Pagina 2261 van 2292 EersteEerste ... 126117612161221122512257225822592260226122622263226422652271 ... LaatsteLaatste
Resultaten 45.201 tot 45.220 van de 45823

Onderwerp: Het goedemorgen topic

HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

Standaard Re: Het goedemorgen topic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    .

@robasto
    Vrijdag jl. rondleiding gehad in Brouwerij Het Anker in Mechelen. Bekend van de Gouden Carolus. Ze maken blijkbaar ook whiskey, dus die ga ik thuis maar eens proeven
    Een grote fles Carolus, met een kleiner flesje van die whiskey, kreeg ik vorig jaar bij mijn vertrek van t werk van een contractor. Ik vond t lekker ;-)
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Nog een paar dagen vrij, dan 4 dagen werken.
    En weer weekend.
    En dan .......

Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    48
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

Goedemorgen. Vanochtend verder verdiepen in Australië, to-do programma afmaken voor Melbourne en Sydney. Kuala Lumpur, Cairns en Ayers Rock zijn 'klaar'.
    Namiddag gesprek met de interieurdames voor ons huis; zij gaan hun lichtplan presenteren. We zijn enorm benieuwd hoe zij een kookeiland, eettafel en werktafel willen uitlichten vanuit een schuin, hoog plafond!
    Vanavond dan nog hapje en borrel ter ere van een verjarende vriendin
    8 ringen, 2 vleugels | 20 cilinders | 1.050pk | 1.600Nm in Werk: A6 (C8) Limousine Pro Line S, Individuallackierung Arablauw (02/2019) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

Goedemorgen, de formele start van mijn 1e week van een volgende fase. Alhoewel ...
    Afgelopen donderdag met klem verzocht toch vooral vanmorgen nog een keertje in te bellen. Los van de mededeling dat 1 van de 3 adjunctdirecteuren onverwachts vertrekt per 1/1 as, ook een issue met onze grootste payments processor.
    Na 2,5j van voorbereidingen is zij toch niet geheel klaar voor een bepaalde technische migratie. De Europese scheme owner vond het daardoor onverantwoord om de geplande big-bang wijziging door te laten gaan op 19/11. Er is vervolgens besloten dat ALLE Europese banken hun invoering moeten doorschuiven naar maart '24. Niemand is daar blij mee, maar als het fout zou gaan is er een veel groter probleem.
    Ook de directie van de betreffende Franse processor zal verre van blij zijn. Ze verloren miljarden aan beurswaarde afgelopen week.
    Laatst gewijzigd door robasto; 30-10-23 om 11:51.
    The desire to know is natural to all good people.

HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

En dat op je laatste "werkdag"@robasto
    Beter zou zijn laatste dag " in dienst"

Erg aardig van je, oliemannetje

A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    48
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

Goedemorgen. Zo meteen kapper om weer netjes over straat te gaan. Vanmiddag installatiemonteur thuis over de vloer voor glasvezel. Hopelijk alles vanavond weer 'gewoon' in de lucht; we zitten niet graag zonder verbindingen natuurlijk.

@robasto Missie geslaagd om externe collega er doorheen te helpen
    8 ringen, 2 vleugels | 20 cilinders | 1.050pk | 1.600Nm in Werk: A6 (C8) Limousine Pro Line S, Individuallackierung Arablauw (02/2019) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

...

@robasto Missie geslaagd om externe collega er doorheen te helpen
    Moet maandag 6/11 gaan gebeuren/blijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

8. Ad
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Laatste vrije dag/vakantie, dan maar wat boodschappen doen in Duitsland.

3e
    ,

PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemiddag, wat een drama vanochtend op de A1. Begonnen bij seres en na wat onderzoek aan een warmtepomp geconcludeerd dat de leverancier erbij gehaald moet worden ivm garantie. De volgende klant is AMC in Amsterdam en daar is een pakking lek van een afsluiter. Foto's gemaakt en opgestuurd. Krijg ik een vraag van de zaak ,is die afsluiter wel erg lek....uhhhh ik weet niet of je het weet het regent buiten maat.....😤

😎✌🏻🇳🇱
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

Morning all,

Gisteren wondcontrole; all ok. stoppen met dat "oogzalfje" en verder met vaseline om de wond beetje vochtig te houden. Zo weer naar fysio, bewegen van de vinger gaat nog niet erg goed.

@robasto; vanaf vandaag dan "klaar met werken" he?! Gefeliciteerd met deze stap. Geniet er van!

ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    48
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

Goedemorgen al vanuit Abcoude in de vroege ochtend. Standkacheltje heeft rustig 20 minuten gesnord vanmorgen, verkeer A15 / A2 behoorlijk rustig. Nu klaar voor dag studie. Vanavond hapje eten met @robasto in de buurt. Eens kijken of er Stichting Korrelatie-inspanningen nodig zijn voor zijn pensionado-mindset

robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

Goedemorgen. Vanochtend verder verdiepen in Australië, to-do programma afmaken voor Melbourne en Sydney. Kuala Lumpur, Cairns en Ayers Rock zijn 'klaar'.
    Namiddag gesprek met de interieurdames voor ons huis; zij gaan hun lichtplan presenteren. We zijn enorm benieuwd hoe zij een kookeiland, eettafel en werktafel willen uitlichten vanuit een schuin, hoog plafond!
    Vanavond dan nog hapje en borrel ter ere van een verjarende vriendin
    Overweeg ook eens Tasmanië, erg gaaf daar! Ga je alleen vliegen of ook nog roadtrippen met een camper of cabrio?

Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen, ochtendje bij de politie in Zwolle en hopelijk vanmiddag naar huis om veel papier werk in gang te zetten.

😎✌🏻🇳🇱

Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedemorgen, ochtendje bij de politie in Zwolle en hopelijk vanmiddag naar huis om veel papier werk in gang te zetten.

Wat is er gebeurd dan?
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Nu nog ff rustig aan doen.
    Vanmiddag richting werk, eens kijken of ik ze nog kan pesten.

3e
    ,

robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

Goedemorgen, APK-keuring plus beurtje auto vd misses. Had hem nog niet koud weggebracht of de telefoon ging; droogte scheuren tot aan de wang van de banden. Keek daar niet echt van op. De betreffende zomer exemplaren zijn namelijk ca 10j oud. Er wordt jaarlijks niet veel kilometers gereden en dan met het gebruik van zomer- en winterwielen slijten de banden maar zeer beperkt.
    Straks nog langs bij Xpert clinics voor een injectie in de heup vd misses. We meenden eerder dat er sprake was van een versleten exemplaar. Het blijkt echter (gelukkig slechts?) een wat hardnekkiger ontsteking te zijn.
    Met een beetje geluk is bij thuiskomst de nieuw bestelde switch bezorgd. Had vorige week plots geen WiFi boven. Zoeken, zoeken totdat mijn bekabelde desktop ook internetverbinding bleek te hebben. Het terugplaatsen van een hele oude 10/100-versie bleek mijn vermoeden te bevestigen; ook de accesspoints werkten weer.
    Tja, dan denk je zakelijk de boel afgerond cq afgesloten te hebben, plofte er vanmorgen nog een invite in mijn mailbox. Onze scheme Owner zou graag -samen met de Toezichthouder- nog een gesprek met me willen hebben. Ruggespraak gehouden met werkgever. De adjunct-directeur waar ik het dossier aan over had gedragen blijkt a) ziek te zijn en b) eerdaags extern te vertrekken. Toegezegd dat ik nog een keertje wel het gesprek zal aangaan. 'k Weet het, ben tegoed voor deze wereld. Mss dat @ketelapper inderdaad maar de door hem genoemde instantie moet inschakelen. Zal vanavond mijn zielenroerselen met hem delen.

ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    48
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

Goedemorgen. Gisteren zeer genoeglijke avond gehad. Gelukkig helemaal niets gemerkt van enige neerslachtigheid, weemoed of zwart-gat-vervelingsproblematiek bij @robasto

Vandaag staat in het teken van de nieuwbouw. In de ochtend gesprek met de W-installateur (voor mij gewoon loodgieter) en in de middag met de E-installateur (voor mij gewoon elektricien). Beiden gaan daarna samen met de aannemer en met elkaar hun tekeningen uitwerken. Vanavond pré-reis borreltje met de vrienden die voor ons huis, post en planten zorgen tijdens onze afwezigheid.

Nu reisgids Nieuw-Zeeland voor mijn neus voor laatste planning in de aankomende reis. Gelukkig vliegen wij morgenavond pas... barre berichten over de storm en volledige middag-annuleringen op Schiphol

PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen, midden in Amsterdam voor onderhoud en rond 14:00 richting huis en dan de notaris.

😎✌🏻🇳🇱

robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

Goedemorgen, op ruim 60m hoogte in Amsterdam een vorkje geprikt met @ketelapper gisteravond. Dat het gezellig was bleek ook wel bij t verlaten van de betreffende localiteit. Aan de 1e vier uur gratis parkeren bleken we namelijk niet genoeg te hebben gehad.
    Van het voor vandaag aangekondigde stormachtige weer is nog niet al teveel te merken in het Groene Hart. Benieuwd hoe het weer zich verder zal ontwikkelen. Als de dag van gisteren herinner ik me nog de storm van 25/1/1990. Toen ontwikkelde zich tegen de avond windkracht 11 boven Nederland en hier en daar zelfs windkracht 12. Samen met vrijwel al mijn collega's ben ik toen noodgedwongen blijven overnachten op kantoor. Bizar.

Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

Goedemorgen.

Weer de eerste werkdag opzitten, nog 3 te gaan.

3e
    ,

Forum Rechten