Pagina 2209 van 2309 EersteEerste ... 1209170921092159219922052206220722082209221022112212221322192259 ... LaatsteLaatste
Resultaten 44.161 tot 44.180 van de 46169

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #44161
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.448
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Al vroeg bij DOW in Hoek en kijken of we alles kunnen afronden deze dag.

    Goedemorgen.


    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  2. #44162
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.288
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.


    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #44163
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.150
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen!
    Ketelapper weer in NL Na twee weken Oostenrijk een derde weekje in de Dolomieten. Gelukkig scheen daar wél de zon. Mooi gebied, lekkere pistes, Italiaanse culinaire verzorging zowel op de pistes als in het hotel. En hele soepele terugrit in iets minder dan negen uur 'motor-looptijd' over 1.006 kilometer (en 5,9 liter per 100km). De A6 heeft zich weer dubbel en dwars bewezen als reismachine

    Vanmiddag één laatste ERAC-nawee. Een afsluitende borrel met het opdrachtgeversteam van mijn allerlaatste grote opdracht. Met echte Bossche bollen, die ik de dames en heren heb beloofd.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #44164
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.448
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, rustig beginnen in Soesterberg.


    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  5. #44165
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, als gevolg van covid bereikte mijn bolide eerst gisterenmiddag de mijlpaal die anders al 2 a 3 jaar eerder gerealiseerd zou zijn. Hij gaat nog steeds als een tierelier en ik rijd er keer op keer met veel plezier in.
    Gisteravond vervolgens de Etruskische kust enigszins beter leren kennen. Vooral Toscane met fraaie wijnhuizen als o.a. Frescobaldi, Bolgheri en Barone Ricasoli voor chianti. Hoewel vermeldingen over die wijnsoort teruggaan tot het jaar 1141, kan hij mij niet direct bekoren. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
    Vanmiddag zal er ook wel wijntje zijn. Vermoed echter geen chianti. We zwaaien dan 3 collega's van mij uit; ze hebben elders in de organisatie een nieuwe uitdaging gevonden.
    Laatst gewijzigd door robasto; 31-01-23 om 07:40.
    The desire to know is natural to all good people.


  6. #44166
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.313
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Mooie stand Rob. Jij maakt wel kilometers zeg. Maar de conclusie mag zijn dat hij kan dus nog wel even mee kan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Goedemorgen, als gevolg van covid bereikte mijn bolide eerst gisterenmiddag de mijlpaal die anders al 2 a 3 jaar eerder gerealiseerd zou zijn. Hij gaat nog steeds als een tierelier en ik rijd er keer op keer met veel plezier in.
    Gisteravond vervolgens de Etruskische kust enigszins beter leren kennen. Vooral Toscane met fraaie wijnhuizen als o.a. Frescobaldi, Bolgheri en Barone Ricasoli voor chianti. Hoewel vermeldingen over die wijnsoort teruggaan tot het jaar 1141, kan hij mij niet direct bekoren. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
    Vanmiddag zal er ook wel wijntje zijn. Vermoed echter geen chianti. We zwaaien dan 3 collega's van mij uit; ze hebben elders in de organisatie een nieuwe uitdaging gevonden.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  7. #44167
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.288
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  8. Ad
  9. #44168
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.150
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Vanochtend al frisse knipbeurt bij de kapper ondergaan. Meteen hele jaar vooruit gepland met haar, perfect tussen de reizen door.

    Zo meteen sollicitatie- c.q. acquisitiegesprek voor een Raad van Toezicht-functie. De organisatie heeft mij in september benaderd en toen heb ik vriendelijk bedankt. Prachtig verzoek maar verkeerde timing, met oog op ons sabbatical 2023. In december kwamen ze terug... of ik aub wel gesprek wilde aangaan want wanneer de huidige RvT mij een geschikte kandidaat vindt, is de voorzitter bereid een jaar langer aan te blijven en dan zijn hamer per 2024 aan mij over te dragen. Wow, dat is een hele eer dus uiteraard ga ik in gesprek
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #44169
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.084
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Goedemorgen, als gevolg van covid bereikte mijn bolide eerst gisterenmiddag de mijlpaal die anders al 2 a 3 jaar eerder gerealiseerd zou zijn. Hij gaat nog steeds als een tierelier en ik rijd er keer op keer met veel plezier in.
    Mag jij foto's maken bij 107 km/u ?


    Ik niet
    Laatst gewijzigd door yzy; 31-01-23 om 10:14.

  11. #44170
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.288
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yzy Bekijk Berichten
    Mag jij foto's maken bij 107 km/u ?


    Ik niet
    Aha, bij 118 km/uur mag het wel

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  12. #44171
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.084
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Ik vond het grappig dat we (wederom) dezelfde tic blijken te hebben. Al tict @robasto wel 2x zo veel.

  13. #44172
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yzy Bekijk Berichten
    Mag jij foto's maken bij 107 km/u ? ... Ik niet
    Sorry, het was nog niet laat genoeg. Anders was de snelheid vast wel afwijkend geweest. 🫢

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  14. #44173
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, ooit ook wel eens de garde afgelikt als er cakebeslag o.i.d. gemaakt was? En vond je dat lekker? Gisteren bij het afscheid van 3 collega's geweest. Eén van hen kreeg o.a. een grote doos Baker's Dough. Misschien heb ik de afgelopen tijd onder een steen gelegen, maar het zei me niets. Dus ... ik even later erop af en vragen. Het bleek dé 'guilty pleasure' van haar te zijn. De smulpaap in mij overweegt nu ook maar eens een 'proefpakket' te bestellen.
    Maar eerst weer een dagje lezen, schrijven en vragen beantwoorden. Afgelopen maandag bracht DNB haar rapport naar buiten over financiele toegankelijkheid. Het leidde tot o.a. een groot aantal vragen uit de politiek van uiteenlopende aard. Varierende tussen bijv. "hoeveel was de bijdrage in de jaarwinst van uw organisatie bij het sluiten van 1 lokaal kantoor", "het is een schande dat ouderen van 60-plus niet om (digitale) hulp kunnen vragen bij hun bankkantoor. Wat gaat u daartegen doen?" Tja, uiteraard mag ik persoonlijk iets vinden van dit type vragen. De kunst is en blijft echter altijd om met een politiek correcte -en geaccepteerde- reactie te komen. 'k Ben wel even zoet weer.
    Laatst gewijzigd door robasto; 01-02-23 om 07:19.
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #44174
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.288
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Hou het rustig, een beetje boodschappen straks doen .
    En verder genieten van de dag.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  16. #44175
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.084
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Sorry, het was nog niet laat genoeg. Anders was de snelheid vast wel afwijkend geweest. 🫢

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    Meestal ligt bij mij, net als bij jou, de cruise-control-snelheid iets hoger dan de snelheid die formeel is toegestaan. Aangezien mijn ETA op 19.55u lag en mijn afspraak op 20.00u stond, kon ik de teugels iets laten vieren.
    QED: op tijd van huis gaan werkt .

  17. #44176
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.288
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Ook weer aan het werk.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #44177

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2022
    Leeftijd
    37
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Mogguh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Goedemorgen, ooit ook wel eens de garde afgelikt als er cakebeslag o.i.d. gemaakt was? En vond je dat lekker? Gisteren bij het afscheid van 3 collega's geweest. Eén van hen kreeg o.a. een grote doos Baker's Dough. Misschien heb ik de afgelopen tijd onder een steen gelegen, maar het zei me niets. Dus ... ik even later erop af en vragen. Het bleek dé 'guilty pleasure' van haar te zijn. De smulpaap in mij overweegt nu ook maar eens een 'proefpakket' te bestellen.
    Maar eerst weer een dagje lezen, schrijven en vragen beantwoorden. Afgelopen maandag bracht DNB haar rapport naar buiten over financiele toegankelijkheid. Het leidde tot o.a. een groot aantal vragen uit de politiek van uiteenlopende aard. Varierende tussen bijv. "hoeveel was de bijdrage in de jaarwinst van uw organisatie bij het sluiten van 1 lokaal kantoor", "het is een schande dat ouderen van 60-plus niet om (digitale) hulp kunnen vragen bij hun bankkantoor. Wat gaat u daartegen doen?" Tja, uiteraard mag ik persoonlijk iets vinden van dit type vragen. De kunst is en blijft echter altijd om met een politiek correcte -en geaccepteerde- reactie te komen. 'k Ben wel even zoet weer.

    sowieso ellende dat overal de bankkantoren verdwijnen en er steeds minder geldautomaten zijn..
    Laatst gewijzigd door Ronaldeh; 02-02-23 om 08:45.

