Pagina 2247 van 2309 EersteEerste ... 1247174721472197223722432244224522462247224822492250225122572297 ... LaatsteLaatste
Resultaten 44.921 tot 44.940 van de 46175

Onderwerp: Het goedemorgen topic

madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Standaard Re: Het goedemorgen topic

@HD1
    Ik ben vanwege drie herseninfarcten volledig afgekeurd. En na 104 weken ziekte is via een vaststellingsovereenkomst een einde gekomen aan mijn dienstverband van ruim 36 jaar!
    Vanaf nu krijg ik een IVA uitkering, tot september volgend jaar, dan ga ik officieel met pensioen.
    In de praktijk ben ik eigenlijk al met pensioen. In de IVA (soort van WIA) heb ik nagenoeg geen plichten richting het UWV.
    De uitkering samen met een hiaat verzekering zorgt voor een inkomen van 90% van mijn salaris.
    Daar kan ik mee (en van) leven.

@Remi66

Gaat helemaal lukken!
    Laatst gewijzigd door madfred; 23-08-23 om 10:15.

robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

De aanleiding is weliswaar minder fraai, maar ga de komende tijd er vooral heel veel van genieten. Vóór t einde van dit jaar ga ik jouw voorbeeld volgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

Carpe diem mannen geniet er van

Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    @HD1
    Ik ben vanwege drie herseninfarcten volledig afgekeurd. En na 104 weken ziekte is via een vaststellingsovereenkomst een einde gekomen aan mijn dienstverband van ruim 36 jaar!
    Vanaf nu krijg ik een IVA uitkering, tot september volgend jaar, dan ga ik officieel met pensioen.
    In de praktijk ben ik eigenlijk al met pensioen. In de IVA (soort van WIA) heb ik nagenoeg geen plichten richting het UWV.
    De uitkering samen met een hiaat verzekering zorgt voor een inkomen van 90% van mijn salaris.
    Daar kan ik mee (en van) leven.
    Ai, de aanleiding is schokkend; had ik niet verwacht...
    Maar voor jou al met al een een goede oplossing. Ik hoop dat jij en je vrouw er nog lang van kunnen genieten!

btw, hoe is t voor jou om na 36 hard werken afscheid te hebben genomen van je werk?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Vóór t einde van dit jaar ga ik jouw voorbeeld volgen.
    hola R! Ook dit overvalt mij. Maar wel super dat t kan en dat je t doet!
    Via een regeling voor eerder uittreden?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    hola R! Ook dit overvalt mij. Maar wel super dat t kan en dat je t doet!
    Via een regeling voor eerder uittreden?
    Had je het mij rond 4q22 gevraagd, dan had ik nog stoer gezegd: ik maak de 50 jaar vol. Met echter enerzijds vergelijkbare voorbeelden a la Madfred in mijn privé omgeving en anderzijds vooral de cultuur verandering binnen ons bedrijf (steeds Amerikaanser sinds 1/1/23), ben ik er nog eens nadrukkelijker over gaan nadenken.
    Mijn werkgever heeft in '22 de RVU-regeling vrijwillig omarmt ( https://www.uitvoeringvanbeleidszw.n...wat-is-een-rvu ). Het toepassen ervan hebben ze vervolgens verlengd voor '23. Maar gegeven de manier waarop de recente (uiterst karige) CAO bij ons tot stand is gekomen, ben ik steeds harder gaan twijfelen of ze de RVU ook in '24 nog wel zullen aanbieden.
    Tegen voornoemde achtergrond de knoop doorgehakt. Per 1/11 houdt het betaalde werken voor mij op. Alle papieren zijn al rond. Na 49,5jr vind ik het (met zondermeer mixed feelings) dan voor mij mooi geweest.
    Laatst gewijzigd door robasto; 24-08-23 om 06:10.

madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

@robasto
    Voor mij inderdaad ook met mixed feelings.
    Ik mis enerzijds het reizen wel, aan de andere kant is het thuiszijn ook wel prettig.
    Met twee kleinkinderen is er altijd wel iets te doen, voetballen, op school een uitvoering etc.

@HD1
    Het echte afscheid in de vorm van een bedrijfs BBQ komt nog eind oktober.
    Maar, ik heb al in etappes afscheid genomen, eerst alle machine onderdelen van mijn thuis magazijn ingeleverd, daarna het gereedschap.
    Na mijn (hopelijk) laatste herseninfarct in juni dit jaar, ben ik ook gestopt met het thuiswerken (dat deed ik nog 8 uur per week).
    Ook van mijn buitenlandse collega's heb ik afscheid genomen, daar kwamen ook hele fijne reacties vanaf.
    En, een aantal klanten is er op een of andere manier ook achter gekomen. Dus ik kreeg berichten via WhatsApp, per email, LinkedIn van letterlijk over de hele wereld. Daarbij ook verschillende uitnodigingen om op bezoek te komen.
    Van bv een klant in de USA heb ik het aanbod gekregen om een keer gebruik te maken van hun appartement in New York. Maar, bij die klant ben ik dan ook dertig jaar lang, elk jaar minimaal een maand aan het werk geweest.
    Laatst gewijzigd door madfred; 24-08-23 om 04:31.

8. Ad
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

Goedemorgen, het plaatsen van de kunststof kozijnen verloopt redelijk voorspoedig en zonder al te veel dingen die tegen zitten. De voorkant van t huis is eigenlijk af. Nu de achterkant.
    Zal de heren achterlaten bij mijn vrouw. Straks naar Kuinre in de Flevopolder om aldaar met een paar vriendjes een trail van een kleine 20km te gaan (hard)lopen.
    Blijf ook 's avonds in de atletiek. Bij de locale hardloopwinkel komt iemand een lezing geven over hardloopschoenen met carbon. Aansluitend kan er 1 a 2km proef worden gelopen met verschillende van dat soort exemplaren. t Zal mij benieuwen.
    Daar ik tegenwoordig echter eerder voor de prestatie dan voor een hele scherpe eindtijd ga, denk ik niet dat ze aan mij besteed zijn. Behalve dat ze namelijk bijna 2x zo snel slijten (500 ipv 1.000km) zijn ze grofweg ook 2x zo duur (E 300 vs E 165). Maar ik blijf geïnteresseerd.
    Laatst gewijzigd door robasto; 26-08-23 om 06:52.

Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

Goedemorgen,

Hier was het een korte nacht en weer een lange dag vandaag. Deze ochtend een "sociale inspectie" gedaan in Brussel om te kijken hoe het echte leven is van de chauffeurs van de transportbedrijven waar onze leveranciers mee werken. Nu nog even gas geven tot 11u en om 14u wat rustiger werk doen om dan hopelijk tegen 16u "mijn schup af te kuisen".

@madfred: Spoedig herstel. Hopelijk kan je genieten van de tijd die je nu hebt en blijf je gespaard van ziekte.

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Lekker rustig aan doen in voorbereiding voor de nachtdienst.

3e
    ,

HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Had je het mij rond 4q22 gevraagd, dan had ik nog stoer gezegd: ik maak de 50 jaar vol. Met echter enerzijds vergelijkbare voorbeelden a la Madfred in mijn privé omgeving en anderzijds vooral de cultuur verandering binnen ons bedrijf (steeds Amerikaanser sinds 1/1/23), ben ik er nog eens nadrukkelijker over gaan nadenken.
    Mijn werkgever heeft in '22 de RVU-regeling vrijwillig omarmt ( https://www.uitvoeringvanbeleidszw.n...wat-is-een-rvu ). Het toepassen ervan hebben ze vervolgens verlengd voor '23. Maar gegeven de manier waarop de recente (uiterst karige) CAO bij ons tot stand is gekomen, ben ik steeds harder gaan twijfelen of ze de RVU ook in '24 nog wel zullen aanbieden.
    Tegen voornoemde achtergrond de knoop doorgehakt. Per 1/11 houdt het betaalde werken voor mij op. Alle papieren zijn al rond. Na 49,5jr vind ik het (met zondermeer mixed feelings) dan voor mij mooi geweest.
    Ik begrijp je volledig R! Die verandering qua "cultuur" en bedrijfsvoering is niet fijn en was voor mij ook een reden...
    Slim dat je de kans grijpt zolang ie er is. Ga jij ook langzaam afbouwen / overdragen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    @robasto
    Voor mij inderdaad ook met mixed feelings.
    Ik mis enerzijds het reizen wel, aan de andere kant is het thuiszijn ook wel prettig.
    Met twee kleinkinderen is er altijd wel iets te doen, voetballen, op school een uitvoering etc.

