Goedemorgen, vandaag zou ik naar Soesterberg gaan.....dat is te dichtbij. Ik snap er niks meer van. Afgelopen twee dagen in Helmond bezig geweest en een collega woont in Eindhoven en zo kan ik nog meer situaties opnoemen. 😔
😎✌🏻
Goedemorgen, vandaag langzaam gestart met het enigszins 'unwinden'. Morgenochtend in alle vroegte namelijk voor een paar daagjes naar Mayrhofen en daar wil ik vanmiddag nog wat voorbereidingen voor doen. Maar nu eerst nog even snel de stukken van de Werkgroep Juridische Zaken doornemen. Bis bald.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Goedemorgen.
Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - ? Hartog tuned.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen.
Eens kijken wat we gaan doen, genog op het lijstje.
Auto wassen.
Poetsen, als het lukt.
Belasting papieren invullen.
F1 kijken.
Slapen.
Werken.
Laatste 2 is zeker.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, vlotte en voorspoedige trip naar Oostenrijk gehad gisteren. Vandaag kijken of we kunnen gaan doen waar we voor gekomen zijn, skiën. Zal wel even een beetje zoeken naar de hoger gelegen pistes zijn. Tussen de middag was het hier in de buurt namelijk 18 a 19 graden in een behoorlijk groene omgeving.
@robasto veel plezier op wat voor manier ook.
Goedemorgen.
Terug van werk.
Bijna het werk erop zitten.
Dan weekend.
Goedemorgen.
Goedemorgen, tegen de verwachting in was/is het boven nog redelijk goed skiën. Zonnetje erbij en genieten dus.
Vandaag echter regen in het dal. Het is niet waarschijnlijk, dat dit op de berg sneeuw zal zijn. We gaan het meemaken.