Goedemorgen vanuit Maastricht vandaag.
Welterusten @Remi66
Goedemorgen.
Weer thuis van het werk.
Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen vanuit Maastricht vandaag.
Welterusten @Remi66
Heerlijk geslapen heren.
Gaan het vannacht nog een keer doen.
Straks naar de fysio.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen.
Nog een uurtje te gaan, dan weekend houden.
Goedemorgen, thuiswerkplek met weinig bijzonders vandaag.
Goedemorgen, dagje knutselen met een regelaar van een koelmachine bij Rijnstate in Zevenaar.
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen, dagje Ede en hopelijk optijd thuis.
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen, rustige dag vandaag.
@RdR91 Wat ben je aan het leren op de cursus?
Ja, genoeg klusjes te doen.
@RdR91 welke cursus ben je aan het doen?
Hier 3 jaar geleden alle papieren uitgezocht en kwam tot de conclusie dat ik meer dan 20+ diploma's en certificaten had verzameld in de loop der jaren. Koeltechniek, gas certificaten, elektro techniek, watermanagement, cv installatie.
En twee poets certificaten die zijn het nuttigs geweest. 😉
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen.
Hier ook lekker thuis, een beetje bij geslapen van de nachtdiensten.
Straks ff naar moeders.
En wachten op telefoontje van de politie voor aangifte.
@PaudiA ja die laatste 2 zijn het belangrijkste.
Goedemorgen, boodschappen doen en wat regelen in de ochtend en vanmiddag wat rommelen rond het huis.
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen, ALV van sport- alsmede personeelsvereniging achter de rug. Bij de eerste was vooraf nog wat 'gesputter' over mijn opgestelde kascontrole verklaring: tamelijk kritisch en wat te formeel. Hen inhoudelijk wijzen op de formele taken van deze -veelal wettelijk verplichte- commissie deed de lucht redelijk opklaren.
Kickoff bijgewoond van een burgerinitiatief om (hopelijk) te komen tot een warmtenet in een nabij gelegen dorpje. Idee zou haalbaar kunnen zijn, maar er zijn wel heel veel hobbels te nemen. Het tevens aanwezige gemeente raadslid zei weliswaar 'all for' te zijn, ook met verschillende financiële faciliteiten e/o regelingen, maar toch.
Voorts benoemd tot bestuurslid van een zonnepanelen collectief waar ik al een aantal jaren lid van ben.
Tot slot. Gisteravond meegedaan aan een kleine recreatieve sponsorloop in Breukelen, maar vandaag klaar voor het serieuzere 21km werk in Oosterbeek https://www.stuwwalloop.nl/ Hoop dat het redelijk droog blijft.
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
Morning all,
Dat klinkt allemaal (erg) goed @robasto
Succes vandaag!
Hier op de kampung is t een natte bende. De hele nacht aardig wat regen gehad. Er staan zelfs plassen nu, dat zie ik hier weinig.
Er schijnt nog eea aan te komen qua regen....
Geen foto waardig ;-)
Kreeg een rekening van niet betaalde bestelde spullen van klarna en nu ook incasso.
Terwijl ik de eerste keer meteen gebeld heb naar klarna, die zeiden staat genoteerd en je kunt de brief weggooien. (Heb ik niet gedaan)
De achternaam en adres klopt, voornaam en email adres niet.
Dinsdagavond naar politie voor de aangifte.
En het leuke is dat ze zeggen dat je het zelf moet oplossen met de incasso.
En nog een goedemorgen.
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
@Remi66 hier ooit vergelijkbare situatie meegemaakt. Na een paar telefoontjes kwestie 'opgelost'. Kon de factuur etc verscheuren, maar zou dan wel op hun zwarte lijst gezet worden. Bestellen met Klarna optie werd dan voortaan niet meer mogelijk!?!
Los van het juridische aspect rond het aanhouden van zwarte lijsten, toch met het opvoeren akkoord gegaan. k Gebruikte immers toch nooit Klarna. Creditcard garanties etc werken ook goed.