook afgelopen week.
    Met een aantal concullega's werken we aan de communicatie plannen voor iets wat we over 1,5jr gezamenlijk van plan zijn. Heb daartoe één van de medewerkers afgevaardigd naar de betreffende ad-hoc werkgroep. Terwijl de Vz de geldende governance voor afstemming geweld tracht aan te doen en ik daar hem indringend op aanspreek, valt een berichtje van mijn collega op de mat. Hij heeft een mailtje gekregen van onze mededingingsjurist; we moeten a la minuut uit de werkgroep stappen! Gevaar van kartelvorming en beperking van concurrentie dreigt?!?
    'k Meld de collega mij dat bericht even door te zetten. Geen response. Stuur rappel en krijg de volgende ochtend doodleuk ooo-bericht: ben 3 wk op vakantie en heb zakelijke laptop/mobiel niet mee.
    Ben er uiteindelijk wel uitgekomen, maar bij terugkomst mag meneer wél even op de koffie bij me komen. Dit soort 'geintjes' kosten me onnodig heeeeel veel extra tijd.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  12. #41631
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.601
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    'k Meld de collega mij dat bericht even door te zetten. Geen response. Stuur rappel en krijg de volgende ochtend doodleuk ooo-bericht: ben 3 wk op vakantie en heb zakelijke laptop/mobiel niet mee.
    Ben er uiteindelijk wel uitgekomen, maar bij terugkomst mag meneer wél even op de koffie bij me komen. Dit soort 'geintjes' kosten me onnodig heeeeel veel extra tijd.
    Vreeeeselijk zoiets...
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  13. #41632
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.328
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Zoals elders op t forum ook al opgemerkt, de vakantie heeft haar intrede gedaan. Aan de bezetting is dat al te merken; de nodige extra dingen komen voor een groot deel nu mijn kant uit.
    Op zich is dat wel op te vangen mits inderdaad overdracht goed geregeld is. Welnu, het zal geen verrassing zijn, maar daar schort het nog wel eens aan. Zo ook afgelopen week.
    Met een aantal concullega's werken we aan de communicatie plannen voor iets wat we over 1,5jr gezamenlijk van plan zijn. Heb daartoe één van de medewerkers afgevaardigd naar de betreffende ad-hoc werkgroep. Terwijl de Vz de geldende governance voor afstemming geweld tracht aan te doen en ik daar hem indringend op aanspreek, valt een berichtje van mijn collega op de mat. Hij heeft een mailtje gekregen van onze mededingingsjurist; we moeten a la minuut uit de werkgroep stappen! Gevaar van kartelvorming en beperking van concurrentie dreigt?!?
    'k Meld de collega mij dat bericht even door te zetten. Geen response. Stuur rappel en krijg de volgende ochtend doodleuk ooo-bericht: ben 3 wk op vakantie en heb zakelijke laptop/mobiel niet mee.
    Ben er uiteindelijk wel uitgekomen, maar bij terugkomst mag meneer wél even op de koffie bij me komen. Dit soort 'geintjes' kosten me onnodig heeeeel veel extra tijd.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    Fijne collega's.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  14. #41633
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.477
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedeavond, zeer drukke dagen achter de rug en het wordt volgende week nog drukker ivm collega's op vakantie gaan. Donderdagochtend kwam ik onze kapitein tegen en eventjes duidelijk gemaakt dat we niet zo kunnen doorgaan,binnen 8 minuten had ik mijn leidinggevende en servicemanger aan de telefoon gehad. 🤔




    😎✌🏻
    The Grey Sleeper.

  15. #41634
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedeavond, zeer drukke dagen achter de rug en het wordt volgende week nog drukker ivm collega's op vakantie gaan. Donderdagochtend kwam ik onze kapitein tegen en eventjes duidelijk gemaakt dat we niet zo kunnen doorgaan,binnen 8 minuten had ik mijn leidinggevende en servicemanger aan de telefoon gehad. 🤔




    😎✌🏻
    Ha, ja goed personeel/vakmensen zijn slecht te vinden en werkgevers staan in de rij om jou/mij graag te contracteren
    Denk altijd (ze zijn jou harder nodig dan jij hun)

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  16. #41635
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, eigenlijk zou de auto onder handen genomen moeten worden opdat hij er voor de meeting van morgen strak uit ziet. Gaat hem echter niet worden.
    Vandaag een vlonder herstellen aan de slootkant bij mij tegenover. Heb ik ooit zelf gemaakt, maar t hout is inmiddels tamelijk verrot. Gebruik wordt een beetje tricky, daar ook kinderen uit de buurt er geregeld vanaf staan te vissen. Weet nog niet goed hoe ik dat opknappen t beste aan kan pakken. En omdat ik geen ervaring met dat soort klusjes heb gaat het vast 2x zo lang duren.

    Naschrift.
    Vlonder klaar. Trots op mijzelf. Voor t paadje heb ik nog zand nodig.
    Laatst gewijzigd door robasto; 24-07-21 om 16:43.
    The desire to know is natural to all good people.

  17. #41636
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.477
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, zo de binnenkant van een schuurdeur schilderen en een test stukje op de boeiboord schilderen om te kijken hoe het staat. @johnny boy ja en de jonge lui zijn drukker met hun telefoon dan met de display van de koelmachines. 😔 ik heb mijn zegje gedaan en zoek het lekker uit met je schiettent.



    😎✌🏻
    The Grey Sleeper.

  18. #41637
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.328
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.


    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  19. #41638
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.477
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, wat is de polder mooi als de natuur ontwaakt en heerlijk een blokje via Soest, Hoogland en heerlijk ontspannen thuis komen.



    😎✌🏻
    The Grey Sleeper.

  20. #41639
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.328
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Ook heerlijk ontspannen uit bed gekomen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  21. #41640
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, de laatste week voordat mijn zomervakantie aanbreekt. Even bezien wat nog rest van de zaken die écht afmeten en/of overgedragen kunnen worden aan mijn collega die vandaag weer terug komt.
    Maar eerst even een stukje de polder in lopen. Schijnt mooi te zijn rond dit tijdstip schrijft een aantal forummers. Dan maar doen, niet waar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •