Goedemorgen.
Het is weer zo ver, boodschappen doen voor ons en drank voor de A4 in Duitsland.
Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
Goedemorgen.
Het is weer zo ver, boodschappen doen voor ons en drank voor de A4 in Duitsland.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Morning all,
Gisteren t opruimen/inpakken afgerond, caravan weer in stalling.
Terug gereden over België en daar tank volgegooid voor 1.60/ltr. Antwerpen daarna was een drama. Overleefd.
Straks wat knallen met een oud collega van me.
Goedemorgen.
Terug van de nachtdienst.
Vanmiddag naar de dierenarts.
En F1 kijken.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen. Mrs. en ik zijn woensdag voor drie nachten lekker dakloos naar Zeeland getoerd. Heerlijk wellness-hotel. Gisteren fietsen gehuurd en ronde van 40 kilometer gemaakt met lunch in Middelburg. Vandaag met auto naar Knokke-Heist, namiddag bij nichtje in Domburg op visite. Het weer is precies 'goed genoeg'
Goedemorgen, onderhoud in Spijk in de provincie Groningen.
Vanmiddag wel op tijd naar huis en heb genoeg uren alweer erop zitten.
😎✌🏻🇳🇱
Bonjour, merci en Au revoir zeggen de afgelopen dagen is weer tijdelijk voorbij. In de Loire-streek hebben we een kleine 20 wijnhuizen bezocht. Daarbij niet alleen gekeken of ze 'voldoen' aan onze criteria voor een groepsbezoek in september, maar uiteraard ook steeds een kleine 'dégustation'. Ja, ja, het was hard werken, maar een aardige cq interessante selectie is gemaakt.
De terugweg verliep redelijk voorspoedig. De opzet was nét boven Parijs nog even te overnachten. Maar bij het rond 20:00u zoeken naar een passende faciliteit waren we waarschijnlijk te laat. Onder de € 300 voor één nacht was er niets meer beschikbaar. Daarop maar besloten door te rijden. Op zich best lekker gelet op het verkeersaanbod. Rond 03:30u de auto toen voor de deur kunnen parkeren.
Vandaag maar eens de verkregen info nader verwerken en een eerste planning opstellen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
@ketelapper, vanaf Knokke maar eens > Cadzand rijden. Je weet niet wat je ziet daar. De laatste jaren zo volgebouwd, 't gaat lijken op Knokke met bijbehorende prijzen.
@robasto, ja, ik probeer op onze tochten altijd ergens aan te leggen rond 16 a 17 uur. Meer kans en tijd om op t gemakje te unwinden. Sowieso was ik Parijs ver voorbijgereden.
Goedemorgen.
Nu ook weekend, eerder na huis gegaan.
Gisteren was een dag om te vergeten.
Goedemorgen, @Remi66 soms heb je van die dagen. 😔
Straks boodschappen doen en rommelen in huis.
😎✌🏻🇳🇱
Morning all,
Gisteren lekker en gezellig geschoten met oud collega. Mooi om te zien dat ie voortgang boekt, zelfs binnen die sessie. Ik zal m eens wat vaker "pushen" om te gaan.
2x ontbeten, was opgehangen, spullen reeds gepakt.
Zo weer naar de baan voor t begeleiden van 3 a 4 mensen, samen met schietmaat. Ken die mensen (nog) niet. Ben benieuwd.
Onderweg wat verse eitjes kopen bij de boer.
Goedemorgen, de tijd van garage-sales, rommelmarkten etc is duidelijk al weer even aangebroken. Daar de misses hier dol op is, wordt het vandaag weer struinen langs oude meuk die een ander maar wat graag kwijt wil.
Maar als er later vandaag nog tijd over is kom hopelijk ook ik aan mijn trekken. Bij AUDI Muntstad te Utrecht wordt (alleen) vanmiddag de Q6 tijdelijk gepresenteerd. Even gaan kijken is altijd leuk.
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
Goedemorgen, gisteren wat pakjes opgehaald en thuis veel kleine klusjes kunnen doen en om 14:30 richting Bauhaus met een kameraad. Weer spulletjes ingeladen en verder weinig gedaan.
Vandaag wat rommelen in huis en wat dingetjes voorbereiden.
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen.
Straks ff langs moeders.
Vanmiddag f1 kijken, misschien wel buiten.