Pagina 2094 van 2309 EersteEerste ... 10941594199420442084209020912092209320942095209620972098210421442194 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41.861 tot 41.880 van de 46175

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #41861
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    ’t Is nog even wennen om weer (vrijwel) elke dag enige wel en wee kopij voor t forum te pennen na mijn ‘zomer reces’. Maar het ritme komt er voorzichtig alweer in. Zo meldde mijn -tijdelijk in Griekenland wonende- dochter, bijv. dat ze al aardig ‘ingeburgerd’ raken. ’t Was gisteren maar 21 °C en de kinderen hadden het koud. Dat beloofd wat als ze straks weer naar NL komen.
    Maar goed, nu me eerst maar weer eens bezinnen op Kamervragen. Gevraagd wordt te reageren op het punt, dat ouderen in geldproblemen zijn gekomen vanwege het sluiten van bankkantoren; grote stille armoede is hierdoor (aan het) ontstaan. Tja, als net afgelopen maandag Geldmaat officieel haar eerste geldmaatwinkel opende waar klanten voor alle contant geld diensten terecht kunnen, wat zou dan een gepaste reactie zijn?
    Laatst gewijzigd door robasto; 07-09-21 om 09:22.
    The desire to know is natural to all good people.

  2. #41862
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Vroeg op in mijn vrije dagen.
    Nu op pad naar Hartog.



    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #41863
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, dagje mee lopen.




    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  4. #41864
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Kantoor overdag, theater vanavond. Try-out van Guido Weijers. Veel zin in; van mrs. kreeg ik al door dat in een uitvoerige mail van het plaatselijke theater keurige, duidelijke en grondige corona-regels spraken. Veilig lachen, reken ik dus op!

    Daarnaast nodige commerciële actie vandaag. Gekke situaties maar kansrijk voor ons profiel. Uitnodiging om een offerte aan gemeente toe te lichten (die door onze offerte in de gaten heeft gekregen dat ze hun eigen huiswerk nog niet helemaal hadden gemaakt...), offerte maken voor een waterschap (waar wij in de 'herkansing' zijn gevraagd omdat offertes van drie concullega's in een eerste ronde vies tegenvielen...). Beide gevallen voor mij ook bevestiging van de juiste keuzes in onze positionering als dé expert, waarbij wij zelf selectief zijn in welke opdrachten we aannemen en tegen welke voorwaarden. Daarmee verliezen we regelmatig op korte termijn klusjes, maar op de lange termijn staan we als een huis En met 10% overperformance op onze doelstellingen dit jaar, ga ik zeker niet bedelen of sprokkelen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #41865
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, gegeven de ontwikkelingen van het gebruik van contanten is er al enige tijd onderzoek gaande naar een alternatief voor de toekomst. Gemeend wordt dat “Central Bank Digital Currency" (CBDC, of digitale euro) de oplossing zou kunnen zijn. Initiatieven in de landen om ons heen, al dan niet onder leiding van de centrale bank, buitelen over elkaar heen. De ene invulling nog fraaier dan de ander voor het huidige betaalsysteem. De Nederlandse financiële instellingen lijken passiever dan die in de overige landen. Als lid van een dergelijk clubje wil ik met klem het tegendeel onderstrepen; we zijn positief kritisch. Voorshands heerst de indruk van: er is een oplossing bedacht, en nu wordt gezocht naar het bijbehorende probleem.

    Ondertussen is van de Europese Centrale bank een “call for expressions of interest" ontvangen. Hierin worden “business practitioners with proven experience in their field of work (including both functional and technical expertise), as well as a broad understanding of the dynamics of the euro area’s retail payments market” uitgenodigd om -op persoonlijke titel- te 'solliciteren' naar deelname in hun specifieke Market Advisory Group. Een enigszins opmerkelijke gang van zaken. Normaliter vaardigt immers een organisatie of land een vertegenwoordiger af.

    Los van deze ontwikkeling eerst maar eens kijken hoe er hernieuwd toegang tot een bepaald systeem verkregen kan worden. ‘k Moet een aantal collega’s autoriseren, maar mijn rechten daarvoor (b)lijken verdwenen te zijn.
    The desire to know is natural to all good people.


  6. #41866
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedemorgen, dagje mee lopen.




