Goedemorgen.
Gisteren op de eerste werkdag ziek naar huis.
mrs heeft het goed door gegeven aan me
Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedeavond, Vanochtend even een klusje tussendoor. Kom ik bij het Maas ziekenhuis moet er een splitje gemonteerd worden,oké.
De buiten unit weegt 85 kg en moet met een touw 6a7 mtr omhoog getild worden 😳 Uhh eventjes voor de duidelijkheid! Daar ga ik niet aan beginnen. De installateur zou het buiten deel op zijn plaats zetten en niet de leverancier. Binnen unit gemonteerd, leidingen tot op het dak gemonteerd en de nu komt de installateur maar de buiten deel omhoog hijsen. Morgenochtend even een defensie pas op halen en dan naar Velp om een compressor te vervangen.
😎✌🏻
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, naast de reguliere werkzaamheden ben ik voornemens me eens te oriënteren rond het mogelijk verbeteren van de lichtopbrengst van de auto. Vooral vwb het dimlicht. Op het AF zie ik daartoe vooral de namen van Well-Done Xenon en Retrofitlab voorbij komen als mogelijke partijen. Maar reacties over de ervaringen met hen, dan wel over het uiteindelijk behaalde resultaat zijn niet al te dik gezaaid. k Ga het meemaken.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Goedemorgen.
Goedemorgen, op naar de tandarts zo meteen voor periodieke controle.
@Remi66 @johnny boy Dinsdagavond en gisteren ben ik ook flink beroerd geweest. Nu alweer stuk beter maar nog geen 100%. Beterschap!
Goedemorgen, de eerste werkweek zit er bijna alweer op. De nodige zakelijke 'klusjes' hebben zich eveneens alweer aangediend.
De Europese Commissie ziet graag dat heel Europa feitelijk overstapt op het gebruik van Instant Payments voor betaalopdrachten. Ze hebben daartoe een concept Regulation uitgebracht die de nodige verplichte zaken bevat. Voor Nederland voor t merendeel zaken die we al op lokale schaal kennen/doen; binnen X-tal seconden het bedrag bijschrijven, combinatie van Naam en Rekeningnummer checken enz.
Lastig(er) is echter de internationale dimensie. Hoe regel je bijv die laatste check voor Manuel in Marbella, of Dimitri uit Kythira binnen het beperkte aantal seconden waarbinnen ook het geld bij hen bijgeschreven moet worden? Nu is er wel een enkele Engelse-, Noorse-, Franse- en ook een Nederlandse marktpartij die hun lokale rol zou willen opschalen naar een Europese en niet nalaten dat ook vooral bij de Europese Commissie kenbaar te maken.
Wat het merendeel van hen echter 'vergeet' is, dat ze de lokaal beschikbaar gestelde bancaire klantdata niet zomaar vrijelijk kunnen gebruiken in (ook de andere landen van) Europa. Binnenkort daarover een babbeltje.
Goedemorgen.
We zijn nog steeds niet fit.
Goedemorgen, vanmorgen eerst maar weer eens gaan kijken in de omgeving van landgoed Den Treek. Woudenberg organiseert daar haar Florijnloop over 10EM. Daarna gauw naar huis waar -als het goed is- men bezig de vloer van onze woning te isoleren. En vanavond de finale van de fluitketelcurling wedstrijd gaan kijken op het ijsbaantje in Woerden. Altijd erg gezellig.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Goedemorgen, boodschappen gedaan en straks op pad voor een ouderwetse bandrecorder. Vanmiddag het plafond van de badkamer witte en schoonmaken. Vanavond bij moeders lang ivm problemen met haar heup...
😎✌🏻
Goedemorgen.
Ga niks doen.
Ben al buiten adem door ff te gaan douchen.
Goedemorgen.