@HD1
    Het echte afscheid in de vorm van een bedrijfs BBQ komt nog eind oktober.
    Maar, ik heb al in etappes afscheid genomen, eerst alle machine onderdelen van mijn thuis magazijn ingeleverd, daarna het gereedschap.
    Na mijn (hopelijk) laatste herseninfarct in juni dit jaar, ben ik ook gestopt met het thuiswerken (dat deed ik nog 8 uur per week).
    Ook van mijn buitenlandse collega's heb ik afscheid genomen, daar kwamen ook hele fijne reacties vanaf.
    En, een aantal klanten is er op een of andere manier ook achter gekomen. Dus ik kreeg berichten via WhatsApp, per email, LinkedIn van letterlijk over de hele wereld. Daarbij ook verschillende uitnodigingen om op bezoek te komen.
    Van bv een klant in de USA heb ik het aanbod gekregen om een keer gebruik te maken van hun appartement in New York. Maar, bij die klant ben ik dan ook dertig jaar lang, elk jaar minimaal een maand aan het werk geweest.
    Zo dan! dat klinkt goed, en erg mooi dat je zo gewaardeerd wordt / werd door je "klanten" . Moet je vast een erg goed gevoel geven!
    Tevens fijn dat je gefaseerd afscheid hebt kunnen nemen. Hoe is je gevoel bij het geheel?

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.
    Ook weer thuis.

3e
    ,

ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

Goedemorgen! Weer vanuit NL; na ruim zes weken Canada afgelopen donderdag thuisgekomen. Gisteren meteen dagje Zandvoort mogen hebben
    Vandaag al kapper, bakker en boodschappen achter de rug. Nu middagje huishoudelijk doen met veel was etc. Vanavond dan feestje bij vrienden in de buurt voor hun 20-jarig huwelijksjubileum.

@robasto
    Goede keuze Mooi om met kopje koffie binnenkort eens over te babbelen (i.c.m. iets oranje).

@madfred
    Jouw verhaal klinkt als een prima uitkomst voor een hele vervelende situatie. Kop op!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.
    Nu ook weekend houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    3e
    ,

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Beetje bijgekomen van de nachtdienst.

3e
    ,

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Zo toch ff na het werk voor een cursus, en dat in mijn weekend.

3e
    ,

madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

De laatste dagen waren heel vervelend. Niet vanwege mijn eigen issues, maar een hele goede vriend is zwaar depressief. Hij is ook suïcidaal, niet echt leuk. Vandaar dat ik ook niet gereageerd heb op berichtjes hier.
    Op dit moment lijkt het iets beter te gaan.

Vandaag gaan we de tickets naar Florida boeken. Achttien dagen relaxen. Hoewel, mijn vrouw lijkt het wel een goed idee om te gaan fietsen (!!) in de Everglades.

HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

zo dan @madfred..... dat is een erg vervelende situatie. ik ken t; een oude, goede vriend van mij zat in dezelfde situatie

Hoe gaat t met jouzelf?

Lijkt me een goed plan om op vakantie te gaan.

madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

@HD1

Het is echt ontzettend vervelend, we zijn al ruim 45 jaar vrienden. Depressief zijn zit, zeker de laatste 10-15 jaar, wel een beetje in zijn karakter. Maar, nu accepteert hij eindelijk professionele hulp.

Met mij gaat het best wel goed, ik heb me neergelegd bij het niet meer (kunnen) werken.
    Ik heb nu sinds mijn laatste infarct wel een eigenaardig probleem, ik wordt elke ochtend om 03.30 uur wakker, als een niet-voorbijgaande jetlag. In het ziekenhuis erkennen ze dat dit kan gebeuren, maar een oplossing hebben ze ziet direct.
    We zijn door Corona en ziekte al heel wat jaren niet op vakantie geweest.
    We kijken er echt naar uit om over een maand naar Florida te gaan.

Forum Rechten