    En, hoe heb je dat ervaren?
    (Al zegt 1 dag niet veel)

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  7. #41867
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    En, hoe heb je dat ervaren?
    (Al zegt 1 dag niet veel)

    Goed,werd gekoppeld aan een oud collega die 20 jaar geleden de overstap had gemaakt en ze hebben minder verschillende types in het veld staan en wel met de zelfde software en bij lennox hebben we veel verschillende types met verschillende soorten software. Wachten op de loonstrook van 4 of 5 daagse werkweek en het is voor mij duidelijk dat mijn toekomst niet bij de huidige werkgever ligt.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  8. Ad
  9. #41868
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goed,werd gekoppeld aan een oud collega die 20 jaar geleden de overstap had gemaakt en ze hebben minder verschillende types in het veld staan en wel met de zelfde software en bij lennox hebben we veel verschillende types met verschillende soorten software. Wachten op de loonstrook van 4 of 5 daagse werkweek en het is voor mij duidelijk dat mijn toekomst niet bij de huidige werkgever ligt.



    😎✌🏻
    Vandaag is bekend geworden dat het buurtje waar ik woon tegen de vlakte gaat,van de 124 huizen zijn er 4 koopwoningen en laat ik nu 1 van de 4 hebben. Ik eis niet veel,gelijkvloers, garage en een balkon voor de weber.
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  10. #41869
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Vandaag is bekend geworden dat het buurtje waar ik woon tegen de vlakte gaat,van de 124 huizen zijn er 4 koopwoningen en laat ik nu 1 van de 4 hebben. Ik eis niet veel,gelijkvloers, garage en een balkon voor de weber.
    Update, of ik morgenmiddag me wilt melden bij de woningstichting die de andere 120 huizen in bezit heeft,we gaan het wel horen wat hun voorstel is. De rest van de wijk is in rep en roer.....



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  11. #41870
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all

    zo @PaudiA, er gebeurt plots van alles!

    Goed dat je meegelopen hebt, ik hoop dat t allemaal goed uitpakt voor je !

    vwb de huizensituatie, maar ff rustig aanhoren en je huid duur verkopen lijkt me.


    Op t werk gaan we straks de echte eerste "automatische " test doen vwb het laden van de wagons.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  12. #41871
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, was begonnen met het schilderen van de boeiboorden en dat gaat gewoon door,de muren impregneren gaat gewoon door. Zondag kom een kameraad zijn reeenbout proeven die we op de bbq gaan klaar maken. Vrijdag eventjes informatie bij de webershop halen.




    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  13. #41872
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vanaf thuiswerkplek. Even wat werk verzetten, voordat ik naar een afspraak in Emmen mag.

    @PaudiA
    Zo dan, dat wordt interessante tijd. Baanwissel is ineens 'klein bier' naast opgelegde sloop van je huis Maar op kosten van een ander heel nieuw huisje regelen, zou wel mooie uitkomst zijn.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #41873
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen,
    En het volgende verzoek is binnen om zitting te nemen in een stakeholders groep. Eén van de onderdelen van de Europese Centrale Bank (ECB) heeft de wens geuit om te komen tot een pan-Europees stelsel van afspraken (scheme) rond het verlenen van toegang tot betaalrekeningen aan derden door financiële instellingen. De ‘vragers’ willen uiteraard van alles en dat moet door alle ‘aanbieders’ uiteraard gratis (of tegen een hele lage vergoeding) op uniforme wijze aangeboden worden. Het hier überhaupt over praten wordt door allerlei toezichthoudende partijen als Privacy, AFM, ACM etc. nu al met argusogen gevolgd; kortom een behoorlijk politiek geladen gebeuren. De vraag is dan ook of je aan zou moeten willen schuiven. Maar ja, als je het niet doet is het niet ondenkbaar dat je een ‘gedrocht’ opgelegd krijgt wat je dik en dik geld kost.
    @Paudi,
    Heel benieuwd wat de woningstichting van plan is en de 4 woningbezitters wil bieden. Begin dit jaar speelde in cq bij de gemeente Amsterdam een enigszins vergelijkbaar traject. Dat heeft toen tot heel veel commotie geleid; de stad die woningen opkoopt om de huizenmarkt te sturen. De kans op onteigening zal niet zo gauw gebeuren, maar er is dan altijd een groot aantal ‘schades’ die gecompenseerd kunnen/moeten worden. Bijv. schade aan: vermogen, inkomsten, verplaatsing en mogelijk zelfs financieringsschade. Wees je daarvan bewust als jullie straks een bod gaan krijgen, maar blijf realistisch. Anders volgen misschien Chinese toestanden :-)
    china2.jpg
    Laatst gewijzigd door robasto; 09-09-21 om 10:30.
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #41874
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Goedemorgen,
    En het volgende verzoek is binnen om zitting te nemen in een stakeholders groep. Eén van de onderdelen van de Europese Centrale Bank (ECB) heeft de wens geuit om te komen tot een pan-Europees stelsel van afspraken (scheme) rond het verlenen van toegang tot betaalrekeningen aan derden door financiële instellingen. De ‘vragers’ willen uiteraard van alles en dat moet door alle ‘aanbieders’ uiteraard gratis (of tegen een hele lage vergoeding) op uniforme wijze aangeboden worden. Het hier überhaupt over praten wordt door allerlei toezichthoudende partijen als Privacy, AFM, ACM etc. nu al met argusogen gevolgd; kortom een behoorlijk politiek geladen gebeuren. De vraag is dan ook of je aan zou moeten willen schuiven. Maar ja, als je het niet doet is het niet ondenkbaar dat je een ‘gedrocht’ opgelegd krijgt wat je dik en dik geld kost.

    @Paudi,
    Heel benieuwd wat de woningstichting van plan is en de 4 woningbezitters wil bieden. Begin dit jaar speelde in bij de gemeente Amsterdam een enigszins vergelijkbaar traject. Dat heeft toen tot heel veel commotie geleid; de stad die woningen opkoopt om de huizenmarkt te sturen. De kans op onteigening zal niet zo gauw gebeuren, maar er is dan altijd een groot aantal ‘schades’ die gecompenseerd kunnen/moeten worden. Bijv. schade aan: vermogen, inkomsten, verplaatsing en mogelijk zelfs financieringsschade. Wees je daarvan bewust als jullie straks een bod gaan krijgen, maar blijf realistisch. Anders volgen misschien Chinese toestanden :-)
    china2.jpg
    Vanochtend werd bekend dat ze al 1 huis in bezit hebben, die achter buurman zegt niks..... niet eens goedendag als hij überhaupt buiten komt.🤷🏼we gaan het zien en ga een afspraak maken met de persoon die al jaren mijn belasting aangifte doet om te kijken wat mogelijk is als ze met een voorstel komen.


    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  16. #41875
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.



    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  17. #41876
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, gisteren om tafel gezeten ivm het verkopen van mijn huis waar ik geboren en getogen ben en nog steeds woon. De komende weken nadenken wat ik graag terug wil hebben aan woon gelegenheid, één ding is zeker dat ik gelijkvloers wil en als het mogelijk is een garage. Ik zou wel veel spulletjes moeten verkopen,opruimen of weg geven. Eerst maar eens een bakje koffie doen en rustig aan de dag beginnen en dat ik nog vakantie heb.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  18. #41877

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Rustige vrijdag na verder drukke werkweek.

    @PaudiA ; Pak je kansen, de huizenmarkt is zwaar overspannen, daar moet je écht goed rekening mee houden nu. Zeker als je al zo lang in een huis woont kun je dat soms vergeten. Géén concessies doen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #41878
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Vandaag is het zo ver. Einde van een Audi era. De allroad gaat terug naar zijn geboorteland en nu wachten wachten wachten op de volgende auto (Enyaq)

    IMG_5316.jpg
    Laatst gewijzigd door water-escape; 10-09-21 om 08:03.
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  20. #41879
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Kantoor met paar video-afspraken en flinke to-do-lijst. Gisteren leuke dag bij klant in Emmen gehad. Audi-wise: bijna 400km gereden retour met gemiddeld verbruik van 4.6 liter op 100km. Twee collega's hebben de A6 uitbundig goedgekeurd als carpoolbolide

    Einde middag op tijd afzwaaien en richting huis. Vriend gaat aan clubje vrienden rondleiding geven in zijn nieuwe bedrijfspand en daar dan F1 kwalificatie samen kijken. Eén van de mannen heeft eigen cateringbedrijf, dus verzorgen zal wel in orde zijn.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  21. #41880
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Al enkele uren bezig op het werk.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •