Jammergenoeg was een bezoekje aan de sportfysiotherapeut noodzakelijk vanmorgen. Tijdens de atletiek training ging het mis gisteravond; hamstring blessure. Extra vervelend daar vanavond afreizen richting de sneeuw in de planning staat. Komende dagen maar ervaren hoe t op de latten zal gaan; fingers crossed.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - ? Hartog tuned.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, ook hier een rustig dagje. Ergens dit weekend even naar moeders maar helaas niet met de Allroad. De pluggen onder de parafaan waren nog niet verwijderd en daar heeft te lang veel water ingestaan. Blijkbaar tast dat ook de ruitenwissermotor aan. De ruitenwissers willen een eigen leven leiden. Gaan niet uit als dat moet, stoppen als ze moeten werken, ook voor je neus. Dat kun je niet hebben in een regenbui. Om die reden Oostenrijk ook nog maar even niet geboekt want de garage heeft de 23e pas tijd. En met de mini op zomerbanden....is niks.
@robasto Geniet ze!
Goedemorgen.
Zo weer een beetje bij geslapen.
Vanmiddag naar het werk.
Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen.
Goedemorgen! Fris en fruitig na intensieve poetsmeeting gisterenDe A6 staat er spic en span bij na de nodige inspanningen. Alle wintersport vuiligheid is verdwenen en de lak is lekker spekglad en blinkend.
Straks belafspraak met reisorganisatie; puntjes op de i zetten voor de laatste trip die we dit jaar willen maken. Vanmiddag brainstorm bij keukenmeneer voor de indeling van het nieuwe huis. Tussendoor met kapotte sneeuwketting langs reparateur; die moeten wel weer in orde zijn voor winter 23/24. Oftewel... geen werk en toch druk![]()
Goedemorgen.
Rustig beginnen om wakker te worden.
Straks langs de Fysio.
Vannacht werken, dus weekend komt in zicht voor mij.
Goedemorgen.
Terug van het werk.
Goedemorgen/ Deze morgen naar de accountant om jaarrekening 2022 door te spreken. En compliment geven dat hij die zo rap al af heeft.
Vanavond vriendengroep over de vloer met afhaal-Chinees. Mijn buurman Antoon zou deze dagen 50 zijn geworden... wanneer hij niet in november 2019 zou zijn overleden aan een spierziekteHet clubje lieve mensen waarmee we samen mantelzorg hebben verleend, houdt zijn eigen traditie van Chinees op zijn verjaardag met elkaar in ere.
Goedemorgen.
Laatste uurtje werken, dan weekend houden.
Goedemorgen, leuke dag voor de boeg. Zo meteen naar Maastricht, Herkenbosch en Budel. Lekker rondje sturen langs gezellige afspraken en vriendendiensten. Vanavond naar Huub Stapel in het theater![]()