Goedemorgen, straks boodschappen doen en dan rommelen in huis.
😎✌🏻🇳🇱
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, straks boodschappen doen en dan rommelen in huis.
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen.
Zo richting Bas(Carpediem), ff wat retrofits uitlaten voeren.
Ascari blauwe audi A4 Quattro Competion-plus 2023
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen!
De A4 was dit keer aan de beurt en weggebracht voor onderhoud.
Straks ophalen en dan richting Capelle aan den IJssel voor een (pret)echo
@Remi66, heel vee plezier . Ben benieuwd
RdR91 - Audi A4 B9 Facelift 35TFSI S-Edition 2021
Goedemorgen, lang, heel lang heb ik het niet meer gedaan: veldlopen. Of zoals dat hier genoemd wordt: crossen. Samen met drie 65+ hardloopmaatjes is besloten, dat we weer eens mee gaan doen aan de Egmond Halve Marathon medio januari. Iets wat voorheen jaarlijks vaste prik was. De laatste jaren hadden we het evenement echter gelaten voor wat het is; veel te groot, te druk, te massaal geworden. Maar in 2025 vindt de 50e editie plaats en daar willen we bij zijn.
Om straks het stuk van de 7km (mogelijk rul) strand enigszins redelijk te volbrengen, is kracht nodig. De cross is daar de ideale voorbereiding voor. Zodoende mijn spikes afgestoft om straks richting Boskoop af te reizen voor de Flora Cross. Ben heel benieuwd hoe het mij zal vergaan, dat geploeter door de zuigende blubber. Één voordeel heb ik in ieder wel. Gelet op mijn inmiddels bereikte leeftijd hoef ik geen 9 km te lopen, maar volstaan er 6.
Zuiver voor de beeldvorming een willekeurige foto van de vorige editie bijgevoegd.
Goedemorgen.
Standkachel weer lekker gebruikt.
Eens kijken op het werk hoe het gaat na de stop.
Goedemorgen.
Standkachel is weer actief.
Zo na het werk.
Goedemorgen, straks een ochtend naar Amerongen. Nu de temperatuur flink is gedaald in het Groene Hart zou in de A5 de standkachel aan gaan. De Q3 heeft dat niet; wel een klimaatregeling. Deze zojuist aangezet. Ben benieuwd in hoeverre deze in de richting van standkachel gebruik gast komen. Met 10 minuten ga ik het meemaken.
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
Goedemorgen, met heel veel vertraging op maandag-werkplek in Maastricht aangekomen.
Dag wel met pluspluntje begonnen, zoals enkelen hiervoor ook al melden. Eerste keer standkachel aan in de A8. Die heeft de zogenaamde 'comfort-klimatisering' als upgrade op de standaard 'standklimatisierung', waarvan ik de functies nu dus voor de eerste keer heb beleefd. Lekker om in te stappen op een warme stoel en met opgestookte ramen en spiegels
@robasto
Heeft jouw hybride niet de 'standklimatisierung'? Ik meende dat dat op alle PHEV standaard was.
De Q3 heeft een 'interieurvoorverwarming.' Deze is of via MMI, danwel via de MyAudi-app aan te zetten; al dan niet met timer gebruik.
Volgens de handleiding zou -via MMI- er voorts nog gekozen kunnen worden tussen a) ijsvrij maken, of b) verwarmen. Ad a doet alleen de ruiten voor waarbij ad b aanvullend het interieur verwarmt.
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
Goedemorgen.
Weer vroeg op.
Nu voor de tapijt man, komt fe trappen bekleden.
Goedemorgen. Thuiswerkplek nu. Halverwege middag naar Overloon voor gesprekken met RvT kandidaten. Daarna vanavond begrotingsvergadering van de gemeenteraad. Druk, lang en laat...
Check @robasto , dit is de standkachel Klik op Timer en je kunt instellen wanneer de auto lekker warm voor je klaarstaat! Wel zorgen dat de accu vol genoeg is, of dat de auto aan de stekker hangt, want op hybrides werkt de standkachel op stroom. Ga je veel gebruiksplezier van hebben!
De acculading is inderdaad wel even een attentiepuntje. Heb ondertussen ervaren, dat de auto een heerlijk voorverwarmd interieur kan krijgen. Het alvast opwarmen van de motorolie, iets dat een echte standkachel eigenlijk primair doet, blijft daarbij echter achterwege. Of dat bij 0W20 olie in een hybride auto een dingetje is? Vermoed van niet.
Goedemorgen, het open water (met haar 12°C temperatuur inmiddels) straks opzoeken zodra het zonnetje wat meer doorgebroken is. Het zou zomaar kunnen, dat het voorlopig de laatste keer wordt dat ik een duikje neem dit jaar. Maar dat moet ik nog even bezien.
Het is voorts de tijd van het jaar, dat de nodige partijen hun 'einde jaarcongres' organiseren. Heb daarvoor de nodige uitnodigen ontvangen en zal er ook een aantal van gaan bijwonen; aanstaande donderdag de eerste.
Goedemorgen. Vanochtend thuiswerkplek, vanmiddag vergadering Maastricht en vanavond etentje met drie vrienden ter herdenking van overleden buurman (11/2019) waar wij samen mantelzorg voor hebben verleend.
Op de bouwplaats gisteren volop bedrijvigheid Aannemer, loodgieter en grondwerker allemaal tegelijk bezig. Maar eens een paar plaatjes bij de praatjes. Eerste 2 van gisteren; daarna 2 van afgelopen vrijdag. Geeft vast wel een beeld van omgeving en uitzicht en waarom mrs. en ik zo blij zijn met dit kavel.
Als 'ondertiteling':
- het oranje gemetselde stuk zijn de binnenmuren van het souterrain - we gaan slapen halfverdiept in de grond, hier bovenop komen woonkamer en werkkamer - voorbereidingen voor gaan storten van de vloer erop in volle gang;
- de grijze balken zijn fundering voor het gelijkvloerse deel - hier komt grote leefkeuken tegen het souterrain-blok aan en verder bijkeuken, berging en garage (voor 3 auto's );
- het leidingwerk rondom het huis ligt in de grond - aardwarmtepunten, luchtverversing, riool, hemelwaterafvoer, mantelbuizen voor nuts en elektricien, etc. etc.
Goedemorgen.
Eindelijk een beetje bij geslapen.
Morgen komt er ook niets van, dan weer vroeg op voor de installateur.
Goedemorgen.
Vroeg op.
Vannacht pas richting werk, dus ook bijna weekend.