Goedemorgen! Klaar voor Paasbrunch festijn bij vrienden
Gisteren lekker vrij 'rommeldagje'. Uitgebreid de garage opgeruimd en plaats gemaakt, A3 gewassen, A6 gewassen. Oprit weer blinkend schoon voor het oog van de buurt
Hier ook "vroeg" wakker. Nee hoor, prima zo.
Hopelijk dadelijk nog t zonnetje, hoewel ik gisteren al aardig wat roodheid opgelopen heb.
zo ff ontbijten, wat rommelen en checken en ergens rond de middag richting huis.
Goedemorgen! Klaar voor Paasbrunch festijn bij vrienden
Gisteren lekker vrij 'rommeldagje'. Uitgebreid de garage opgeruimd en plaats gemaakt, A3 gewassen, A6 gewassen. Oprit weer blinkend schoon voor het oog van de buurt
Goedemorgen.
Bijna tijd om naar huis te gaan.
Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen. Na heerlijke autohobby weekend weer kantoordag. In de ochtend zo meteen intensieve werksessie over EU-activiteiten voor de negen regionale ontwikkelingsmaatschappijen. Vanavond vergadering over Jazz in Duketown - gezellig verkennen wat voor gave optredens er tijdens Pinksteren in 's-Hertogenbosch gaan plaatsvinden
Goedemiddag, Vanochtend de telefoon, laptop, horloges in de auto moeten laten liggen, geen oogcontact met de gedetineerden en als ze wat vragen netjes en correct antwoorden en door lopen, sommige zijn verdomd erg groot😳
😎✌🏻
Goedemorgen, voor een training weer eens naar kantoor.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goedemorgen.
Nu weekend.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, de draad van t reguliere (werkzame) leven weer oppakken vandaag. De agenda is bomvol met allerlei afspraken die maar even 'doorgezet' waren gegeven de omstandigheden.
Ook vanavond nog aan de bak. Als lid van een vereniging was ik gevraagd de controle als kascommissie te verzorgen. Daarbij kwamen toch wel wat 'opmerkelijke' zaken naar boven: ontbreken van nota's/facturen waarvoor dan maar een handgeschreven regeltje op een verder blanco A4-tje dienst moest doen, de contributie opbrengst die kloppend is zonder dat bekend is cq vastligt hoeveel leden er zijn, met verenigingsgelden aangekochte zaken die na x-tijd doorverkocht zijn aan diverse bestuursleden, etc.
Tja, het is echt maar een hele kleine vereniging, maar met zaken als hiervoor genoemd wilde ik toch niet direct mijn handtekening onder de goedkeuringsverklaring zetten. Het gaat om 3x niks, maar dat t niet klopt mag/moet ik vanavond het bestuur komen uitleggen. k Ben er van overtuigd dat er geen kwade opzet of onwil in t spel zit, eerder -zal ik het maar zo zeggen- een hoge mate van goedwillend amateurisme.
Goedemorgen vanuit mijn kantoor in Den Haag. Zo meteen gesprekje met opdrachtgever; zit paar verdiepingen hoger in het WTC. Vanmiddag brainstormen over mogelijkheden tot massale steun aan investeringen tot verduurzaming van productieprocessen in Groningen.
@robasto
Oei, hoe klein ook, het zijn geen flauwe dingen die je noemt. Ik heb gisteren als voorzitter Raad van Toezicht van een stichting met circa half miljoen omzet per jaar ook een paar discussies moeten voeren...onder andere over transparantie bij selectie van een leverancier waar iemand in privé banden mee heeft. Gelukkig deugde het (meerdere offertes, selectiecommissie zonder persoon in kwestie en expliciete vastlegging van bestuursbesluit dat dit is gesignaleerd en gemitigeerd) maar het bewustzijn dat dat ook allemaal noodzakelijk is, mocht wel paar tandjes hoger
Goedemorgen, het 1e kwartaal van het nieuwe kalenderjaar is afgesloten en dat betekent voor mij, dat (ook) ik de jaarverslagen, jaarrekeningen etc van de verschillende partijen ontvang waar mijn werkgever een 'belang' in heeft. Tenminste gelukkig alleen van die organisaties die zich op mijn vakgebied bevinden.
Nu ben ik geen boekhoud goeroe, maar mag ik wel de jaarverslagen door akkeren. Als secretaris van een aantal kleine stichtingen (van mijn werkgever) valt ook mij geregeld de beurt om deze te schrijven. Mij is zodoende meer dan genoeg bekend de inspanning die verricht is om tot zoiets te komen. Tegen die achtergrond is het dan ook geregeld spijtig om te constateren, dat vele ontvangers er slechts diagonaal doorheen gaan, of überhaupt niet verder komen dan het voorwoord. Mede daarom lees ik ze veelal redelijk nauwkeurig.
Een opvallende naamgeving kwam ik daarbij tegen. Gelet op de 'rechtspersoon' van die partij zijn ze niet verplicht een Jaarverslag op te leveren. In het kader van oa transparantie willen ze dat echter wel. Daarom hebben ze het hun 'Jaarlijks Verslag' genoemd. Vind ik wel creatief.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Goedemorgen.
Goedemorgen. Even snelle opstart op thuiswerkplek, daarna naar Amsterdam voor grote sessie met UMC over mooi project.
Goedemorgen, hoewel verlof toch vandaag nog maar even een stukje 'doortrekken' om wat opgelopen achterstand weg te werken.
Vanavond gezellig uit eten met cira 12 buurtjes. Twee stellen gaan verhuizen naar een andere plaats. Met een gezamenlijk hapje/drankje nemen we dan 'afscheid' van elkaar na ruim 30jr.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Goedemorgen.
Goedemorgen, al vroeg in Amsterdam om het verwisselen van grote koelmachines in de muiderstraat. Screenshot_20220422-131504_Gallery.jpg
😎✌🏻