Goedemorgen.
Zo eerst ontbijten buiten p, en straks maar weer een duikje gaan maken.
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen.
Het wordt weer een hete dag, geen tot weinig wind.
Gelukkig kunnen we afkoelen in zwembad.
Goedemorgen.
Vandaag wordt het een rustdag, ff wat winkelen voor mrs verjaardag nog.
Goedem..., laat het toch los, zegt mijn omgeving.
In t verlengde van hetgeen overeengekomen is met cq bepaald is door het Leadership Team (LT) de verschillende 'topics' intern doorgezet naar X, Y en Z. Dit met het verzoek om het verder op te pakken en veelal aangevuld met een collegiaal advies van wat er gedaan kan worden en hoe.
Inmiddels loopt mijn mailbox vol met: ik begrijp het niet, word ik geacht dit te (gaan) doen, ik weet van niks en zou ook niet weten hoe, enz enz. Met lede ogen zie ik dit aan en moet dus haast wel concluderen, dat het LT de herbelegde taak niet afgestemd/besproken heeft met de betreffende persoon.
Helemaal bont maakte één van de directeuren van een ander bedrijfsonderdeel het vanmorgen. Met de opzet dat zij straks internationale stoel A extern gaat vullen, eind sept een voorstel gedaan. Is niet op gereageerd. Later wel een verzoek om toch even bilateraal zaken door te spreken; het bewuste gremium is haar nl onbekend.
Verzoek kwam toen ik al besloten had om een aantal resterende vrije dagen op te nemen. Maar goed, in t belang van de zaak vanmorgen toch maar in de auto gestapt naar A'dam. Op de afgesproken locatie gewacht, gewacht, appje gestuurd, maar nul reactie. Na 35min bericht gestuurd: na tevergeefs wachten weer vertrokken. Komt 2u later t bericht: sorry, secretaresse heeft t verkeerd begrepen gehad. Wil toch een aantal zaken nog met jou doorspreken. Kun je medio november? Ja, k weet dat je dan al met pensioen bent, maar t is belangrijk.
Ik vermoed zomaar dat jullie als lezer hiervan hetzelfde denken als wat ik toen dacht. Voorshands dus maar even niet op gereageerd.
@robasto; je een na laatste zin zegt t helemaal......
als t niet zo ongelofelijk stupid was van haar zou ik er om gelachen hebben....
Hoe dom en egoïstisch kan een mens zijn
man man man...
t oliemannetje wordt nu reeds node gemist.
Blijkt toch ook weer dat ze geen respect heeft na je en je maar een nr ben.
Lekker laten zweten.
Goedemorgen.
We gaan weer eens onder.
En verder rustig aan doen.
Goedemorgen, t neigt naar wss een gevoel van verplicht afkicken; je weet dat t moet en ook dat het goed voor je is.
De laatste dagen stromen de nodige mails en vergaderstukken nog gewoon binnen alsof er niets veranderd is. Gewoon negeren is misschien de beste remedie, maar dat druist tegen mijn gevoel in. Gekozen daarom voor het 'gewoon' 1:1 doorzetten naar 'boven'. Vaak nog wel met een kleine voetnoot van wat ze er -richting wie- wat mee zouden moeten doen. Het voelt als over de schutting (excuses) flikkeren, maar als ik het niet zou doen dan ...
Afijn, vervolgens moet ik ergens inwendig wel grinniken over de reacties die op t vorenstaande volgen: wat is dit, houden we ons ook hiermee bezig, wie volgt jou in overleg X op, hoort dit niet bij bedrijfsonderdeel B thuis etc.
k Neig soms nog naar het geven van een minimalistische reactie, maar om 2 voor 12 steek ik nu geen echte moeite meer in begeleidende overdracht ondersteuning. Ook al neigen alle vezels in mijn lichaam daar wel toe.
Goedemorgen, na een lange week van geplande klussen en in de avond nog storingen oplossen is eind van de dag het weekend in zicht....
@robasto ik begrijp je heel goed,ik heb twee geleden ontslag genomen en begin nu het wel goed te vinden.
As donderdag ga ik een opname doen om een unit aan te sluiten van mijn vorige werkgever omdat ze zelf geen monteurs hebben die het kunnen.
😎✌🏻🇳🇱
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen.
Hier gaan we ook verder met genieten.
Ook toen meteen op het werk gezegd dat ik geen werkmails kijk als ik niet op mijn werk ben.
En ook mijn mobiel nr is prive.
Gisterochtend 25 km gefietst in de Everglades. Dat was indrukwekkend, vooral toen we een opwarmende, ongeveer drie metere lange alligator op de weg zagen liggen.
Vandaag zijn we in Kissimmee, vlakbij Orlando. Zo snel mogelijk weer weg hier, veel te druk. Bij het ontbijt zat een totaal opgefokt figuur, drie borden vol, echt vol, met worstjes, pancakes, roerei, ongeveer een liter koffie, en dat allemaal naar binnen aan het werken.
Na een kwartiertje kwam er politie om een praatje te maken. De rest van de mensen werd dringend verzocht te verdwijnen.
Ik vraag me echt af wat gevaarlijker was, de alligator of dit figuur.
Dank voor je interesse. Met mij gaat t best goed hoor. Enkele lastige is dat ik begin januari met een slijptol in mijn L- wijsvinger heb gezeten. Wat complicaties gehad en ben nu na 3x opereren weer aan t revalideren. Hoe ver t nu goed komt zal de tijd leren...
Verder houdt ik me oa bezig met tuin van dochterlief, nu even niet vanwege recente operatie, en kleiduif schieten (ook even niet). Ben onlangs begonnen met begeleiden aankomende schutters. Erg leuk om te doen.
En thuis wat rommelen.