  19. #44178
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk Berichten
    ...sowieso ellende dat overal de bankkantoren verdwijnen en er steeds minder geldautomaten zijn..
    Misschien heb je tav de bankkantoren een punt. De laatste jaren is echter wel de trend, dat steeds minder en minder mensen er naar toe gaan. Ook al zien de financiële instellingen terdege dat het lokaal hebben van een vestiging wellicht ook iets van een maatschappelijke verantwoordelijkheid met zich meebrengt, dan moet er toch feitelijk wel ergens -als het even kan- een positieve 'business case' onder liggen. Want ja, als het aanhouden ervan zou betekenen dat het vervolgens doorberekend wordt in de klanttarieven, dan staan prompt de nodige partijen op de barricades. Stel jezelf bijv. eens de vraag wanneer je voor t laatst bij jouw bank bent geweest voor iets anders dan een adviesgesprek of zo.
    Zonder nou de discussie aan te willen gaan over het vorige punt, moet ik je over de geldautomaten echter absoluut corrigeren. Het absolute aantal is weliswaar inderdaad omlaag gegaan, maar grotendeels vanwege efficiency slagen. Ongetwijfeld ken je locaties waar er wel drie, vier of zelfs meer apparaten naast elkaar stonden; van bijna iedere bank wel eentje. Dat is met de komst van Geldmaat anders geworden. Het zal immers voor de consument om het even zijn uit welke automaat hij zijn flappen tapt.
    Los daarvan staat er ook nog wel een aantal apparaten klaar om geplaatst te worden. Maar ja, waar? Vele consumenten willen hem niet in hun flat of zo. Voordat je het weet wordt dat ding opgeblazen, getracht uit de muur geschept te worden met een bulldozer enz enz. Kortom de bekende nimby-bezwaren. Maar hoe dan ook, de sector waarborgt nog steeds dat een ieder binnen ca 5km aan cash kan komen. Dat hoeft niet alleen via Geldautomaten, maar kan ook gerealuseerd worden via Servicepunten, bij-pinnen in de winkel enz. E.e.a. conform gemaakte afspraken met de Overheid. En daaraan wordt voorshands niet getornd terwijl er toch steeds minder vaak cash opgenomen wordt. Slechts 1 op 5 transacties wordt momenteel nog contant afgerekend aan de 'toonbank'. Een verhouding waarbij het betalen met mobiel e/o pinpas alleen nog maar verder richting pingebruik zich ontwikkelt. En verder laat ik maar achterwege dat (de exploitatie) van zo'n ding circa een ton kost en de klant in Nederland er meestal (nagenoeg) gratis gebruik van kan maken. Dat is in de landen om ons heen wel even anders.
    Maar goed, zoals gezegd, niet om hier een discussie over te starten, maar sta me het trekken van een parallel toe. Wat zou iemand -met een gemiddeld salaris- doen als hij een hele dikke auto koopt en daar vervolgens eigenlijk niet mee rijdt, maar wel elke maand opnieuw duizenden euro's aan kwijt is?
    Laatst gewijzigd door robasto; 02-02-23 om 16:15.
    The desire to know is natural to all good people.

  20. #44179
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.084
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    ...... Wat zou iemand -met een gemiddeld salaris- doen als hij een hele dikke auto koopt en daar vervolgens eigenlijk niet mee rijdt, maar wel elke maand opnieuw duizenden euro's aan kwijt is?
    Een vroegere collega van mij zou deze vraag hebben beantwoord met : ' meer rijden ' . Dan zou immers de verhouding weer rechtgetrokken zijn.

    Edit: in dezelfde categorie:
    Ik had een klant met een BMI van 135. Hij vond zichzelf niet te zwaar, maar 20cm te kort.
    Laatst gewijzigd door yzy; 02-02-23 om 19:38.

  21. #44180
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.288
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Weer aan het stoeien op het werk


    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •