Goedemorgen.
Bijna erop zitten, dan naar huis.
Ascari blauwe audi A4 Quattro Competion-plus 2023
Goedemorgen.
Dag van de kerstboom, krijg ik te horen van mrs.
Dus huis moet lichtelijk verbouwd worden.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen.
Bijna erop zitten, dan naar huis.
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen!
Wellicht nog eens langs de Intratuin vandaag.
Kijken welke bui de Mrs zometeen heeft
Verstuurd vanaf mijn S24 Ultra met Tapatalk
Goedemorgen, gisteren veel meer gedaan dan dat ik dacht, straks richting Duitsland om eventjes de The Grey Sleeper uit te laten.
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen.
Ohh wat ben ik blij dat het er bijna op zit.
Weekend
Goedemorgen; thuiswerkplek. Vanavond gemeentevergaderingen.
Weekend lekker rustig gehad. Vrijdag eerst succesje geboekt bij de badkamermeneer; de aanpassing die wij graag wilden in het nieuwe huis, is nu helemaal 'overal' rond. Zelfs in de Lego-versie die ik zelf heb gebouwd
Zaterdag na vaste bakker-/boodschappenrondje niets op de agenda, dus vriend kunnen helpen met even mee een auto ophalen in Amsterdam. Mrs. 's avonds met vriendinnen weg, ik de tijd doorgebracht met AutoVisie en Fast & Furious X op Netflix.
Zondag met vrienden samen naar andere vrienden. Terugrit weer mogen genieten van de vliegtuigfauteuils achterin de A8
Goedemorgen, onze eerste Kerstmarkt van dit jaar bezocht gisteren. Een bescheiden, maar verrassend knusse en leuke opzet op het terrein van de voormalige Goudse asfaltcentrale waar ook nog het nodige aan industrieel erfgoed staat.
Vandaag me even verdiepen in twee ontvangen dakdekker offertes voor vier woningen gezamenlijk. Het was een behoorlijke klus om die uitgebracht te krijgen. De meeste wilden niet (geen tijd of interesse), danwel nemen geen werk van particulieren meer aan, enz enz.
Tot slot de middag 'plezierig' afsluiten met een behandelbezoekje aan de tandarts. Een stukje kies is afgebroken. Omdat deze nog de ouderwetse amalgaam vulling bevat, gaat dat er gelijk ook uit voor een porselein of kunststof exemplaar. Ik kijk er naar uit.
Goedemorgen, het einde van ook dit kalenderjaar nadert alweer in rasse schreden. Hoewel het altijd donkere dagen zijn, maken ze me dit keer toch extra blij.
Wellicht dat iemand zich het 'vriendelijk brommen' van mij herinnert over het uitblijven van een verslag. Zowaar, zowaar volgde een reactie gisteren. De betreffende projectleider had het aangereikte verslag intern afgestemd met de initiatiefnemer. Met een hele kleine tekstuele aanscherping hebben zij mijn concept verslag onderschreven én de gemeente aangeboden.
Voor nog te ontplooien 5 mei activiteiten in 2025 had ik een potentiële sponsor benaderd. Ook die reageerde gisteren. En ja, positief.
Dit soort zaken maken, dat ik met een goed gevoel vanmiddag afreis naar Den Haag voor de Eindejaarsbijeenkomst in Sociëteit De Witte met daarna een bezoekje aan het Mauritshuis.
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
Goedemorgen.
Zo weer een beetje bij gekomen.
Straks ff op pad voor boodschappen doen in Duitsland.
Goedemorgen, rivierkreeftjes. Gistermiddag nog een eindje door de polder aan het hollen geweest. Bij het passeren van een wetering waren twee mannen bezig vuiken binnen te halen. Even staan kijken want er zaten geen vissen, maar de rode Amerikaanse rivierkreeftjes in. Enorme hoeveelheden werden in speciekuipen gekieperd; uiteindelijk een zestal kuipen vol. Gegeven de tijd van t jaar had men zelf ook niet verwacht nog zoveel te vangen; grofweg 120 a 130kg uit één stukje wetering. Ja, de kreeftjes zijn echt een plaag in het Groene Hart.
Vanmorgen eens ouderwets bijtijds uit de veren en op weg naar A'dam. Vandaag staat bezoek van een aantal Kerstmarkten in D op het programma. Dit samen met een aantal oud-collega's, waarbij het verzamelen is aan de rand van Mokum.
Goedemorgen vanuit Maastricht. Vandaag training geven aan het team hier over 'mindset'. Veel blauwe types die heilig geloof hebben in checklists, maar moeten omgaan met materie die niet in een checklist is te vangen Vanavond voor andere opdracht vergadering in Bladel dus stukje crossen door territorium van @HD1 . Lang doch gezond declarabel dagje.
@robasto
Viel Spass! Leuk uitstapje als 'pensionado parade' over de Weihnachtsmarkte; welke plaats(en) ga je bezoeken?
Goedemorgen, al een paar dagen in het Oosten van het land bezig.
😎✌🏻🇳🇱
Goedemorgen.
Lekker thuis rustig ontbijten en krantje lezen.
Straks ff langs moeders om wat boodschappen te brengen.