Pagina 2105 van 2311 EersteEerste ... 11051605200520552095210121022103210421052106210721082109211521552205 ... LaatsteLaatste
Resultaten 42.081 tot 42.100 van de 46208

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #42081
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, de één gaat schieten maar ik ga 'knallen' met mijn dochter vandaag.
    Vorig jaar had ze voorzichtig eveneens het hardlopen opgepakt. Als een leuke opstapper gekozen voor een bescheiden trail en ingeschreven. Daags vóór het evenement kreeg ze echter tekenen van corona. Dus geen trail deelname. Een poosje daarna vertrok ze naar t buitenland voor een aantal maanden.
    Een maandje of 2 geleden is ze teruggekomen en zag dat het gebeuren opnieuw georganiseerd werd. Prompt ingeschreven, maar kort daarna annuleerde de organisatie de loop. Jammer, maar we zijn niet voor één gat te vangen. Straks reizen we af naar Radio Kootwijk om daar samen de loop alsnog te doen, maar dan voor ons zelf. Het parcours is me bekend en de gpx route ervan staat in mijn sporthorloge. Gaat helemaal goed komen. Wij beide hebben er zin in en de weergoden lijken ons gunstiger dan verwacht te zijn vanmorgen.
    Laatst gewijzigd door robasto; 16-10-21 om 07:40.
    The desire to know is natural to all good people.

  2. #42082
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Leuk om zulke dingen te doen met je dochter he @robasto Enjoy!
    Ik ga straks ook weer ff "knallen"
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #42083
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Goedemorgen, de één gaat schieten maar ik ga 'knallen' met mijn dochter vandaag.
    Vorig jaar had ze voorzichtig eveneens het hardlopen opgepakt. Als een leuke opstapper gekozen voor een bescheiden trail en ingeschreven. Daags vóór het evenement kreeg ze echter tekenen van corona. Dus geen trail deelname. Een poosje daarna vertrok ze naar t buitenland voor een aantal maanden.
    Een maandje of 2 geleden is ze teruggekomen en zag dat het gebeuren opnieuw georganiseerd werd. Prompt ingeschreven, maar kort daarna annuleerde de organisatie de loop. Jammer, maar we zijn niet voor één gat te vangen. Straks reizen we af naar Radio Kootwijk om daar samen de loop alsnog te doen, maar dan voor ons zelf. Het parcours is me bekend en de gpx route ervan staat in mijn sporthorloge. Gaat helemaal goed komen. Wij beide hebben er zin in en de weergoden lijken ons gunstiger dan verwacht te zijn vanmorgen.
    En de andere gaat behangen en zo blijven we lekker bezig.
    Goedemorgen.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  4. #42084
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.310
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Bon dia.

    Dan gaan we ook maar weer knallen , duikje en veel genieten van her weer, uitzicht etc.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #42085
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Zo, klaar met "knallen "
    T ging niet onaardig.

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


  6. #42086

    Standaard Het goedemorgen topic

    Moge, onderweg naar @FASt voor iets Engels op te pikken, dan door naar @Carpediem voor Bossche bollen en nog veel meer, lekkere dingetjes

    Daar gelijk een mini meeting met @ketelapper en @RBo

    Peeet



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  7. #42087
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, klinkt als een boeiende rondreis Ga eens een bezoek aan moeders brengen en dan daar door de bossen rennen.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  8. Ad
  9. #42088
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, de buurt is afgezet ivm 42 km hardlopen.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  10. #42089
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedemorgen, de buurt is afgezet ivm 42 km hardlopen.
    De afstand A'dam- A'foort is toch veel verder dan 42,2km?
    Hoop dat je kunt genieten van de sfeer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  11. #42090
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Moge, onderweg naar @FASt voor iets Engels op te pikken, dan door naar @Carpediem voor Bossche bollen en nog veel meer, lekkere dingetjes

    Daar gelijk een mini meeting met @ketelapper en @RBo

    Peeet
    Met 1 bekertje koffie to go zal je het niet redden. Maar k heb er alle vertrouwen in, dat je (minimaal) ook bolussen meegenomen hebt. Btw, heerlijk om zo je bolide te customisen niet waar. Have fun.



    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  12. #42091
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.159
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Tijdig ontbijtje om zo meteen naar die minimeet met @Peeet te rijden. Vanmiddag housewarming / verjaardagsfeest met weer eens een grotere groep vrienden en vriendinnen.
    En morgen een meer uitvoerige update over de laatste dagen dat ik hier mijn dagelijkse post heb overgeslagen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #42092
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    De afstand A'dam- A'foort is toch veel verder dan 42,2km?
    Hoop dat je kunt genieten van de sfeer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    2x per jaar gaat de buurt op slot voor een triathlon en een marathon,de sfeer is wel ontspannen.




    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  14. #42093
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    ... Vanmiddag housewarming / verjaardagsfeest ...
    Heb ik iets gemist? Verjaart er iemand vandaag in huize ketelapper?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #42094
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.159
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Heb ik iets gemist? Verjaart er iemand vandaag in huize ketelapper?
    Oeps, nee, feestje is bij vrienden elders.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  16. #42095
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.310
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Bon dia.

    Hou het simple vandaag, straks een duikje maken en vanmiddag naar La Cai.
    Waar zondags altijd lokale muziek wordt gespeeld, daar naast eten en drinken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  17. #42096
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, reeds in mijn tienerjaren brulde ik al een Lennon-McCartney nummer mee van het album Sgt. Pepper's. Nu, zoveel jaar later, blijkt het gedeeltelijk ook werkelijkheid geworden te zijn. "... will you still be sending me a Valentine, birthday greetings, bottle of wine." En, om in de stijl te blijven met James Brown: "Whoa, I feel good.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  18. #42097
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.159
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen! Kantoordag vandaag, waarop ik mijzelf heb afgezonderd in onze 'projectenkamer'. Apart van de langzaam drukker wordende werkvloer c.q. kantoortuin, om geconcentreerd te werken aan grote aanbesteding. Puntjes op veel i'tjes zetten en indienen; prima ontspannen één dag vóór de deadline.

    Ik beloofde gisterochtend al enige update over afgelopen week. Daar komt-ie dan:
    Donderdag was een spannende dag in het leven van ketelapper. Her en der is voor de oplettende lezer al doorgeschemerd dat ik bezig was/ben met een andere toekomst dan nog twintig jaar langer hetzelfde werk voor hetzelfde bedrijf te doen. In de rol die ik heb ('dga' & commercieel boegbeeld) is dat een andere situatie dan de gangbare één of twee maanden opzegtermijn op onze loonlijst. Afgelopen jaar heb ik mijn exit goed kunnen doorspreken én afspreken met mijn mede-aandeelhouders. In de zomervakantie heb ik al een lang overzicht gemaakt van mijn contacten, projecten, leads en dromen voor ons bedrijf.
    De reeds doorgehakte knoop heb ik afgelopen donderdag aan ons hele bedrijf bekend gemaakt: per 31 december 2022 zwaait ketelapper af. Aankomend jaar veel overdragen, veel introducties van collega's bij relaties, beetje 'opa vertelt' spelen intern, etc. etc.
    Het kalenderjaar 2023 nemen mrs. en ik pauze; we hopen heel veel te kunnen reizen dan. Naast en na het afkicken van 17 jaar bedrijfje bouwen, ook herbezinnen en aanpak voor tweede carrière maken. Voor mij in ieder geval zeker dat die in de richting van openbaar/maatschappelijk bestuur & toezicht zal moeten zijn. Op de middelbare school riep ik immers "Later als ik groot ben, wil ik burgemeester worden"

    Dus donderdagochtend even geen tijd genomen voor het forum, maar opladen voor mijn speech aan 75 collega's.
    Vrijdagochtend meteen weer business as usual en een training geven aan een externe groep, op locatie, niet achter flaptop geweest in de vroege ochtend.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #42098
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.159
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    "... will you still be sending me a Valentine, birthday greetings, bottle of wine." En, om in de stijl te blijven met James Brown: "Whoa, I feel good.
    Van harte met jouw geboortedag plus 1 vandaag Nu zijn onze leeftijden zo'n 5 maanden lang elkaars omgekeerde. Heerlijk om na een zoen, een groet en een fles wijn van jouw mrs. jezelf James Brown te voelen. Houd je jong
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #42099
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Goedemorgen! Kantoordag vandaag, waarop ik mijzelf heb afgezonderd in onze 'projectenkamer'. Apart van de langzaam drukker wordende werkvloer c.q. kantoortuin, om geconcentreerd te werken aan grote aanbesteding. Puntjes op veel i'tjes zetten en indienen; prima ontspannen één dag vóór de deadline.

    Ik beloofde gisterochtend al enige update over afgelopen week. Daar komt-ie dan:
    Donderdag was een spannende dag in het leven van ketelapper. Her en der is voor de oplettende lezer al doorgeschemerd dat ik bezig was/ben met een andere toekomst dan nog twintig jaar langer hetzelfde werk voor hetzelfde bedrijf te doen. In de rol die ik heb ('dga' & commercieel boegbeeld) is dat een andere situatie dan de gangbare één of twee maanden opzegtermijn op onze loonlijst. Afgelopen jaar heb ik mijn exit goed kunnen doorspreken én afspreken met mijn mede-aandeelhouders. In de zomervakantie heb ik al een lang overzicht gemaakt van mijn contacten, projecten, leads en dromen voor ons bedrijf.
    De reeds doorgehakte knoop heb ik afgelopen donderdag aan ons hele bedrijf bekend gemaakt: per 31 december 2022 zwaait ketelapper af. Aankomend jaar veel overdragen, veel introducties van collega's bij relaties, beetje 'opa vertelt' spelen intern, etc. etc.
    Het kalenderjaar 2023 nemen mrs. en ik pauze; we hopen heel veel te kunnen reizen dan. Naast en na het afkicken van 17 jaar bedrijfje bouwen, ook herbezinnen en aanpak voor tweede carrière maken. Voor mij in ieder geval zeker dat die in de richting van openbaar/maatschappelijk bestuur & toezicht zal moeten zijn. Op de middelbare school riep ik immers "Later als ik groot ben, wil ik burgemeester worden"

    Dus donderdagochtend even geen tijd genomen voor het forum, maar opladen voor mijn speech aan 75 collega's.
    Vrijdagochtend meteen weer business as usual en een training geven aan een externe groep, op locatie, niet achter flaptop geweest in de vroege ochtend.
    Dappere stap man👍🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  21. #42100
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Goedemorgen, reeds in mijn tienerjaren brulde ik al een Lennon-McCartney nummer mee van het album Sgt. Pepper's. Nu, zoveel jaar later, blijkt het gedeeltelijk ook werkelijkheid geworden te zijn. "... will you still be sending me a Valentine, birthday greetings, bottle of wine." En, om in de stijl te blijven met James Brown: "Whoa, I feel good.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    Gefeliciteerd 👍🏻 het eerste wat bij mij op kwam op deze ochtend "I don't like Monday". Gisteren mocht ik van moeders een dagje vrij nemen 😂 nu de kleine klusjes doen, lampjes, schilderijen ophangen en alles weer opruimen.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •